BBQ N MORE
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מתכון לעוף מקורמל בגריל גז

מתכון לעוף מקורמל בגריל גז הוא מתכון טעים מאוד ואוהבי העוף שרוצים גם הם להנות מארוחה טעימה פשוט יהנו ממנו. אז איך מכינים את העוף המושלם הזה בגריל הגז הביתי שלנו? לא תאמינו בכלל כמה זה פשוט ולכן החלטנו לתת לכם את אותו המתכון בשתי טכניקות צלייה שונות שבשניהן הוא פשוט יצא מושלם וטעים במיוחד.

מתכון לעוף מקורמל בגריל גז הוא מתכון שלא תאמינו כמה הוא פשוט ויותר חשוב מזה, כמה הוא טעים. לשם ההכנה של המתכון הזה לא צריך הרבה מרכיבים ובאמת שתוך דקות ספורות אפשר להתחיל להכין ארוחה מדהימה וטעימה במיוחד.

אז קודם כל אספו את המרכיבים הבאים:

מרכיבים כמות
עוף שלם קילו
סוכר/דבש 3 כפות
צ’ילי מתוק 1.5 כפות
מלח ½ כפית
פלפל שחור פחות מ1/4 כפית
שמן זית 2 כפות
פפריקה מתוקה 1.5 כפית

אופן ההכנה

שלב ראשון – הכנת העוף לצלייה

הכנת העוף לצלייה במתכון לעוף מקורמל בגריל גז היא פשוטה במיוחד. לא תאמינו כמה זה פשוט בכלל. כל שצריך הוא לרחת את כלל המרכיבים שיש לנו למעלה, לערבב אותם באופן טוב ולמרוח את העוף השלם שלנו במשחה שנוצרה. המריחה צריכה להיות אחידה ועל כל חלקיו של העוף, אסור לפספס אף נקודה. לאחר שסיימנו ניתן לו לנוח במקרר במשך כמה שעות לתפוס את הטעמים.

 

שלב שני – שלב הצלייה

יש 2 דרכים לצלות עוף בעת שמכינים את המתכון לעוף מקורמל בגריל גז. הדרך הראשונה והיא הקלה ביותר היא לצלות אותו משני הצדדים זמן ארוך עד שהוא יתקרמל מבחוץ מצד אחד ומצד שני יהיה מוכן בפנים.

אנחנו ממליצים לרכוש דווקא מוט מסתובב ולתלות את העוף עליו ככה שיהיה רחוק מהאש מצד אחד ומצד שני שיתבשל בסיבוב. הסוכר והשומן של העור יתקרמו באופן מושלם ככה והטעם יהיה מצד אחד קריספי וטעים ומצד שני עסיסי ומעושן, מאוד מומלץ לנסות.

הכירו את גריל הגז

אז כולנו מכירים את גריל הגז, הגריל שהפך לפופולארי מאוד וממש החליף בשנים האחרונות את גריל הפחמים הנוסטלגי. מדובר באחד מן הגרילים הנמכרים ביותר בשנים האחרונות והביקוש אליו רק עולה ועולה ברמות שאי אפשר להסביר בכלל.

הגריל הוא פשוט מאוד ונוח לשימוש וכמובן הוא מתאים מאוד למרפסת או לגינה, הוא מביא אלינו לבית את חווית העל האש ולא צריך יותר לנסוע לפארק הקרוב או לאיזה יער על מנת ליהנות מארוחת בשרים על האש טעימה ומהנה.

 

היתרונות של גריל הגז

אז לגריל הגז קודם כל נדגיש יש המון יתרונות ואנחנו בחרנו להתמקד רק בחלק מהם. הראשון הוא הפשטות, גריל גז בצורה פשוטה מאוד ממש כמו הכיריים בבית מחליף את הגחלים בגז ונותן לנו את היכולת להפעיל אותו. לא צריך להיות גאון גדול ולא צריך להתעסק בכל מיני גחלים על מנת להכין ארוחה טעימה ומדהימה.

יתרון נוסף הוא דווקא מגיע מהיעילות שלו, אפשר בצורה יעילה מאוד להפעיל אותו כמה דקות לפני שמתחילים לבשל ותוך דקות הוא חם ומוכן לצלייה לעומת הגחלים שלא משאירים לנו מקום לספונטניות ואם אנחנו רוצים משהו עכשיו אנחנו נצטרך לחכות שעה עד שהגחלים בכלל יבערו.

מתכון לעוף מקורמל בגריל גז

 

רכישת גריל לבית – מדריך קצר לרוכש

אז אם החלטתם לרכוש גריל לבית שלכם החלטנו לתת לכם מדריך קצר לרכישה הראשונה שלכם וזאת על מנת להקל לכם על התהליך. העצות הללו יעזרו לכם בכל התהליך וכמובן יתנו לכם קצת פחות כאב ודאגות בסוף ההליך של הרכישה.

 

קודם כל תבחרו את הגריל הנכון עבורכם

אין כאן עניין של מה יותר טוב ומה פחות טוב, חשוב לבחור את הגריל הנכון ביותר עבורכם. אנחנו ממליצים לעשות בחינה ולהבין אם אתם מעדיפים גריל גז, פחמים, מעשנה או חשמלי בהתאם לצרכים שלכם עצמכם. בחרתם? מעולה עכשיו אתם יכולים לעבור לשלב השני.

 

תבדקו את התקציב שעומד לרשותכם

היום אנחנו במצב שהשוק גרם לכך שסקאלת המחירים בתחום הגרילים נהייתה סקאלה רחבה במיוחד המתחילה מכמה מאות שקלים ומגיעה לעשרות אלפי שקלים במקרים מסוימים. לכן חשוב מאוד להבין כמה אתם יכולים להרשות לעצמכם בהוצאה ואז תוכלו לבחור גריל שלא רק מתאים לכם מבחינת התכונות שלו אלא גם מבחינה תקציבית.

 

התייעצו עם מומחים

עצה נוספת היא התייעצות עם מומחים או בעלי ניסיון שבצעו רכישה דומה. המטרה היא להקל עליכם ולתת לכם פרספקטיבה והבנה ואף נקודות מבט שונות שאולי לא חשבתם עליהם. כמובן שאם אתם לא מכירים אף אחד כזה אתם יכולים למצוא אנשים רבים בקהילות השונות ברשתות החברתיות או ליצור קשר עם צוות המומחים שלנו שנמצא כאן על מנת לעזור לכם.

 

סיכום

אז הנה לכם המתכון לעוף מקורמל בגריל גז. מתכון קליל וטעים במיוחד ואין פה עניין רב לעבודה קשה מידי. אנחנו מאוד ממליצים לכם לנסות את המתכון הזה לא תאמינו כמה טעים הוא יצא וכמה פשוט להכין אותו. מקווים שנהניתם ומאחלים לכם בתיאבון!

ינואר 15, 2024
יש לכם שאלות?
השאירו פרטים ומומחה יחזור אליכם בהקדם
0
    עגלת הקניות
    עגלת הקניות שלך ריקהחזרה לחנות