BBQ N MORE
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מתכון ללבבות בגריל חשמלי

גריל חשמלי הוא אופציה נהדרת לכל מי שאינו מעוניין להתעסק עם פחמים וגז, ולכן מדובר במתקן פופולארי בקרב חובבי הצלייה. מתכון ללבבות בגריל חשמלי הוא די פשוט, ויכול להעניק לכם תוך זמן קצר מנה ברמה קולינארית גבוהה. קיימות מספר אפשרויות לרכישת לבבות עוף, וצורות שונות שבהן ניתן להכין אותם לקראת הצלייה.

המאמר הבא יסביר מעט על הגריל החשמלי, וגם יעניק לכם כמה רעיונות טעימים במיוחד להכנת לבבות!

לבבות עוף – בחירה מנצחת!

לבבות עוף מספקים לנו מנה קלילה, עתירת חלבון, וטעימה במיוחד! הכנת לבבות היא זריזה הרבה יותר מהכנת סטייק למשל, וגם התחושה שהמנה משאירה היא שונה לחלוטין. בעוד סטייק או המבורגר משאירים אחריהם תחושה “כבדה” יחסית, לבבות עוף הם קלילים ומאפשרים לנו להמשיך לתפקד ללא בעיה. מעבר לכך, מדובר במנה פשוטה מאוד להכנה – כפי שמיד נראה בהמשך המאמר. גריל חשמלי הוא מושלם להכנת לבבות עוף, מכיוון שהוא מעניק לנו את עוצמת הצלייה הדרושה, מתחמם מהר יחסית, ואינו דורש תחזוקה רצינית כלל.

מדריך הכנת לבבות בגריל חשמלי

השלב הראשון בהכנת הארוחה לפי המתכון ללבבות בגריל חשמלי

השלב הראשוני הוא ניקוי הלבבות, וזה אומר חיתוך החלק הלבן השומני הנמצא בקצוותיהם, וגם הסרת הקרום הדק העוטף את הלבבות. בעת ניקוי הלבבות סביר להניח שניתקל בהרבה קרישי דם, ויש להסיר אותם מתוך הלבבות ככל האפשר. את כל הפעולות האלה ניתן לבצע באמצעות סכין מתאימה.

לאחר שניקינו את הלבבות, יש לשטוף אותם במים קרים ולהניח בצד.

 

שלב הכנת התערובת

הכנת תערובת התיבול ללבבות יכולה להיעשות בקערה קטנה, ולרוב תכלול כמון, פפריקה, טימין, פלפל שחור, שמן זית ועוד. כשאנו מדברים על תיבול – אין חוקים נוקשים ואנו מזמינים אתכם להיות יצירתיים ולנסות! את הלבבות הנקיים נטבול בתערובת התיבול כך שהיא תגיע לכל חלקיהם.

 

הפעלת הגריל החשמלי

זהו השלב שבו ניתן להדליק את הגריל החשמלי כך שיתחיל לצבור חום.

 

שלב השיפודים

לאחר שתיבלנו את הלבבות, ניתן לשפד אותם על שיפודים לקראת הצלייה. ההמלצה שלנו היא לעבוד עם שיפודי מתכת, מכיוון שהם יוצרים אפקט חימום וצלייה גם בתוך הלבבות – דרך התחממות השיפודים עצמם. נניח את השיפודים המוכנים על הגריל החשמלי הלוהט, ונצמיד אותם זה לזה ככל הניתן.

שיפודי לבבות אינם זקוקים לזמן רב כדי להיצלות, ולכן עלינו להישאר בסביבה ולהשגיח. לאחר שתי דקות כדאי להפוך את השיפודים – כך שנוכל לראות מה מצב הצלייה, וגם לאפשר ללבבות להיצלות מכל הצדדים.

 

כשהשיפודים מוכנים

נוכל להגיש אותם לצד מנת פחמימה וירקות, כדי לקבל ארוחה מאוזנת ובריאה. גם את הירקות ניתן להכין על גבי הגריל החשמלי בצורה פשוטה במיוחד!

 

רכישת לבבות להכנה בגריל חשמלי

כאמור, ניתן לרכוש לבבות טריים או קפואים. לבבות טריים רוכשים אצל הקצב השכונתי, או ברשתות מזון המעניקות גם שירותי קצביה. לבבות קפואים לעומת זאת, ניתן להשיג כמעט בכל רשת מזון בימינו. במידה ורכשנו לבבות קפואים – יש לזכור להפשיר אותם מספיק זמן מראש, כדי שלא נצטרך להמתין זמן רב.

גריל חשמלי

גריל חשמלי מתאים לאנשים רבים מכיוון שהוא מסיר מעמנו את הצורך להתעסק בגז ופחמים, ולמעשה כל מה שאנו צריכים הוא חיבור לחשמל. גרילים חשמליים מבוססים על גופי חימום חזקים השולחים את החום אל משטחי הצלייה, ומאפשרים לנו להכין מגוון של סוגי מזונות עליהם. רוב הגרילים החשמליים מגיעים גם עם מערכת איסוף שומנים, הכוללת מגש שניתן להוציא ולנקות בפשטות ובקלות. גריל חשמלי יכול להגיע במגוון גדלים, ואנו יכולים לרכוש את זה המתאים לנו ביותר.

לבבות בגריל חשמלי

רכישה נכונה של גריל חשמלי

מי שמחפש גריל חשמלי, יגלה שיש מגוון עצום של מוצרים באינטרנט. המגוון הזה יכול להיות יתרון, אך גם יכול לבלבל אותנו לחלוטין כשאנו מנסים להתמקד! לכן, ריכזנו עבורכם מספר טיפים פשוטים שיעזרו לכם לבחור בצורה נכונה את הגריל החשמלי שלכם:

סקר מחירים

המחיר והתקציב הם פקטורים משמעותיים, ולכן אנו פותחים איתם את רשימת הטיפים הזו. ביצוע סקר מחירים באינטרנט הוא פשוט במיוחד היום, ודורש בסה”כ מספר הקלקות על העכבר. אתרים שונים דוגמת “זאפ” מאפשרים לנו לבצע השוואת מחירים פשוטה ונוחה, ועוזרים לנו להבין מהו טווח המחירים המקובל למוצר ספציפי. גם כשאנו מדברים על גריל חשמלי – סקר מחירים אינטרנטי הוא השלב הראשון.

 

בירור יצרן

בחירת יצרן איכותי תשפיע רבות על חווית המשתמש שלנו, ותקבע את אורך החיים של המוצר ואת רמת המזון שנכין באמצעותו. גרילים חשמליים מתוצרת יצרן איכותי צפויים לעלות מעט יותר, אך בהחלט כדאי לנו לשלם עוד כמה שקלים כדי ליהנות ממוצר איכותי שילווה אותנו שנים רבות.

 

אחריות – זה קריטי!

למרות שרוב הרשתות המובילות מעניקות אחריות תקופתית בצורה אוטומטית, זהו עדיין תפקיד הלקוח לוודא זאת באופן וודאי. האחריות מאפשרת לנו להיות רגועים בעת הרכישה, בידיעה שיש לנו למי לפנות בכל מקרה של בעיה. בעיות לא תמיד תלויות ביצרן או בספק, ולכן תמיד טוב שיש אחריות שתגן עלינו במקרים כאלו.

 

חוות דעת וביקורות

הרשת מוצפת בחוות דעת וביקורות על כל מוצר שתחפשו, ועלינו לדעת להתנהל עם הביקורות הללו בצורה חכמה. לא תמיד נוכל לדעת מי יושב מאחורי חוות דעת שאנו קוראים במחשב שלנו, ופעמים רבות חוות דעת כאלה הן לא אובייקטיביות. מה שכן נוכל לעשות: לקרוא חוות דעת ממקורות שונים, ולהצליב אותן לקבלת תמונה איכותית ואמינה ככל האפשר.

 

שיחה עם החנות

למרות שאנו רוכשים אונליין פעמים רבות, אנו עדיין ממליצים לבצע שיחה ראשונית אל בית העסק. בשיחה זו נוכל לברר את הפרטים הדרושים לנו, להתרשם מרמת האדיבות והשירות, לוודא שהמוצר נמצא במלאי, ובאופן כללי – לדבר עם בן אנוש שיעניק לנו תחושת אמינות מסוימת לפני הרכישה.

 

הכנת לבבות בגריל חשמלי – בחירה מושלמת!

לבבות נחשבים מעדן בקרב חובבי הצלייה, והם מעניקים לנו מנה קלילה וטעימה שאותה ניתן להכין ללא מאמץ רב. השימוש בגריל חשמלי מוסיף על החוויה הקולינארית, ומעניק לנו גם תהליך הכנה פשוט יחסית.
את הלבבות ניתן לתבל בצורה שאנו אוהבים, ולהגיש אותם לצד מנת פחמימה וירקות – כדי לקבל ארוחה טעימה ומאוזנת! בכל התייעצות או שאלה – צוות BBQ עומד לרשותכם… בתיאבון!

ינואר 15, 2024
יש לכם שאלות?
השאירו פרטים ומומחה יחזור אליכם בהקדם
0
    עגלת הקניות
    עגלת הקניות שלך ריקהחזרה לחנות