BBQ N MORE
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מתכון לעוף בתיבול פיקנטי בגריל גז

מתכון לעוף בתיבול פיקנטי בגריל גז הוא מתכון קליל וטעים שאתם לא תאמינו בכלל כמה הוא ממכר. הטעמים הפיקנטיים לצד הצלייה של גריל הגז הופכים אותו לטעים ואטרקטיבי במיוחד ולא תאמינו בכלל כמה שהוא פשוט הולך להיות הפייבוריט החדש שלכם. אז איך מתחילים בהכנה של המתכון המושלם הזה? בואו ונתחיל. 

.מדובר במתכון קליל במיוחד ופשוט עוד יותר שאתם לא תאמינו כמה קל לעבוד איתו. בהתחלה אתם תצטרכו לקחת לכם מספר מרכיבים:

רשימת מצרכים

מרכיבים כמות
כרעיים של עוף 5 כרעיים
רוטב צ’ילי מתוק 3 כפות
רוטב סרירצ’ה 1 כף
פפריקה חריפה 2 כפיות
פפריקה מתוקה 1 כף
סויה 2 כפות
תבלין על האש 2 כפות
פלפל שחור ½ כפית

אופן ההכנה

שלב ראשון – מרינדה מושלמת

אז בשלב הראשון של המתכון לעוף בתיבול פיקנטי בגריל גז אנחנו קודם כל נכין לנו מרינדה פיקנטית ואיכותית. אז שלב ראשון הוא קודם כל לקחת כלל המרכיבים שיש לנו למעלה ולערבב אותם עד שתהיה משחה אחידה שמוכנה לקבל את העוף. משם אנחנו ניקח את העופות שלנו ונכניס אותם למרינדה ונוודא שכולם קיבלו ממנה כמו שצריך. מהרגע שסיימנו אפשר להשאיר אותם בפנים ללילה שלם על מנת שיספגו את כלל הטעמים הללו.

שלב שני – צלייה

השלב השני במתכון לעוף בתיבול פיקנטי בגריל גז הוא שלב הצלייה. תחילה תוציאו את העופות מהמקרר על מנת שיחזרו לטמפרטורת החדר. לאחר מכן הפעילו את גריל הגז שלכם ותתנו לו להתחמם לטמפרטורה הרצויה.

סיימתם? עכשיו הכניסו את הכרעיים של העוף (נדגיש שאפשר להשתמש בכל חלק שאוהבים בין אם כנפיים או כל חלק אחר) ותוך כמה דקות כשאתם רואים שהבשר מוכן מבפנים ואפשר להוציא את העופות שלכם יש לכם ארוחה מושלמת שאפשר להגיש לכולם ולתת להם להתפנק. אפשר להכין את הארוחה הזו לצד פחמימה שאוהבים או אפילו לאכול את העופות ככה, זה פשוט וטעים במיוחד בכל מקרה.

רכישת גריל גז – איך עושים את זה נכון?

אז אם השתכנעתם והחלטתם לנסות גריל גז אנחנו מבטיחים לכם שממש לא מדובר בהחלטה קשה ומהרגע שתנסו את גריל הגז בבית שלכם אתם תבינו שאין צורך לנסות גרילים אחרים. אבל לצד זה יש המון חששות בעת הרכישה ולכן החלטנו להכין לכם מספר עצות שיעזרו לכם עם כל התהליך.

כרעיים עוף בתיבול פיקנטי בגריל גז

התייעצו עם אדם קרוב

העצה הראשונה שיכולה לקחת לכם הרבה מכאב הראש זה להשתמש בעצות של חברים ומכרים שלכם שביצעו רכישה דומה בעבר. אנחנו מאוד ממליצים לכם לשאול ולהתעניין ואף לקבל מהם פידבק ועצות שונות שיכולות לסדר לכם את הראש. הם יוכלו להמליץ לכם על דגמים שהם ניסו בעבר או אפילו מאיזה דגמים להתרחק.

 

תכינו לכם את התקציב מראש

אז עוד עצה חשובה שיכולה להיות היא הכנת התקציב מראש. היום מדובר בשוק רחב שניתן לבצע בו רכישה של גריל מצוין כמעט בכל תקציב שאתם תעמידו לכם. לכן תעשו בדיקה כמה אתם מעוניינים להשקיע בגריל החדש שלכם ואז תוכלו לחסוך לכם הרבה כאב ראש ומבטים על גרילים שאינם מתאימים לכיס שלכם ותוכלו להתמקד רק באלה שבאמת רלוונטיים עבורכם.

 

חפשו בפייסבוק וברשתות החברתיות השונות

היום בעידן הנוכחי ישנן קבוצות רבות ייעודיות בתחום וניתן לקבל מהן עצות על דגמים שונים וכמובן על שימושים שונים שניתן לבצע עם הגרילים השונים. תעשו לעצמכם טובה ותיכנסו ותתייעצו ותשמעו מה שיש לאחרים להגיד בנושא, לא תאמינו כמה זה יקל לכם על הליך הרכישה ויהפוך אותו לקליל ואטרקטיבי עוד יותר.

אז לסיכום

אנחנו מזמינים אתכם לנסות את המתכון המדהים הזה, לא תאמינו כמה הוא פשוט וכמה הוא טעים בטירוף. לכל שאלה כמובן שאתם מוזמנים לפנות אלינו ואנחנו נעזור לכם בשמחה. מקווים שהיה לכם טעים ומוזמנים לשתף בתוצאות שלכם, בתיאבון!

ינואר 15, 2024
יש לכם שאלות?
השאירו פרטים ומומחה יחזור אליכם בהקדם
0
    עגלת הקניות
    עגלת הקניות שלך ריקהחזרה לחנות