BBQ N MORE
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מתכון לחצילים עם בשר טחון בגריל גז

מתכון לחצילים עם בשר טחון בגריל גז הוא מתכון טעים במיוחד שאתם יכולים להכין בקלות בגריל הביתי שלכם. לכל חובבי החצילים והבשר יוכלו להנות מארוחה קלילה וטעימה במיוחד ומעט שוברת שגרה ממה שאתם מכירים. אז איך מכינים את המתכון הנהדר הזה ועוד בגריל הביתי שלכם? הכנו לכם את כל הפרטים ואנחנו כאן כדי ללמד אתכם צעד אחרי צעד איך עושים את זה נכון. 

 

מתכון לחצילים עם בשר טחון בגריל גז – איך מכינים את החציל המושלם הזה? מדובר במתכון קליל במיוחד למרות שנשמע קצת קשה אבל אתם לא תאמינו בכלל כמה הוא פשוט ויותר חשוב מזה כמה הוא טעים להכנה.

אז קודם כל אנחנו נצטרך להכין את המרכיבים הבאים מראש:

מרכיבים כמות
חצילים 3 יחידות
שמן 3-5 כפות
מלח ½ כפית
בצל 2 בצלים
בשר טחון 400 גרם בערך
כמון ¾ כפית
פלפל ½ כפית
טחינה לפי טעם
פטרוזיליה צרור יפה
פפריקה מתוקה 1 כפית
צנוברים כ- חצי כוס

אופן ההכנה של חצילים עם בשר טחון בגריל גז ב3 שלבים

שלב 1 – הכנת החצילים לצלייה עם הבשר

השלב הראשון בהכנה של מתכון לחצילים עם בשר טחון בגריל גז אנחנו נצטרך להכין את החצילים לצלייה. לשם כך אנחנו נחתוך אותם לחצאים לאורך ונמרח אותם בשמן ואף נפזר מעט מלח. כעת נתחיל בצלייה שלהם על הגריל ונסגור אותם עד שיהיו רכים ומוכנים למילוי.

 

שלב 2 – מילוי החצילים בבשר

כעת נטגן את הבצל שלנו קצוץ ולאחר שהשחים מעט נוסיף אליו את הבשר, התבלינים הפטרוזיליה והצנוברים. את הבשר נכין עד שישנה את הצבע שלו ויהיה מוכן להכנס למילוי של החצילים. כעת ניקח את הבשר המוכן שלנו ונכניס אותו לתוך החציל בעת שעשינו מעט מקום וגומה מסויימת לכל אורך החציל על מנת להכניס את הבשר לבפנים.

 

שלב 3 – צלייה של החצילים עם הבשר ביחד

השלב האחרון במתכון לחצילים עם בשר טחון בגריל גז הוא הצלייה של החצילים עצמם בגריל הגז עם הבשר. נכניס את החצילים והבשר פנימה למשך ממש מספר דקות בודדות וזאת על מנת לתת חריכה לבשר עצמו וכמובן עוד מעט חריכה לחציל. לאחר סיימנו אנחנו ניקח החצילים שלנו, נפזר מעל מעט טחינה והנה יש לנו ארוחה מוכנה וטעימה במיוחד.

אז כמו שאתם יכולים לראות מדובר במתכון כלכך קליל וכלכך טעים שאתם לא תאמינו בכלל. מתכון לחצילים עם בשר טחון בגריל גז הוא מתכון ממכר עם טעמים מיוחדים וכמובן שהוא יגרום לכולם להתלהב ולרצות לאכול עוד ועוד ועוד מהארוחה המושלמת שהתחלתם.

גריל גז – הגריל הפופולארי ביותר

אז בואו נתחיל מהיכרות עם גריל הגז לפני שאנחנו מתחילים להכין בו מתכונים כאלה ואחרים. מדובר באחד מן הגרילים המוכרים ביותר ופופולאריים ביותר שאתם יכולים לחשוב עליהם. אז כן מדובר בגריל נוח מאוד לשימוש שמתאים מאוד למרפסת או לגינה שלנו, הוא מגיע עם עיצובים חדשניים וכמובן תוספות טכנולוגיות מרשימות שהופכות אותו לשותף המושלם להכנת בשרים איכותית וטעימה בבית.

 

היתרונות הרבים של הגריל

לגז הגריל יתרונות רבים שמתחילים קודם כל בנוחות שהוא מביא איתו. אם אתם זוכרים בגריל פחמים אנחנו צריכים להכין ארוחות על ידי הדלקה של הפחמים, לחכות שיהיו מוכנים ורק לאחר מכן הם מוכנים לעבודה. בגריל הגז זה ממש לא ככה, כל מה שתצטרכו זה גז שמתחבר לגריל והנה בקלות ובנוחות אפשר להכין ארוחה ללא כל כאב ראש.

יתרון נוסף הוא בעניין הפשטות שמגיעה עם הגריל לצד טכנולוגיה חדשה ומודרנית שהופכת את כל הליך הצלייה לפשוט יותר וקליל עוד יותר.

מתכון לחצילים עם בשר טחון בגריל גז

 

המדריך לרכישת גריל הגז הראשון שלי

אז אם החלטתם על רכישה של גריל גז חדש לבית מדובר בהחלטה שאנחנו מאוד תומכים בה. גריל גז הוא קליל ונוח לשימוש והרבה יותר ספונטני ופרקטי משאר הגרילים, כל מה שצריך הוא בדיוק כמו בכיריים בבית קצת גז ויש לנו ארוחה קלילה וטעימה במיוחד. לשם כך הכנו לכם מדריך קליל שיעזור לכם בכל ההליך של הרכישה:

 

קודם כל תכינו תקציב

השלב הראשון ואולי החשוב ביותר הוא העניין הכלכלי, אל תרכשו את מה שאתם לא יכולים להרשות לעצמכם. לכן אנחנו ממליצים לבחון כמה אתם מעוניינים להשקיע בגריל החדש שלכם ורק לאחר מכן תתחילו בהליך הרכישה. ככל שתקדימו לעשות כך יהיה לכם קל יותר למצוא את הגריל המושלם ביותר עבורכם.

 

התייעצו עם בעלי ניסיון

רבים מחברינו ביצעו רכישה דומה וכדאי מאוד להתייעץ איתם ולשמוע את החוויות שלהם מהמכשירים השונים וכן מתהליך הרכישה. גם הפייסבוק מלא בקבוצות ייעודיות של אנשים שישמחו מאוד לעזור לכם לרכוש גריל שמתאים מאוד עבורכם ועבור הכיס שלכם ללא כל חשש.

 

לסיכום

מדובר במנה שיכולה להיות מנת פתיחה איכותית ומהנה וכמובן אפילו מנה עיקרית למי שרוצה. בשילוב עם הטחינה פשוט מדובר במתכון הממכר ביותר ושוב, לא תאמינו בכלל כמה פשוט זה יהיה לכם, בתיאבון!

ינואר 15, 2024
יש לכם שאלות?
השאירו פרטים ומומחה יחזור אליכם בהקדם
0
    עגלת הקניות
    עגלת הקניות שלך ריקהחזרה לחנות