BBQ N MORE
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מתכון לחצילים עם בשר טחון במעשנת בשרים

מתכון לחצילים עם בשר טחון במעשנת בשרים הוא אחד מן המתכונים היותר טעימים שיצא לכם להכין. מדובר במתכון שמתבסס על שיטות עישון קלאסיות אבל הטוויסט שכולל את הבשר הטחון הולך להפוך לכם את הארוחה לפשוט מושלמת. לשם כך אתם לא תצטרכו הרבה אבל בעיקר תצטרכו מעט סבלנות, אז בואו נתחיל. 

 

מתכון לחצילים עם בשר טחון במעשנת בשרים – לא תאמינו כמה זה פשוט. אנחנו נתחיל בהכנה של אחד מן המתכונים הפשוטים והמרשימים ביותר. על מנת להוציא את הטעם המיטבי אנחנו הכנו לכם מתכון פשוט במיוחד שכל מי שינסה אותו פשוט יהנה.

קודם כל תקחו את המצרכים הבאים:

חומרים כמות
חצילים 3 יחידות
שמן 3-5 כפות
מלח ½ כפית
בצל 2 בצלים
בשר טחון 400 גרם בערך
כמון ¾ כפית
פלפל ½ כפית
טחינה לפי טעם
פטרוזיליה צרור יפה
פפריקה מתוקה 1 כפית
צנוברים כ- חצי כוס

 

שלב ראשון – הכינו את הבשר ותעשנו אותו

השלב הראשון בעת שמכינים מתכון לחצילים עם בשר טחון במעשנת בשרים הוא להכין את הבשר לעישון. ניקח את הבשר הטחון שלנו, נטגן מעט את הבצל שיהיה כרוך וזהוב ונשלב אותו ביחד עם כל התבלינים שיש לנו. לאחר מכן, ניקח את הבשר ונכניס אותו למעשנה למשך בערך שעה על 110-120 מעלות. הבשר יקבל את טעמי העישון ומכאן נוכל להמשיך לצעד הבא.

 

שלב שני – עישון החצילים

כעת ניקח את החצילים שלנו במתכון לחצילים עם בשר טחון במעשנת בשרים ונכניס אותם לאחר חצי שעה שהבשר בפנים. לפני זה תחתכו את החצילים לאורך לחצאים ותתנו להם בערך 20 דקות עד חצי שעה במעשנה. בעת שהם יהיו רכים וחרוכים, תוציאו את החצילים והבשר, תמלאו את החצילים בבשר הטחון שהכנו קודם, תכניסו לסיבוב נוסף של כמה דקות בודדות במעשנה ותוכלו להוציא אותם.

להגשה מומלץ לפזר מעט טחינה וצנוברים קלויים מה שיהפוך את הביס לביס מושלם וטעים עוד יותר מה שיגרום לכולם לטרוף את החצילים פשוט.


 

המעשנות של היום – היכרות קלה

אז המעשנות של היום הן ממש לא מה שאתם חושבים, אם בעבר הרחוק לאותן משפחות המעשנות היו קטנות מאוד היום המעשנות הן כבר הגיעו לגדלים חדשים בין אם גדולים במיוחד ובין אם קטנים מאוד וקומפקטיים ונוחים לנשיאה.

ישנם סוגים רבים של מעשנות אשר לכל אחת יש את היתרונות והחסרונות אבל מה שמשותף לכולם זה שהן הרבה יותר פשוטות לתפעול וכמובן מודרניות בהרבה בין אם בעיצובים ובין אם בטכנולוגיות השונות שמצורפות אליהם.

מתכון לחצילים עם בשר טחון במעשנת בשרים

רוצים להתחיל לעשן בשרים? המדריך לרכישת המעשנה הראשונה

אז אם החלטתם שאתם מעוניינים להתחיל ולעשן בשרים המעשנה היא בדיוק המוצר המושלם ביותר עבורכם. בגלל חוסר ידע אנשים רבים בוחרים שלא להתחיל בתהליך הרכישה ולכן החלטנו להכין לכם מספר עצות קטנות שיוכלו לעזור לכם ברכישה של המעשנה הראשונה שלכם.

 

היכרות קצרה עם כלי תעזור לכם

כדאי לכם מאוד לבצע מחקר קצר על המעשנות לפני שאתם מגיעים ומבצעים את הרכישה. ניתן לראות סרטונים רבים ולקרוא מעט דרך הגוגל על הכלי וכמובן להצטרף לקבוצות הייעודיות ולהבין את הייעוד השונה של המעשנות ודרכי הצלייה הרבים שמצטרפים אליו. אנחנו מאוד ממליצים לכם להתייעץ ולהבין עם המומחים ובעלי הניסיון בקבוצות הללו על מנת שהם יתנו לכם קצת יותר פרטים בתחום.

 

לא צריך לבזבז את כל הכסף

בגלל שאתם מתחילים אנחנו מאוד לא ממליצים לרוץ ולקנות את המעשנה הטובה ביותר והגדולה ביותר שאתם יכולים לרכוש. הסיבה לכך היא שאתם צריכים להכיר את הכלי כמו שצריך ולראות שאתם נהנים ומסתדרים איתו, תמיד אפשר להשתדרג.

אנחנו מאוד ממליצים לנסות את המעשנות הפשוטות יותר שמתאימות יותר למעשנים מתחילים ורק לאחר שתצברו את הניסיון ובאמת תבינו כיצד הכלי המדהים הזה עובד ואת שיטות הצלייה השונות תתחילו בחיפוש אחר מעשנה מקצועית עוד יותר. תעשו סקר שוק ותבינו בדיוק איזו מעשנה מתאימה לכם בתור מתחילים ואל תרוצו לקחת את הטובה ביותר בשוק.

 

סיכום

אז כמו שאתם יכולים לראות מתכון לחצילים עם בשר טחון במעשנת בשרים הוא אחד מן המתכונים המושלמים והקלים יותר להכנה. הוא יכול לשמש כמנת פתיחה או כמנה עיקרית מה שבטוח כנראה שלא יישאר ממנו הרבה מרוב שהוא טעים. אז בתיאבון!

ינואר 15, 2024
יש לכם שאלות?
השאירו פרטים ומומחה יחזור אליכם בהקדם
0
    עגלת הקניות
    עגלת הקניות שלך ריקהחזרה לחנות