BBQ N MORE
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מתכון לסטייק סלמון מושלם בגריל גז

מתכון לסטייק סלמון מושלם בגריל גז הוא אחד מן המתכונים שהולכים לשגע אתכם. מדובר במתכון בריא, סופר טעים ומי שאוהב דגים אז בכלל הוא הולך להתעלף מרוב שזה מושלם. אבל איך מכינים בכלל סלמון בגריל הביתי שלנו? הכנו לכם מדריך קצר שהולך ללמד אתכם איך להכין סלמון מושלם בגריל הביתי שלכם באפס מאמץ, בואו נתחיל.

על מנת להכין מתכון לסטייק סלמון מושלם בגריל גז אתם לא תאמינו כמה זה פשוט וטעים הולך להיות לכם. כל מה שתצטרכו זה מעט מרכיבים וכמובן מעט סבלנות על מנת לייצר מרינדה איכותית וטעימה ושהדג שלכם יקבל את כל הטעמים הללו. אבל איך מכינים סלמון בלי שיתייבש ויהיה נהדר אצלכם בגריל הביתי?

קודם כל הכינו את המרכיבים הבאים:

סלמון טרי ללא קשקשים  כ-קילו וחצי 
דבש/סילאן כ-4 כפות
פלפל שחור כ-1/2 כפית
מלח 2 כפיות
שום כתוש 2 שיניים
שמן זית כ- כף
לימון סחוט חצי לימון

אופן ההכנה

שלב ראשון – מרינדה של טעמים מטריפים

אז השלב הראשון הוא שלב המרינדה בעת שמכינים מתכון לסטייק סלמון מושלם בגריל גז. אז אנחנו ניקח את כל המרכיבים שיש לנו למעלה, ונערבב אותם יחדיו עד להגעה לממש משחה איכותית שמחכה לסלמון לשחייה קצרה.

את הסלמון נכניס פנימה וניתן לו לשבת בפנים לפחות אבל לפחות כמה שעות טובות על מנת שיספוג את כל הטעמים שאנחנו רוצים שיהיה לו. לאחר מכן נוציא את הסלמון, ניתן לו ניגוב קצר מכל מה שדבוק אליו ואחרי שהוא ספג את הטעמים נעבור לשלב הצלייה.

 

שלב שני – שלב הצלייה

אז השלב השני של מתכון לסטייק סלמון מושלם בגריל גז הוא באמת החלק הפחות קשה וזה לבצע צלייה של הסלמון. על מנת לצלות סלמון לא צריך לעבוד קשה ויש להניח לאחר ששימנו כמובן את הגריל את הסלמון בפנים ולתת לו ממש כמה דקות על כל צד, בדיוק כמו סטייק רגיל רק של דג. סטייק סלמון לרוב יצטרך בין 3 ל 4 דקות צלייה והוא יהיה מושלם.

גריל גז – הגריל המבוקש ביותר בשנים האחרונות

אז הרבה לא יודעים את או לא באמת עצרו לחשוב על זה אבל גריל הגז הפך להיות חלק בלתי נפרד מחיינו ומהמרפסות והגינות שלנו. הגריל הוא התחליף האולטימטיבי לפחמים ורבים מן האנשים הבינו שאפשר להכין ארוחות בשרים איכותיות וטעימות במיוחד ללא צורך בפחמים, בדיוק כמו בכיריים של הבית רק בגריל איכותי ונהדר במרפסת או בגינה.

הגרילים היום גם הפכו להיות מעוצבים בצורה חדשנית ועשויים מחומרים איכותיים שהופכים את הגריל לפשוט ונהדר במיוחד וכמובן שלל היתרונות המובנים שלו הופכים אותו לכלי צלייה מבוקש עוד יותר מבין שאר כלי הצלייה הקיימים בשוק.

 

גריל הגז – בואו ונעשה היכרות עם חלק מהיתרונות שלו

אז לגריל הגז יש המון יתרונות מדהימים שהופכים אותו למבוקש ביותר בשוק. אבל אחד מהם מגיע מהחלק של הנוחות. אין דבר נוח יותר מאשר להתחיל להכין את העל האש שלנו באמצעות גז, ללא צורך בפחמים וכל הדברים שמסביב. בקלות רבה וללא שום בעיות אפשר להתחיל להכין את הארוחה בלי שום עיכובים.

יתרון נוסף הוא עניין הספונטניות שקשה להתעלם ממנה. אם בגריל פחמים יש צורך לחכות עד שהפחמים שלנו נדלקו ורק אז אפשר להתחיל להכין כאן יש רק לוודא שיש לנו חיבור לגז ואפשר להתחיל להכין ארוחה ספונטנית שכוללת את כל הבשרים שאוהבים.

יתרון אחרון שנדבר עליו עכשיו הוא יתרון העיצוב והטכנולוגיה. הטכנולוגיה היום בגרילי הגז היא המתקדמת ביותר בתחום הגרילים וכל זה לצד עיצוב חדשני ונהדר שהופך את הגריל לבלתי נפרד מהעיצוב של המרפסת או הגינה שלנו ומשתלב באופן מושלם.

מתכון לסטייק סלמון מושלם בגריל גז

רכישת גריל חדש לבית שלנו – איך עושים את זה נכון?

אז אם החלטתם שבא לכם לקנות גריל איכותי לבית שלכם, מצויין. אנחנו הכנו לכם מספר עצות שהולכות להוריד לכם מעט ממפלס הלחץ בכל מה שקשור לתהליך הרכישה של הגריל הבא שלכם. לא תאמינו כמה פשוט זה הולך להיות ולא תאמינו גם כמה חוויתי זה הולך להיות בסופו של דבר.

 

אז קודם כל תחליטו על סוג הגריל

לסוג הגריל יש המון משמעות עבורכם ואנחנו ממליצים לכם לעשות בדיקה קודם כל על הסוגים השונים. מבחינה עקרונית היום בשוק יש שלושה סוגים עיקריים במה שקשור לגרילים. גרילי גז, גרילי הפחמים וכמובן מעשנות הבשרים הוויראליות שתופסות תאוצה בשנים האחרונות.

לכל אחד ואחד מהם יש את יתרונותיו שלו וחשוב להבין את ההבדלים ביניהם על מנת לבצע רכישה הגיונית ומושכלת. לשם כך אנחנו ממליצים לכם לעשות בדק בית ולהחליט מה הסוג המתאים ביותר עבורכם, קודם כל.

 

התייעצו עם אנשי מקצוע – אנחנו כאן עבורכם

אנחנו מזמינים אתכם לפנות אלינו כמובן בכל שאלה שיש לכם לפני שאתם מתחילים את תהליך הרכישה וכמובן במהלכו. אם יש לכם חששות, דאגות או כל דבר אחר אנשי מקצוע וכמובן הצוות המקצועי והמסור שלנו יהיה פה עבורכם וילווה אתכם לאורך כל ההליך בצורה הכי אנושית ומקצועית שתוכלו לבקש. אנחנו אלופים בלמצוא את הגריל הנכון לבן אדם הנכון ובשביל זה אנחנו כאן.

סיכום

אז הנה, מתכון לסטייק סלמון מושלם בגריל גז שהוא גם בריא וגם טעים באופן לא מוסבר. אנחנו ממליצים לכם לנסות ולספר לנו איך יצא לכם ואנחנו יותר מנשמח לשמוע ממכם על התוצאה. אז מחכים לכם אצלנו, בתיאבון!

ינואר 15, 2024
יש לכם שאלות?
השאירו פרטים ומומחה יחזור אליכם בהקדם
0
    עגלת הקניות
    עגלת הקניות שלך ריקהחזרה לחנות