BBQ N MORE
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מתכון ללבבות עוף בגריל גז

לבבות עוף נחשבים למעדן אמיתי, וחובבי ברביקיו מעניקים להם מקום של כבוד בין הבשרים השונים. העובדה שמדובר בחלק בעל טעם וארומה מיוחדים, וגם כזה שהוא לא גדול במיוחד – מאפשרת לנו לאכול כמויות גדולות ממנו מבלי להתמלא. עבור כל מי שמחפש מתכון ללבבות בגריל גז, ריכזנו במאמר הבא את כל המידע הנחוץ בנושא, וכל שנותר הוא לאחל לכם בתיאבון!

לבבות – טעים וקליל

בשונה מנתחי בשר “כבדים” דוגמת סטייקים למיניהם, לבבות עוף הם קלילים ולא מחייבים. שיפודי לבבות מהווים מעדן אמיתי, והם לא גורמים לנו להתמלא כמו סוגי בשר אחרים. מסיבות אלה, לבבות עוף הפכו למצרך פופולארי במיוחד כשאנו מתארגנים לקראת אירוע ברביקיו או קמפינג, והם תמיד “מספקים את הסחורה”.

 

מדריך הכנה ללבבות בגריל גז – יהיה פשוט טעים

מכיוון שהלבבות עלולים להישרף בקלות, חשוב לדעת כיצד להכין אותם בצורה נכונה. ריכזנו עבורכם מספר שלבים להכנת מתכון ללבבות בגריל גז:

  • בראש ובראשונה חשוב לנקות את הלבבות בצורה יסודית, וזה אומר שעלינו להסיר את החלק הלבן (השומני) באמצעות סכין מתאימה. לעתים נמצא שהלבבות עטופים במעין קרום דק, וכדאי להסיר גם אותו לפני שאנו משפדים. את הלבבות הנקיים נשטוף במים קרים, ונניח בצד לייבוש.
  • בינתיים נכין את תערובת התיבול, שלרוב תכלול כמון, פפריקה, פלפל שחור, שמן זית, עלי טימין ועוד תבלינים לפי הטעם. את התערובת ניתן להכין בתוך קערה או מגש ייעודי, ובו נטבול את הלבבות כך שיספגו את התערובת מכל הצדדים.
  • בשלב הבא נשפד את הלבבות על שיפודים, והשיטה הטובה ביותר היא להשתמש בשיפודי מתכת. כשאנו משתמשים בשיפודי מתכת, חום הצלייה מתחלק באופן שווה גם למרכז הלבבות – ומעניק לנו צלייה שווה ומאוזנת.
  • גריל הגז נדלק בצורה פשוטה, ולכן הוא אינו מצריך הכנה מראש. ניתן להצית את גריל הגז מספר דקות לפני שאנו מתכוונים להניח עליו את שיפודי הלבבות.
  • את השיפודים נניח על גריל הגז לאחר שחיממנו אותו לטמפרטורה המתאימה, ונשתדל להניח אותם בסמיכות מרבית ביניהם.
  • שימו לב ששיפודי לבבות נצלים מהר יחסית, ולכן מומלץ להפוך אותם בכל שתי דקות, כך שנוכל להתרשם משלב הצלייה, וגם למנוע את המצב שבו הם נשרפים ומתפחמים. לאחר שסיימנו את הצלייה, נבזוק מלח גס על שיפודי הלבבות ונגיש לשולחן, בתיאבון!

 

כיצד בוחרים לבבות להכנה בגריל?

כיום, ניתן להשיג לבבות עוף טריים כמעט בכל רשתות המזון. יחד עם זאת, אין כמו רכישת לבבות אצל הקצב השכונתי והקבוע שלנו! רכישת לבבות טריים אינה מצריכה הקפאה והפשרה – וזהו בהחלט יתרון משמעותי.

בכל מקרה אם רכשנו לבבות קפואים, חשוב לזכור “להוריד” אותם מהמקפיא מספיק זמן מראש, כך שלא נמצא את עצמנו עם לבבות קפואים לקראת ההכנה.

מדוע דווקא גריל גז?

בשונה ממתקני צלייה אחרים, הכנת לבבות בגריל גז טומנת בחובה יתרונות משמעותיים רבים. גרילי גז נמנים על מתקני הצלייה המתוחכמים ביותר, והם מאפשרים לנו הכנת מזון איכותי במהירות יחסית. גרילי הגז מתאפיינים בגוף העשוי מחומרים מבודדי חום דוגמת פורצלן, אמייל או חרס, וזה מאפשר להם לשמור על החום בצורה מרבית. הגריל משתמש בחום, האדים, העשן והשומן הנוטף מן הבשר – על מנת להפוך את המזון לעסיסי וארומטי במיוחד.
גרילי גז לא רק מאפשרים לנו הכנת מזון מהירה, אלא גם מעניקים לנו מזון בעל טעם אותנטי ובלתי נשכח.

לבבות עוף בגריל גז

אופן הפעולה של גרילי גז

לא לשווא גרילי גז הפכו לפופולאריים במיוחד, ואנו ברשת BBQ זוכים לשרת מאות לקוחות מרוצים שכבר רכשו אותם! עוצמת הבערה של גרילי הגז מגיעה ממבערי נירוסטה עוצמתיים, השולחים את החום דרך משולשי אמייל אל משטחי הצלייה. המשולשים מאפשרים את הפיזור האחיד של החום, ומעניקים לנו צלייה אחידה בכל סוג מזון שבו נחפוץ. מבנה הגרילים תוכנן בקפידה כדי להפיק מזון ללא פשרות, וכזה בעל ארומה וטעמים בלתי נשכחים.

 

רכישת גריל גז איכותי

האינטרנט מציע מגוון של גרילי גז, ומדובר באחד המוצרים הפופולאריים ביותר בענף הפנאי בשנים האחרונות. כיצד נדע לבחור את גריל הגז הטוב ביותר עבורנו? אספנו עבורכם מספר כללים ועצות שימושיות!

 

בחירת יצרן איכותי

היצרן של גריל הגז שלנו הוא זה שיקבע את אורך החיים שלנו, את הצורך בתיקונים, את הבלאי, ועוד פקטורים רבים ומשמעותיים. לעתים כדאי לנו לשלם מעט יותר, ולקבל מוצר איכותי שאנו יודעים שיש לו “אבא ואמא”. גם אצל היצרניות המובילות לעתים יש מבצעים, ואנו יכולים למצוא גרילי גז איכותיים במחירים טובים!

 

בירור אחריות

האחריות חייבת להיות אלמנט מפתח בעת שאתם מחפשים את גריל הגז הבא שלכם, מכיוון שהיא מעניקה לכם רוגע נפשי בעת הרכישה ואחריה. לעתים, מתעוררים פגמים שאינם בשליטת היצרנית או היבואן, ואחריות מכסה אותנו במצבים שכאלו. רוב היצרניות המובילות מעניקות אחריות למספר שנים באופן אוטומטי, אך מומלץ לא להסתמך על זה ולבדוק בעצמנו.

 

ביצוע סקר מחירים

סקר שוק אינטרנטי הוא נפוץ במיוחד בימינו, וקיימים מגוון אתרים המציעים לבצע אותו עבורנו באמצעות מספר לחיצות כפתור. סקר המחירים מאפשר לנו להבין מהו טווח המחירים המקובל עבור מוצר מסוים, כך שנדע כיצד לנהל את התקציב שלנו בהתאם.

 

עיון בחוות דעת

חוות דעת הן כלי חזק מאוד בעולם הדיגיטלי, אך יש לדעת כיצד להשתמש בהן בצורה חכמה ומועילה. הקפידו להצליב חוות דעת ממספר מקורות שונים, בכדי להקטין את הסיכוי שתקראו חוות דעת שאינן אובייקטיביות. למרות שעידן האינטרנט מאפשר לנו לקרוא ביקורות בפשטות, אנו לא תמיד יודעים מי עומד מאחוריהן, ואיזו אג’נדה הוא מעוניין לקדם.

 

יצירת קשר עם היבואן או החנות

גם במצבים שבהם רכישה אונליין היא זמינה עבורנו, אנו תמיד ממליצים ליצור קשר עם נציג אנושי לפני הרכישה. הסיבה לכך היא, שלעולם אין לדעת האם המוצר שלנו נמצא במלאי – ולכן כדאי לברר זאת מראש. בנוסף, שיחה טלפונית יכולה לתת לנו מידע נוסף על בית העסק, ועל רמת השירות והאדיבות בו.

 

סיכום – לבבות בגריל גז – ללקק את האצבעות!

הכנת מתכון ללבבות בגריל גז יכולה לשדרג את האירוע שלכם מעבר לכל ציפייה, ולהעניק לכם ולאורחים שלכם חוויה קולינארית מושלמת. בחירת התיבול הנכון ללבבות, לאחר שניקינו אותם בצורה נכונה, ולאחר צלייה מדויקת – תגרום לכם ללקק את האצבעות ולבקש עוד! בכל שאלה, התייעצות, או לקבלת מתכונים נוספים – צרו עמנו קשר או שוטטו באתר שלנו!

 

ינואר 15, 2024
יש לכם שאלות?
השאירו פרטים ומומחה יחזור אליכם בהקדם
0
    עגלת הקניות
    עגלת הקניות שלך ריקהחזרה לחנות