BBQ N MORE
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מתכון לסטייק סלמון מושלם בגריל פחמים

מתכון לסטייק סלמון מושלם בגריל פחמים הוא מתכון בריא ומושלם עבור כל מי שרוצה לאכול קצת דגים. אם אנחנו נמצאים בתשעת הימים, או שסתם לא בא לכם לאכול בשר בעל האש המשפחתי סטייק סלמון יכול להיות עבורכם האופציה המושלמת והנהדרת ביותר. אז איך מכינים סטייק סלמון איכותי בגריל הפחמים הביתי שלכם? הכינו לכם מדריך קצר ופשוט מושלם.

מתכון לסטייק סלמון מושלם בגריל פחמים הוא מתכון של בריאות קודם כל, והטעם? הטעם הוא פשוט חוויה שאין לתאר. כל מי שאוהב דגים יהנה לאכול סלמון איכותי על המנגל שקיבל את הצריבה וטעמי הפחמים וכמובן שגם מי שפחות מתחבר יוכל עדיין להנות מארוחה בריאה וטעימה. אפשר להגיש את זה לצד כל דבר שרוצים ואתם לא תאמינו איזה טעמים מדהימים יוצאים מהדג.

אז קודם כל, תכינו את המרכיבים הבאים:

סלמון טרי ללא קשקשים  כ-קילו וחצי 
דבש/סילאן כ-4 כפות
פלפל שחור כ-1/2 כפית
מלח 2 כפיות
שום כתוש 2 שיניים
שמן זית כ- כף
לימון סחוט חצי לימון

אופן ההכנה

שלב ראשון – מרינדה של טעמים

אז השלב הראשון בעת שמכינים מתכון לסטייק סלמון מושלם בגריל פחמים, אנחנו מכינים קודם כל מרינדה איכותית. המרינדה תכלול קודם כל את כל המרכיבים שיש למעלה ולשם נכניס את הסלמון שלנו לשהייה של לפחות מספר שעות על מנת שיקבל את הטעמים. כעת אחרי שהסלמון שלנו קיבל את הטעמים אנחנו יכולים להתקדם ולהתחיל את תהליך הצלייה שלא תאמינו בכלל כמה הוא פשוט.

 

שלב שני – שלב הצלייה

אז כעת הגענו לחלק השני והאחרון של המתכון לסטייק סלמון מושלם בגריל פחמים. כל שיש לבצע הוא מעשה פשוט במיוחד, להכניס את הסלמון שלנו לצריבה על הגריל של הפחמים שלנו ושיתחיל לקבל את הצלייה והטעמים. חשוב לשמור שהסלמון לא יתייבש ולכן הוא לא זקוק לצריבה ארוכה על מנת להיות מוכן. מדובר בתהליך שכולו לוקח בין 5-7 דקות כאשר כל צד צריך לקבל בין 3 ל 4 דקות תלוי בגודל ועובי הנתח.

גריל הפחמים של היום – בואו ותכירו מה השתנה

אם בעבר גריל הפחמים היה הגריל הקטן והחמוד בצבע כסף מנירוסטה שזרוק בחלק האחורי של הרכב, היום הוא כבר ממש לא אותו דבר. רבים מן האנשים בוחרים להשתדרג ולרכוש גריל איכותי לבית שלהם בין אם מדובר במרפסת או בגינה והם לא מוכנים בשום פנים ואופן לוותר על הפחמים.

גם הפחמים עצמם אינם יותר שק קטן של אבנים שחורות אלא הפחמים היום כבר הרבה יותר איכותיים והם הרבה יותר מתקדמים ממה שהם היו. הגרילים מחזיקים בעיצובים מודרניים וחדשניים וכל זה לצד נוחות מקסימלית ובלתי מתפשרת וכן טכנולוגיה מתקדמת במיוחד.

סטייק סלמון מושלם בגריל פחמים

רכישת גריל איכותי לבית – מה אנחנו צריכים לדעת לפני?

אז אם החלטתם על רכישת גריל אנחנו יודעים שזה לפעמים מלווה בהרבה חששות. נכון, לא מדובר בהוצאה של רכב חדש או לקיחת משכנתא אבל עדיין כאשר אנחנו מבצעים רכישה של גריל אנחנו רוצים לדעת שבחרנו נכון. אז איך בוחרים את הגריל הנכון ביותר עבורנו? הכנו לכם עצות שיוכלו לעזור מעט.

 

קודם כל – סוג הגריל

אז קודם כל חשוב להחליט ולהבין מה סוג הגריל שאותו אתם מעוניינים לרכוש. לסוג הגריל חשיבות רבה שאתם לא תאמינו בכלל מאחר ולכל גריל יש את יתרונותיו וחסרונותיו שלו. אז חשוב לבצע בחינה בין שלושת הסוגים שהם מעשנת בשרים, גריל פחמים איכותי וכמובן גריל הגז ולבחור את המתאים ביותר עבורכם בהתאם ליתרונות השונים שיש לכל אחד ואחד מהם.

 

דבר שני – הכינו לעצמכם את התקציב מראש

היום אנחנו נמצאים בתקופה ששוק הגרילים מוצף בקטע לא הגיוני, יש המון יצרניות וכמובן שכל אחת מנסה לפנות לכמה שיותר קהל ובהתאם לכך טווח המחירים לרכישת גריל איכותי הוא רחב במיוחד. אנחנו יותר ממליצים לבצע הכנה של התקציב מראש ולא לחרוג ממנו על מנת שתוכלו לרכוש בהתאם ליכולתכם הכלכלית והצרכים שלכם בלבד.

 

עצה אחרונה – התייעצו עם מומחים

צוות המומחים שלנו הוא צוות מקצועי ומנוסה בעל שנות ניסיון רבות. אנחנו יותר ממליצים לפנות אלינו ואל צוות המומחים שלנו על מנת לקבל את ליווי צמוד ואיכותי במיוחד שמטרתו היא אחת, שתצאו מרוצים עם כלי הצלייה הטוב ביותר עבורכם. לכל שאלה שיש לכם אנחנו זמינים וכמובן שנהיה פה על מנת לתת לכם שירות מקצועי ואיכותי ללא פשרות ככה שתצאו מאושרים עם הגריל המושלם ביותר עבורכם.

סיכום

אז הנה, מתכון לסטייק סלמון מושלם בגריל פחמים שהוא פשוט מדהים ומושלם ואין צורך לשבור את הראש עוד פעם על ארוחה בריאה. הבריאות של הדג והצלייה על הפחמים הופכים אותו לארוחה המושלמת שיכולה להשתלב עם כל דבר שרוצים. אז מחכים לשמוע איך יצא לכם, בתיאבון!

ינואר 15, 2024
יש לכם שאלות?
השאירו פרטים ומומחה יחזור אליכם בהקדם
0
    עגלת הקניות
    עגלת הקניות שלך ריקהחזרה לחנות