BBQ N MORE
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מתכון ללבבות בגריל פחמים

כולם אוהבים לבבות עוף, ומדובר באחד המאכלים הפופולאריים בקרב חובבי הצלייה! מעבר לעובדה שמדובר במנה קלילה ולא מחייבת, מאוד פשוט להכין את לבבות העוף, והכי חשוב – הם טעימים בצורה בלתי רגילה! על אף שהכנת לבבות עוף היא פשוטה יחסית, כדאי לשים לב למספר כללים חשובים בעת הכנתם, ולשם כך הבאנו עבורכם מתכון ללבבות עוף בגריל פחמים:

באפשרותנו לרכוש לבבות עוף קפואים או טריים כמעט בכל אחת מרשתות המזון. במידה ובחרנו לרכוש לבבות קפואים – חשוב לשים לב להוריד אותם להפשרה מספיק זמן מראש, כדי שלא נמצא את עצמנו ממתינים להפשרתם. האופציה המועדפת עלינו היא, לרכוש לבבות עוף טריים אצל הקצב או באחת מהרשתות.

לקראת הצלייה עלינו לנקות את הלבבות, וזה אומר לחתוך את החלק הלבן השומני המצוי בתחתית כל אחד מהם. בנוסף, לעתים נראה שהלב עטוף במעין קרום שקוף – וגם אותו מומלץ להסיר. מכיוון שהלב הוא משאבת דם בתפקידו – ניתקל בהמון קרישי דם בתוך הלבבות, וגם אותם ננסה להסיר ככל האפשר לקראת הצלייה.

לאחר שסיימנו לנקות את הלבבות היטב, נשטוף אותם במים קרים ונניח בצד לייבוש. (חשוב להיצמד מתכון ללבבות בגריל פחמים הזה ולא לערבב או להחליף מוצרים)

הכנת לבבות בגריל פחמים ב3 שלבים

תערובת תיבול

הכנת תערובת התיבול תתרחש כעת, ואנו ממליצים להוסיף לה שמן זית, כמון, פפריקה, פלפל שחור, ותבלינים נוספים ע”פ טעמנו האישי. את התערובת ניתן להכין בתוך כלי קטן, ולאחר מכן נטבול את הלבבות כך שיספגו את התערובת היטב מכל הצדדים.

לאחר שניקינו ותיבלנו, הגיע הזמן לשפד את הלבבות על שיפודים. לשיפודי מתכת יש יתרון משמעותי על שיפודי עץ, מכיוון שהם מתלהטים וגורמים לצליית הלבבות מבפנים.

 

שיפוד הלבבות

לאחר ששיפדנו את הלבבות ניתן להניח אותם על משטח הצלייה, וכדאי לצופף אותם ככל האפשר כדי להגביר את חום הצלייה.

את הלבבות ניתן להפוך כבר לאחר שתי דקות – כיוון שמדובר בחלק שנצלה מהר יחסית.
שימו לב מתי הלבבות הופכים להיות עשויים וכהים יותר, והקפידו להסיר אותם בזמן כדי שלא יתייבשו ויתפחמו.

 

צליית הלבבות

כשהלבבות סיימו להיצלות – נסיר אותם ממשטח הצלייה, נניח בצד ונבזוק עליהם מעט מלח גס.

כל מה שנותר כעת הוא להגיש לשולחן בתוספת ירקות צלויים ופחמימה, וליהנות מארוחה כיד המלך!

אופן הפעולה של גרילי פחמים

גרילי פחמים מהדור החדש מיוצרים מחומרים מבודדי חום דוגמת פורצלן, אמייל, אלומיניום וחרס, וזה מאפשר להם להפיק את המקסימום מתהליך הבערה. מבנה הגריל מאפשר ניצול של החום, השומן והעשן לקבלת בשר עסיסי ובעל טעם אותנטי ובלתי נשכח. בנוסף לכל אלו, הגרילים כוללים מערכות שונות שהופכות את התחזוקה והצלייה להרבה יותר פשוטות ונעימות עבור המשתמש:

מערכת אוורור אוטומטית

למניעת הצורך בנפנוף

מערכת איסוף שומנים

לניקוי פשוט יותר

מדחום מובנה

לניטור נוח של תהליך הצלייה

מבנה מכונס ויציב

למניעת נפילה ומשיכה

ידיות מבודדות חום

למניעת כוויות

לבבות בגריל פחמים

 

רכישת גריל פחמים

העולם הדיגיטלי הפך אותנו הצרכנים – לבעלי חיים פשוטים במיוחד… שהרי בלחיצת כפתור אנו נחשפים לעשרות מוצרים, ובלחיצת הכפתור הבאה אנו יכולים להזמין אותם ישירות אלינו הביתה ללא מאמץ. עובדה זו יכולה להיות גם מכשול, מכיוון שעומס המידע עלול ליצור אצלנו בלבול ובעיה בהתמקדות. כיצד נדע לבחור לעצמנו גריל פחמים איכותי, ויותר חשוב – כזה שיתאים לצרכינו? ריכזנו עבורכם מספר טיפים בעניין:

 

דפוסי השימוש שלנו

דפוסי השימוש שלנו הם חשובים במיוחד לקראת בחירת גריל פחמים, מכיוון שממש כמו במכוניות – לא כל מוצר מתאים לכל אדם. נסו להבין מהי תדירות השימוש שלכם, היכן אתם נוהגים להשתמש בגריל או לערוך ברביקיו, ולשאול שאלות נוספות שיכולות לכוון אתכם בתהליך הרכישה.
בעוד לאדם אחד מתאים גריל גדול ומקצועי, ייתכן שאחר יחפש דווקא גריל פחמים קומפקטי שילווה אותו לטיולים.

 

יצרן ומותג

לעתים שווה לנו לשלם מעט יותר, ולקבל מוצר איכותי שילווה אותנו במשך זמן רב. על מותג משלמים קצת יותר, אך עלינו לוודא שהכסף הזה אכן מוצדק! בררו מול אנשים שאתם מכירים, או באמצעות סקר אינטרנטי – לגבי המותגים האיכותיים ביותר של גרילי הפחמים כיום.

 

חוות דעת

חוות דעת יכולות לשרת אותנו היטב לקראת רכישת מוצר, וההעדפה היא תמיד חוות דעת ממקור ראשון. במידה ויש לנו חבר או בן משפחה שכבר משתמש במוצר מסוים – הוא יוכל לתת לנו את הביקורת הטובה ביותר עליו. במידה ואין באפשרותנו להשיג חוות דעת ממקור ראשון, נוכל להצליב חוות דעת ממספר מקורות שונים באינטרנט. כשאנו מסתמכים על מספר מקורות – אנו מגבירים את רמת האמינות של התמונה שאנו מקבלים על בית עסק או מוצר מסוים.

 

שיחה טלפונית עם החנות

תמיד כדאי לבצע שיחה טלפונית עם החנות לפני הרכישה, גם במידה והחלטנו לרכוש אונליין.
לשיחה כזו מספר יתרונות:

הבנת רמת השירות והאדיבות

בירור לגבי הימצאות המוצר במלאי שאלות טכניות ובירורים התנהלות מול נציג אנושי

אחריות תקופתית

אחריות תקופתית היא משהו שחובה לוודא לפני רכישת מוצר כמו גריל פחמים, מכיוון שיש בעיות שאינן תלויות ביצרן ובספק. רוב הרשתות המובילות מעניקות אחריות של כמה שנים באופן אוטומטי, אך אנו ממליצים לוודא זאת עוד טרם הרכישה. אחריות תכסה אותנו במקרים של בעיות כאלה ואחרות, ותגרום לנו להיות רגועים בעת תהליך הרכישה ולאחר מכן.

בתיאבון!

כעת, כשאתם מצוידים בכל המידע הדרוש, כל מה שניתן לכם לעשות הוא להכין את הארוחה הטעימה הבאה שלכם! באתר שלנו תמצאו עוד מתכונים רבים ועצות שימושיות, ואנו מזמינים אתכם ליצור עמנו קשר בכל שאלה!
שלכם, צוות BBQ

ינואר 15, 2024
יש לכם שאלות?
השאירו פרטים ומומחה יחזור אליכם בהקדם
0
    עגלת הקניות
    עגלת הקניות שלך ריקהחזרה לחנות