BBQ N MORE
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מתכון לנתח קצבים בגריל פחמים

מתכון לנתח קצבים בגריל פחמים הוא מתכון מדהים ופשוט למדי שאתם לא תאמינו בכלל כמה קל היה לכם לעשות אותו. מדובר באחד מן הנתחים האהובים ביותר שאפשר להשיג ואת האמת? הוא גם יחסית די זול ופשוט נהדר בטעם. אז איך מכינים נתח קצבים בגריל הפחמים שלכם? אנחנו כאן כדי ללמד אתכם את הדרך הטובה והטעימה ביותר שיש. 

אז על מנת להתחיל בהכנה של המתכון לנתח קצבים בגריל פחמים אנחנו לא צריכים הרבה מרכיבים. מדובר בנתח שהוא זול באופן יחסי ושמו מגיע מאהבה של הקצבים עצמם לאותו הנתח. הנתח הוא פשוט נתח נפלא שאם עובדים איתו נכון תוך דקות ספורות אפשר להכין ארוחה הרבה יותר ממדהימה במינימום מאמץ.

אז תחילה תאספו את המרכיבים הבאים:

נתח קצבים 800-1000 גרם
מלח חופן
פלפל חופן

אופן ההכנה

שלב ראשון – חימום גריל הפחמים ותיבול

כמו שאתם יכולים לראות, במתכון לנתח קצבים בגריל פחמים אין יותר מידי מרכיבים וזאת משום שאנחנו אנשים שאוהבים את טעמו של הבשר האיכותי ולא רוצים להרוס אותו. לכן אנחנו ממליצים לא להשתמש בשום תבלין שאינו מלח ופלפל אבל מותר להוסיף כל תבלין שאתם אוהבים.

תזכרו, העמסה של תבלינים תאפיל על טעמו של הבשר. כעת הדליקו את גריל הפחמים ולאחר שהוא התחמם והגחלים מוכנות לצלייה, תקחו את הנתח קצבים שלכם ותמרחו על הסטייקים שקיבלתם מהקצב (ניתן לפרוס אותו באופן עצמי בבית במידה ותרצו) את המלח והפלפל. סיימתם? נעבור לשלב הצלייה.

 

שלב שני – שלב הצלייה

כעת השלב השני במתכון לנתח קצבים בגריל פחמים. כל שיש לעשות הוא לצלות את הסטייקים של נתח הקצבים שקיבלתם מהקצב עד להגעה למידת העשייה המועדפת עליכם. אין כאן נכון לא נכון, כמובן מומלץ לאכול את הנתח במידת עשייה מדיום אבל כל אחד וטעמו שלו.

גריל פחמים – קצת על הגריל האהוב עלינו

אז מי מאיתנו לא מכיר את גריל הפחמים? מדובר באחד מן הגרילים האהובים ביותר והנוסטלגיים ביותר שיש בעולם. הגריל מחזיר אותנו ישירות לאותם ימי השבת והחגים כמו יום העצמאות שכולנו אוהבים ונהנים מלעשות קצת על האש על הפחמים הלוחשות בגריל הפחמים הישן שלנו מנירוסטה שהיה זרוק בבגאז’ במשך חודשים. גרילי הפחמים הם הגרילים הנוסטלגיים והאהובים ביותר שאפשר למצוא.

 

גריל הפחמים של היום – כל ממש לא מה שאתם מכירים

אז נכון גריל הפחמים הישן מנירוסטה עדיין חי, בועט וקיים ואפשר למצוא אותו מחוץ לקיוסקים כמעט בכל תקופות השנה ובעיקר בתקופה של יום העצמאות. היום גרילי הפחמים אבל עברו שדרוג משמעותי ורבים מן האנשים בוחרים לרכוש גריל פחמים איכותי למרפסת או לגינה שלהם.

הסיבות לכך הן רבות ומגוונות אבל זה כבר ממש לא אותם הגרילים שאתם זוכרים. הגרילים של היום מחזיקים בעיצובים חדשניים ויפים במיוחד שעשויים מחומרים איכותיים עוד יותר והם מביאים את הזכרון המתוק והפשוט שלנו לעולם חדש לצד נוסטלגיה מדהימה.

פתאום, אפשר לבצע את אותה החוויה שכולנו זוכרים בקלות בבית ללא כל הבלאגן וכאבי הראש שמגיעים עם הנסיעה ליער או לאחד מן הפארק השונים. תוסיפו כמובן את הנוחות והיעילות החדשה והטכנולוגיות השונות שהוא מגיע איתם והוא לא ישאיר לכם כל מקום לספק.

נתח קצבים בגריל פחמים

המדריך לרכישת הגריל הבא שלכם

אז הבחירה לרכוש גריל חדש לבית היא לפעמים מפחידה וקצת מלאה בהרבה חוסר וודאות והבנה. על מנת לעזור לכם בייעול התהליך החלטנו לייצר לכם מספר דגשים שיוכלו להקל עליכם וכמובן לעזור לכם בכל תהליך הרכישה. אנחנו מחויבים להדגיש כי לכם כל שנאמר הוא בגדר המלצה בלבד ואינו מחייב אבל הוא מתוך ניסיון שלנו במשך השנים.

 

עצה ראשונה – לבחור את סוג הגריל הנכון והמתאים ביותר עבורכם

אז תחילה חשוב לנו להדגיש כי ישנה חשיבות רבה בכל מה שקשור לבחירת סוג הגריל. השוק היום מלא בסוגים רבים של גרילים כמו גרילי פחמים, גרילי גז, חשמליים, מעשנות וכמובן עוד סוגים רבים וטובים.

לכל גריל יש את היתרונות וכמובן החסרונות שלו וחשוב לדעת בדיוק מה אתם מחפשים מהגריל. לכן אנחנו ממליצים קודם לבחון ולבחור את הסוג שלו אתם מעדיפים להשתמש. אם אתם מהאנשים שלא יכולים לראות גריל ללא פחמים, גריל הפחמים הוא יהיה הסוג המתאים ביותר עבורכם.

 

עצה שנייה – הכנת תקציב מראש

העצה השנייה שלנו ברכישת הגריל היא להכין את התקציב מראש. נכון, אין מדובר ברכישה של רכב או של בית חדש אבל מאוד חשוב להבין כמה אתם מעוניינים להשקיע ושלא תיכנסו לחובות בגלל שבחרתם בגריל שלא מתאים לכם מבחינה תקציבית.

אנחנו ממליצים לעשות חושבים ולראות בדיוק כמה אתם יכולים ומוכנים להשקיע ובכך יהיה לכם הליך בחירה יעיל ונוח בהרבה ממה שחשבתם.

 

עצה שלישית – התייעצו עם מומחה

אנחנו ממליצים בחום לדבר עם אנשים שביצעו בעבר רכישה דומה לשלכם או שמבינים בתחום ויוכלו לעזור לכם בהליך הבחירה. לפעמים אפילו מומלץ לבצע את העצה הזו עוד לפני בחירת סוג הגריל וזאת על מנת שהמומחה או המכר יוכל למקד אתכם בהליך הבחירה. כמובן שהצוות שלנו כאן בכדי לענות לכם על כל השאלות ולסייע לכם לבצע את רכישה המושלמת ביותר עבורכם.

 

לסיכום

הכנה של מתכון לנתח קצבים בגריל פחמים היא פשוטה במיוחד ולא דורשת יותר מידי מאמץ. כל שתצטרכו הוא נתח איכותי, מעט מלח ופלפל ויש לכם נתח איכותי שניתן להנות מכל ביס שתתנו בו. מקווים שנהניתם מהמתכון, ובתיאבון!

ינואר 15, 2024
יש לכם שאלות?
השאירו פרטים ומומחה יחזור אליכם בהקדם
0
    עגלת הקניות
    עגלת הקניות שלך ריקהחזרה לחנות