BBQ N MORE
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מתכון לעוף בתיבול פיקנטי במעשנת בשרים

מתכון לעוף בתיבול פיקנטי במעשנת בשרים הוא אחד מן המתכונים היותר פשוטים שאתם הולכים להכין במעשנה הביתית שלכם. מדובר במתכון קליל ומושלם ולא תאמינו כמה הוא טעים בכלל. אחרי שהעוף נכנס למעשנה שלנו הוא יוצא כלכך מושלם שיתכן ולא תרצו לנסות שום עוף בשום צורה אחרת. אז בואו ונתחיל במתכון הנהדר הזה. 

אז איך מכינים מתכון לעוף בתיבול פיקנטי במעשנת בשרים? מדובר במתכון קליל ופשוט במיוחד אתם לא תאמינו בכלל כמה פשוט הוא הולך להיות. כל מה שצריך על מנת להכין עוף איכותי וטעים במעשנת הבשרים שלכם הוא קצת מרכיבים, קצת סבלנות ויש לכם ארוחה מדהימה שלא תאמינו בכלל כמה פשוט היה להכין אותה.

כעת נעבור למרכיבים:

מרכיבים כמות
כרעיים של עוף 5 כרעיים
רוטב צ’ילי מתוק 3 כפות
רוטב סרירצ’ה 1 כף
פפריקה חריפה 2 כפיות
פפריקה מתוקה 1 כף
סויה 2 כפות
תבלין על האש 2 כפות
פלפל שחור ½ כפית

אופן ההכנה

שלב ראשון – מרינדה

כמו בכל מתכון שקשור בעופות גם בהכנה של מתכון לעוף בתיבול פיקנטי במעשנת בשרים אנחנו נתחיל במרינדה. על מנת להכין את המרינדה ניקח את כלל המרכיבים שיש לנו למעלה ונערבב אותם עד שתהיה לנו עיסה אחת אחידה. סיימתם? כעת נכניס את העופות וניתן להם לשבת בפנים במשך לילה שלם על מנת לספוג את כלל הטעמים הדרושים.

 

שני שני – צלייה במעשנה ועישון העופות

כעת השלב השני ואולי הקליל יותר הוא עישון העופות עצמן. נחמם את המעשנה שלנו לחום של בערך 190 מעלות ולאחר שהחום שלנו יציב אנחנו נכניס את חלקי העוף פנימה וניתן להם להתבשל. זמן הבישול אמור לקחת בערך כ – 65 דקות. תתנו לעוף את הזמן שלו ובעת שאתם רואים שהוא מוכן מבפנים אתם יכולים להוציא אותו ויש לכם עוף מעושן קליל וארומטי בעל טעמים פיקנטיים שהכנתם במעשנת הבשרים הביתית שלכם.


הכירו את כלי הצלייה הויראלי ביותר

אז כל אחד ואחד מאיתנו מכיר את המושג מעשנות בשרים, מדובר בכלי הצלייה המוכר ביותר בתקופה האחרונה והוויראלי ביותר מבין כולם. הרשתות החברתיות מלאות בסרטונים לצד מתכונים רבים שניתן להכין בכלי הנהדר הזה ומסביב לכלי הצלייה המושלם הזה יש גם קהילות רבות שמעריצות את הכלי המושלם הזה לצלי של בשרים. לא סתם המעשנה הפכה להיות לכלי הצלייה הוויראלי ביותר ויש לכך סיבות רבות ומגוונות לצד היסטוריה מדהימה ומרתקת במיוחד.

מתכון לעוף בתיבול פיקנטי במעשנת בשרים

המדריך לרכישת מעשנה

אז אם אתם מעוניינים בתחביב חדש ומרתק ובא לכם לקחת חלק בטרנד הנהדר הזה, הכנו לכם מדריך קצר שמטרתו לעזור לכם ברכישת המעשנה הראשונה שלכם. כל שתצטרכו לעשות הוא ללכת עם העצות שלנו והן ייעלו לכם את התהליך בטירוף.

הבינו את כלי הצלייה המרתק הזה

לא מספיק לדעת שיש כלי כזה אלא חשוב גם להבין את הכלי עצמו, כיצד הוא עובד ולשם מה הוא משמש. קריאה והבנה מעט על המעשנה תגרום לכם להבין בדיוק מה אתם צריכים והאם אתם באמת מוכנים ורוצים להשתמש בכלי המושלם הזה לשם עישון בשרים.

 

הכינו תקציב מראש לרכישה

עצה נוספת היא עצה חשובה בנושא התקציב, תכינו את התקציב שלכם מראש. הסיבה להכנת התקציב מראש היא כי היום אנחנו בעידן בעל המון תחרות בתחום ועל מנת לרכוש את המעשנה המושלמת ביותר עבורכם כדאי לכם קודם כל לבצע בחינה של כמה אתם מעוניינים להוציא בכלל על המעשנה הביתית שלכם.

 

התייעצו עם מומחים ואנשי מקצוע

היום יש קהילות רבות ייעודיות בכל מה שקשור למעשנות בשרים ולכן מומלץ מאוד להתייעץ עם המומחים הרבים שנמצאים בקבוצות הייעודיות הללו. הם יוכלו להכווין ולעזור לכם בכל התהליך וכמובן לענות לכם על כל שאלה שיש לכם או שתהיה לכם. בנוסף הצוות המקצועי שלנו זמין עבורכם עבור כל שאלה שיש לכם והוא כאן על מנת להפוך את תהליך הרכישה לקליל עוד יותר.

אז לסיכום

מתכון לעוף בתיבול פיקנטי במעשנת בשרים הוא מתכון מבין הקלילים והטעימים ביותר שיצא לכם להכין, אנחנו ממליצים לכם מאוד לנסות אותו ולא תאמינו כמה הוא פשוט להכנה. לכל שאלה שיש לכם כמובן שהצוות המקצועי שלנו נמצא פה וזמין עבורכם ואנחנו מקווים שנהניתם. שיהיה לכולם בתיאבון!

ינואר 15, 2024
יש לכם שאלות?
השאירו פרטים ומומחה יחזור אליכם בהקדם
0
    עגלת הקניות
    עגלת הקניות שלך ריקהחזרה לחנות