BBQ N MORE
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מתכון לעוף בריבת תפוזים במעשנת בשרים

מתכון לעוף בריבת תפוזים במעשנת בשרים הוא אחד מן המתכונים שיהפכו אתכם למכורי עוף במעשנה. עוף במעשנה הוא פשוט מדהים והוא שילוב מנצח של בשר מעט פחות שומני ובעיקר פחות משמין מבשר אדום אבל הוא מקבל את הטעמים המעושנים שהופכים אותו לפשוט מדהים ורך מאוד. אז איך מכינים את העוף המושלם הזה? הכנו לכם מתכון מהמם במיוחד. 

אז איך מכינים את העוף הזה? הכנו לכם מתכון קליל וטעים ללא מרכיבים רבים וכמובן ללא הרבה עבודה בכלל. כל מה שאתם צריכים על מנת להכין ארוחת עופות קלילה ומדהימה כמו זו היא את המרכיבים הבאים:

רשימת מצרכים

מרכיבים כמות
כרעיים של עוף 6-8 חתיכות
שמן זית 3 כפות
ריבת תפוזים 4 כפות
שום כתוש 2 שיניים
סילאן 1 כף
רוטב סויה 1 כף
מלח ½ כפית
פלפל שחור ¼ כפית

אופן ההכנה

שלב ראשון – מרינדה לעופות למעשנה

השלב הראשון במתכון לעוף בריבת תפוזים במעשנת בשרים הוא קודם כל לבצע מרינדה של העוף שיהיה מוכן לעישון. איך עושים את זה? פשוט מאוד, כל שעליכם לעשות הוא לבצע ערבוב של כלל המרכיבים הרשומים למעלה ככה שהם יהיו מוכנים לקבלת העוף. העוף ישב בפנים ויספוג את הטעמים במשך לילה שלם ואנחנו מתחייבים לכם שהטעמים הללו ביחד עם המעשנה הולכים להטריף אתכם.

 

שלב שני – שלב עישון העוף

כעת במתכון לעוף בריבת תפוזים במעשנת בשרים אנחנו קודם כל נחמם את המעשנה שלנו לחום של 190 מעלות בערך. בעת שנגיע לחום המבוקש, אנחנו ניקח את חלקי העוף שלנו ונכניס אותם פנימה למשך זמן של כ- שעה. הזמן לא בטוח וחשוב מאוד בזמן שמעשנים בשרים להשתמש במד חום, חום פנימי של כרעיים מוכנות זה בסביבות ה80 מעלות וככה תדעו שהכרעיים שלכם מוכנות ורק נשאר להוציא אותן החוצה.


מעשנות בשרים – הכלי שמטריף את הרשת

אז בהכנה של מתכון לעוף בריבת תפוזים במעשנת בשרים, אנחנו נכיר לכם את המעשנה עצמה. מדובר בכלי הוויראלי ביותר בשנים האחרונות ברשתות החברתיות. מתכונים רבים מפורסמים ברשתות הללו וכמובן זה כלי שמטריף את הרשת וכולם רודפים אחריו ואתם לא תאמינו בכלל כמה הביקוש אליו גדל.

לכלי הצלייה המרשים הזה היסטוריה ארוכת שנים מעניינת במיוחד שלא התחילה בטיקטוק וכיום רבים מן האנשים מאמצים לעצמם את התחביב הנהדר הזה של עישון בשרים.

מתכון לעוף בריבת תפוזים במעשנת בשרים

 

המדריך לרוכש המתחיל – איך רוכשים מעשנה חדשה?

אז אם החלטתם על רכישה של מעשנות ובא לכם על תחביב חדש ומרתק ומהנה אנחנו יודעים כמה זה עלול להיות מפחיד. לשם כך הכנו לכם עצות קטנות שיהפכו את כל הליך הרכישה להליך קליל יותר עבורכם וכמובן לפחות מלחיץ.

 

עצה ראשונה – קראו ולמדו מעט על התחום

לפני שאתם מתחילים לנסוע בכביש המהיר ולפני שאתם עולים בכלל על ההגה ישנה חשיבות רבה לתיאוריה. אז גם כאן אנחנו ממליצים טיפה להבין מעבר את התחום ולהבין את התיאוריה שלו מעט וכמובן את הסוגים השונים של שיטות הצלייה למיניהן. את כל הפרטים אפשר בקלות למצוא היום ברשת בין אם ברשתות החברתיות, סרטונים רבים ואתרי אינטרנט וקבוצות ייעודיות.

 

עצה נוספת – התייעצו עם צוות המומחים שלנו

אז עצה נוספת ואולי שתהפוך את כל ההליך לפשוט עוד יותר היא לפנות אלינו ואל הצוות המומחים שלנו. אנחנו כאן על מנת לעזור לכם בכל התהליך וכמובן להפוך את הרכישה לרכישה בטוחה ומהנה במיוחד. הצוות שלנו הוא צוות מקצועי עם ניסיון רב מאוד במשך שנים. הוא כאן על מנת לענות לכם על כל שאלה ולהפוך את תהליך הרכישה להכי בטוח ומהנה שאפשר.

סיכום

אז הנה כמו שאתם יכולים לראות מתכון לעוף בריבת תפוזים במעשנת בשרים הוא אחד מן המתכונים הפשוטים ביותר ואתם לא תאמינו בכלל כמה המעשנה הופכת אותם למהנים עוד יותר. הטעמים המעושנים לצד הטעמים של העוף הם פשוט מדהימים ולא תאמינו כמה מהנים הם הולכים להיות לכם. אז מקווים שנהניתם, מחכים לשמוע איך יצא לכם ובתיאבון לכולם!

ינואר 15, 2024
יש לכם שאלות?
השאירו פרטים ומומחה יחזור אליכם בהקדם
0
    עגלת הקניות
    עגלת הקניות שלך ריקהחזרה לחנות