BBQ N MORE
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מתכון לעוף בתיבול פיקנטי בגריל פחמים

מתכון לעוף בתיבול פיקנטי בגריל פחמים  הוא מתכון פשוט וטעים במיוחד שלא תאמינו בכלל כמה קל יהיה לכם להכין אותו. אבל הרבה לא יודעים איך מכינים את העוף המושלם הזה בתיבול נכון שמצד אחד יהיה פיקנטי ומצד שני לא יהיה פיקנטי מידי, לשם כך הכנו לכם מתכון טעים במיוחד מלא בטעמים, אז בואו נתחיל! 

מתכון לעוף בתיבול פיקנטי בגריל פחמים הוא מתכון קליל במיוחד ולשם כך לא תצטרכו הרבה עבודה או הרבה מצרכים. כל מה שתצרכו הוא לתת לעוף כמה שעות לשבת במרינדה ולספוג טעמים ולא תאמינו בכלל כמה טעים הוא הולך לצאת.

אז קודם כל אספו את המצרכים הבאים:

מרכיבים כמות
כרעיים של עוף 5 כרעיים
רוטב צ’ילי מתוק 3 כפות
רוטב סרירצ’ה 1 כף
פפריקה חריפה 2 כפיות
פפריקה מתוקה 1 כף
סויה 2 כפות
תבלין על האש 2 כפות
פלפל שחור ½ כפית

אופן ההכנה

שלב ראשון – מרינדה

אז השלב הראשון בהכנה של המתכון לעוף בתיבול פיקנטי בגריל פחמים הוא קודם כל להכין את המרינדה. מדובר בשלב הפשוט ביותר וכל מה שצריך לעשות זה לקחת את כל המרכיבים שיש לנו למעלה ולערבב אותם ביחד עד שתצא לנו משחה מושלמת שמחכה בסבלנות רק לעוף שלנו. עכשיו אפשר לקחת את העוף להכניס אותו פנימה ולתת לו לישון בפנים כמה שעות ולספוג את כל הטעמים הנהדרים שיצרנו.

 

שלב שני – שלב הצלייה

אז השלב האחרון בהכנה של המתכון לעוף בתיבול פיקנטי בגריל פחמים. ניקח את העופות שלנו ונניח אותם בגריל ונצלה עוד שיהיו מוכנים וחרוכים בצורה יפה מבחוץ ועסיסית מבפנים. נוציא את העוף שלנו ניתן להשתמש בכל חלק עוף שאוהבים מפרגיות, כרעיים, כנפיים וכל חלק אחר שאוהבים. לאחר שהעוף סיים את הצלייה משני הצדדים, ניתן להוציא אותו ולהגיש עם פחמימה שאוהבים או גם בנפרד, פשוט ומושלם.

גריל פחמים – נוסטלגיה במיטבה

אז אחד מן הגרילים האהובים ביותר והמוכרים ביותר ואת האמת שמדובר בגריל הראשון שעולה לנו לראש כשאומרים את המילה גריל הוא גריל הפחמים. נכון בימים אלו מדובר כבר בסיפור אחר ויש המון סוגים של גרילים אבל את המקום בליבנו תמיד ישאר לגריל הנוסטלגי והאהוב הלוא הוא גריל הפחמים.

הזכרונות שמגיעים עם גריל פחמים הם זכרונות של ילדות, של בית, של תקופות פשוטות ויש שיאמרו טובות יותר. חגים ושבתות מלאים בכל טוב וכמובן בריח פחמים, ידיים שחורות וחיוך מרוח מאוזן לאוזן.

כרעיים עוף בתיבול פיקנטי בגריל גז

רכישת גריל פחמים חדש – מדריך לרכישת הגריל הנכון עבורכם

אז אם אתם מעוניינים בגריל פחמים ביתי ואיכותי מדובר בהחלטה נבונה. אך כמו כל החלטה היא דורשת מאיתנו לבצע מספר בדיקות מקדמיות וזאת על מנת שתוכלו לבחור את הגריל הנכון ביותר עבורכם והמתאים ביותר עבור המרפסת או הגינה שלכם וכך תוכלו להנות מהכנת ארוחות בשרים איכותיות באפס מאמץ. לשם כך הכנו לכם מספר טיפים שיוכלו לעזור לכם בתהליך:

 

טיפ מספר 1 – תבדקו את המידות של איפה שאתם מעוניינים למקם אותו

אם יש לכם מרפסת לדוגמא היא מוגבלת במטרים ואין דבר יותר מבאס מאשר לרכוש מוצר ולגלות שהוא תופס יותר מקום ממה שחשבתם שיש לכם. לכו למרפסת שלכם או לגינה תמצאו את המקום הייעודי שאתם מעוניינים למקם אותו ותבדקו את המידות וזאת על מנת לצמצם אפשרויות שאינן מתאימות לגודל שלכם.

 

טיפ מספר 2 – הכינו את התקציב מראש

טיפ נוסף וחשוב במיוחד הוא בנושא התקציב, היום אנחנו נמצאים בימים שבהם יש שוק עצום בכל מה שקשור לגרילים השונים ולכן אנחנו מאוד ממליצים לכם לבצע את בחירת התקציב מראש, מה שיתן לכם גם שקט נפשי מבחינת המבחר ויצמצם לכם הרבה אפשרויות וכך תוכלו לבחור את הגריל המתאים ביותר עבור הכיס שלכם.

 

טיפ מספר 3 – התייעצו עם מכרים

טיפים נוספים תמיד אפשר למצוא אצל המכרים שלנו, אתם לא תאמינו בכלל כמה מהחברים שלכם או אנשים שאתם מכירים ביצעו בעבר רכישות דומות ויותר מישמחו לעזור לכם בכל מה שקשור להליך הרכישה ולתת לכם את הטיפים השונים שהם קיבלו וכמובן מניסיונם.

אנחנו מאוד ממליצים גם לבדוק בקבוצות השונות הייעודיות בפייסבוק לדוגמא אשר גם שם ניתן לקבל המון מידע מאנשים שישמחו לעזור בתהליך הרכישה. גם הצוות המקצועי שלנו כמובן נמצא כאן על מנת לענות לכם על כל השאלות ולעזור לכם בהליך רכישה מוצלח.

סיכום

אז מקווים שהמתכון לעוף בתיבול פיקנטי בגריל פחמים יצא לכם טעים ונהניתם ממנו, אנחנו כאן כמובן עבורכם עבור כל שאלה ומקווים שהיה לכם טעים. מוזמנים לשתף אותנו בתוצאות של המתכון אצלכם וכמובן לספר לנו על עוד מתכונים שאתם אוהבים, בתיאבון!

ינואר 15, 2024
יש לכם שאלות?
השאירו פרטים ומומחה יחזור אליכם בהקדם
0
    עגלת הקניות
    עגלת הקניות שלך ריקהחזרה לחנות