BBQ N MORE
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מתכון לחטיפי אסאדו בגריל פחמים

חטיפי אסאדו הם פינוק אמיתי שניתן להגיש לפני הארוחה, או אפילו סתם כשבא לנו לנשנש משהו טעים עם הבירה. המושג אסאדו הוא דו משמעי, מכיוון שמדובר על נתח בשר וגם על שיטת צלייה. מתכון לחטיפי אסאדו בגריל פחמים יוכל לשדרג את החוויה שלנו משמעותית, והוא יחסית פשוט וקצר להכנה. במאמר הבא ריכזנו עבורכם את כל המידע שאתם צריכים, כדי להכין נשנוש מהיר, מפנק, ובעל טעם בלתי נשכח! קריאה נעימה.

חטיפי אסאדו – מהיר הכנה וטעים במיוחד

לא תמיד יש לנו זמן לצלייה ארוכה, ולכן חטיפי אסאדו יכולים להיות מעולים בסיטואציות מסוימות. את החטיפים הללו אנו יכולים להכין על גבי גריל פחמים או כל מתקן צלייה אחר, כשחומרי הגלם הם רצועות אסאדו בעובי של כחצי סנטימטר.
את הרצועות האלה ניתן לצלות במשך מספר דקות בודדות מכל צד, ולהגיש כמנת פתיחה או מנת צד ביחד עם השתיה הקלה או האלכוהול. מדובר בחטיף קריספי וטעים במיוחד, שייפתח לכם את התיאבון לקראת הארוחה!

 

קצת על המושג “אסאדו”?

המושג “אסאדו” הוא דו משמעי בארצנו, מכיוון שהוא מתייחס לשיטת הצלייה וגם לנתח הבשר. במדינות דרום אמריקה, אסאדו מתאר שיטת צלייה ארוכה במשך שעות מעל מדורה, כשנתחי בשר גדולים מונחים על גבי שיפודים מוצלבים.
במדינה שלנו, אסאדו הפך לשם נרדף גם לנתח מספר 9, המכונה לעתים גם “שפונדרה”, “שורט ריבס”, או “קשתית”. נתח זה הוא מומלץ במיוחד להכנת חטיפי אסאדו, מכיוון שהוא מכיל אחוז שומן גבוה יחסית. חלקי בשר נוספים שיכולים להשתלב היטב במתכון הם סינטה או אנטריקוט.

 

מדריך להכנת לחטיפי אסאדו בגריל פחמים

היתרון המשמעותי ביותר במתכון הזה, הוא כמובן עניין ההכנה המהירה. חומרי הגלם שלנו כאמור, יהיו רצועות אסאדו בעובי של חצי סנטימטר, שאותן ניתן להשיג בקצביה הקרובה או לרכוש באחת מהרשתות.

  • במידה והבשר קפוא – כמובן שיש להפשיר אותו לקראת ההכנה (להביא לטמפרטורת החדר), ובמידה והרצועות רטובות יש לנגב אותן לפני הצלייה.
  • את גריל הפחמים שלנו נדליק ונביא לעוצמה המרבית, ולאחר מכן נוכל להניח את הרצועות על גבי רשת הצלייה.
  • בשלב זה עלינו להיות ערניים מכיוון שהצלייה היא מהירה, ואנחנו לא מעוניינים שהנתחים יישרפו יתר על המידה.
  • יש לצלות כ- 3 דקות מכל צד, ועד שהשומן הופך להיות זהוב ופריך.
  • לאחר שסיימנו את הצלייה, באפשרותנו לתבל עם מלח ופלפל ע”פ הטעם ולהגיש.
  • רוצים שדרוג נוסף? באפשרותכם להשתמש ברוטב שבו ניתן לטבול את החטיפים, למשל צ’ילי או צ’ימיצ’ורי.

 

הצעות הגשה

את חטיפי האסאדו ניתן להגיש לפני הארוחה, ובזמן שהמנות העיקריות נמצאות בתהליכי הכנה. מהירות ההכנה של החטיפים מאפשרת לנו לתמרן היטב במהלך האירוע שלנו, ואנו יכולים להשתמש בהם כתוספת לבירה ולשתייה הקלה שלרוב מלווה את תחילת האירוע.

 

גריל פחמים – קלאסי ואותנטי

גרילי פחמים עברו שינוי משמעותי בשנים האחרונות, וכיום אנו מוצאים יצרניות מובילות המביאות אלינו את מתקן הצלייה המוכר “בשינוי אדרת”. כבר מזמן אין מדובר באותם גרילים מלבניים הנמכרים בקיוסקים, אלא במתקנים מתוחכמים המעניקים לנו חווית משתמש יוצאת דופן.

גרילי הפחמים לעתים גם כוללים מערכת אוורור אוטומטית, מערכת איסוף שומנים, ופינוקים נוספים שהופכים את חווית הצלייה למהנה ויעילה גם יחד.

מתכון לחטיפי אסאדו בגריל פחמים

רכישת גריל פחמים איכותי

גרילי פחמים הם לא מה שהיו פעם, ובימינו ניתן למצוא מספר חנויות בישראל – המייבאות מוצרים של יצרניות מובילות בעולם בתחום זה. רכישת גריל פחמים היא אינה דבר של מה בכך, והמגוון הרב לעתים עשוי לבלבל אותנו ולגרום לנו להתלבט.

לכן, ראינו לנכון לרכז מספר טיפים שיוכלו לסייע לכם בבחירת הגריל המתאים:

 

חוות דעת וביקורות

בעולם האינטרנט זה מאוד פשוט למצוא עשרות חוות דעת וביקורות בקליק, אך האם זה משהו שאנו יכולים לסמוך עליו? באינטרנט חוות הדעת לא תמיד מדויקות ואובייקטיביות, ואנו בהחלט יכולים “ליפול” על כאלה שהן פחות אמינות.

זה נכון, שהדרך הטובה ביותר היא לקבל חוות דעת ממקור ראשון של בן משפחה או חבר, אך אופציה זו אינה תמיד זמינה עבורנו. השיטה שיכולה לסייע בידינו היא הצלבת חוות דעת ממקורות שונים, וזה יעזור לנו להגביר את הסיכוי לקבלת תמונה כללית מדויקת על בית העסק ועל המוצר. באפשרותנו לקרוא ביקורות באתרי אינטרנט, דף הפייסבוק, אתר העסק, רשתות חברתיות ועוד.

 

התאמת המוצר לדפוסי השימוש

זהו אחד הטיפים החשובים לקראת רכישת כל מוצר, ואנו מביאים לכם אותו כיוון שאנו יודעים שיכולים להתעורר פיתויים שונים בעת הרכישה. מחקרים מראים, שאנשים רבים רוכשים מוצרים שאין להם צורך אמיתי בהם, וזה קורה עקב מניפולציות פסיכולוגיות שונות המנווטות את הלקוחות.

 

איך אפשר להימנע מרכישת מוצר שאינו מתאים לנו?

באמצעות היכרות עם דפוסי השימוש שלנו, ומיקוד של הצרכים.לא כל גריל פחמים מתאים לכל אחד… ועלינו להבין מהי תדירות השימוש שלנו בגריל, כמה אנשים אנו מארחים, ומה הדרישות שלנו מהגריל? במידה ואנו עורכים אירועי ברביקיו גדולים מדי שבוע – יתאים לנו גריל פחמים גדול ומקצועי, אך במידה ואנו “פותחים גריל” רק מדי פעם, או צריכים אותו לטובת טיולים וקמפינג – כמובן שנחפש גריל קומפקטי יותר.

 

בחירת מותג באיכות גבוהה

על מותג לא מומלץ להתפשר, ולעתים נעדיף לשלם קצת יותר ולקבל גריל פחמים של יצרנית מובילה בתחום. איכות המותג למעשה תשפיע על הבלאי של הגריל, ותקבע כמה שנים הוא ילווה אותנו נאמנה.

מותגים מובילים של מתקני צלייה משתמשים בחומרי הגלם האיכותיים ביותר (אמייל, חרס, פורצלן), מה שהופך את חווית ואיכות הצלייה שלנו לאחרת לחלוטין. כמו כן, גרילי פחמים משוכללים מקלים עלינו גם בעניין האוורור והניקוי, והם כוללים מערכת אוטומטית המונעת את הצורך בנפנוף, ומערכת איסוף שומנים שהופכת את הניקוי והתחזוקה לפשוטים הרבה יותר.

 

בירור אחריות תקופתית על הגריל

ממש לפני שאנו מבצעים את הרכישה, ולאחר שכבר ביצענו את כל הבדיקות וביררנו את כל הפרטים – אל תשכחו לברר לגבי אחריות תקופתית על הגריל. אין זה משנה כמה איכותי המותג שבחרנו, תמיד יכולות להתעורר בעיות שונות שאינן תלויות ביצרן.

אחריות תקופתית עוזרת לנו לקבל “רשת ביטחון” כשישנה בעיה כלשהי, ולכן אנו יכולים להיות רגועים בעת הרכישה ולאחריה! בתיאבון!

לסיכום

בתור ישראלים אנו יודעים, שנהוג להגיע לאירועי ברביקיו כשאנו רעבים…ולעתים יש אנשים שמגזימים עם העניין הזה. מתכון לחטיפי אסאדו בגריל פחמים יוכל לטפל ברעבים, ולמנוע מהם את ההמתנה ה”קשוחה” למנות העיקריות!

אין ספק שעל האירוע שלכם כולם הולכים לדבר בצורה חיובית!

ינואר 15, 2024
יש לכם שאלות?
השאירו פרטים ומומחה יחזור אליכם בהקדם
0
    עגלת הקניות
    עגלת הקניות שלך ריקהחזרה לחנות