BBQ N MORE
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מתכון לעוף מקורמל בגריל פחמים

מתכון לעוף מקורמל בגריל פחמים הוא מתכון טעים ופשוט במיוחד שאפשר להכין בגריל הפחמים הביתי שלנו. לא צריך להסתבך ובאמת שאתם לא תאמינו בכלל כמה פשוט וטעים להכין את הדבר הזה. אנחנו נציג לכם היום 2 טכניקות צלייה שונות בגריל הפחמים שלכם וזאת על מנת שתוכלו לבחור את הטכניקה הנוחה ביותר עבורכם.

אז עכשיו אנחנו נתחיל בהצגה של המתכון לעוף מקורמל בגריל פחמים. לשם כך שיהיו לכם מספר דרכי צלייה החלטנו ללמד אתכם היום על 2 דרכי צלייה שונות שניתן להכין בהם את העוף באופן מושלם וטעים מאוד. לכן אנחנו ממליצים לנסות את שתי הדרכים ולהגיד לנו מה הדרך שאהבתם יותר (ספויילר, כנראה שזו תהיה הדרך השנייה).

מרכיבים:

חומרים כמות
עוף שלם קילו
סוכר 3 כפות
צ’ילי מתוק 1.5 כפות
מלח ½ כפית
פלפל שחור פחות מ1/4 כפית
שמן זית 2 כפות
פפריקה מתוקה 1.5 כפית

אופן ההכנה

שלב ראשון – הכנת העוף לצלייה

קודם כל השלב הראשון בהכנה של מתכון לעוף מקורמל בגריל פחמים הוא הכנת העוף לצלייה. לוקחים את כל המרכיבים שלנו ומתחילים לערבב אותם עד שיגיעו לתמיסה אחידה. המטרה היא למרוח את העוף בכל חלקיו בצורה שווה ככה שלא נדלג על שום חלק שלו. לאחר שסיימנו את המריחה, ניתן לו לנוח כמה שעות וזאת על מנת שיקבל את הטעמים השונים.

 

שלב שני – צליית העוף

כעת כפי שהבטחנו בהתחלה של המתכון לעוף מקורמל בגריל פחמים ניתן לכם שתי אפשרויות צלייה לעוף. הראשונה היא השיטה שכולנו מכירים, נניח את העוף ככה כמו שהוא, נסגור אותו בפנים במשך זמן ארוך וניתן להיצלות מצד אחד, לאחר מכן נהפוך וניתן לו להיצלות מצד שני. מאוד פשוט.

השיטה השנייה והיא אחת המועדפות היא שימוש במוט מסתובב ותלייה של העוף השלם עליו. העוף יסתובב אל מול הגחלים בעצם ויתבשל לאט לאט תוך כדי סיבוב ככה שכל חלקיו יקבלו את האש בצורה שווה וכמובן שהוא יתקרמל בצורה מופלאה.

גריל הפחמים של היום – תכירו את הטרנד החדש

אז אחד מן הטרנדים החדשים ביותר היום הוא לרכוש גריל פחמים לבית. אז אם אתם חושבים שמדובר באותו גריל קטן שהיה זרוק אצל אבא בחלק האחורי של הרכב אז ממש אבל ממש לא. מדובר בגרילים של היום שהם חדישים, גדולים, חכמים וכמובן מעוצבים בצורה מרהיבה ומרשימה עוד יותר.

הוא נכנס למרפסת או לגינה שלנו באופן מושלם, הוא מחזיק בעיצוב מודרני חדשני ככה שהוא לא יהרוס את עיצוב שאנחנו עשינו אלא ישתלב באופן מושלם וכמובן שהוא מחזיק בטכנולוגיות חדשות ונוחות עוד יותר לשימוש מה שמשדרג לנו את חווית הצלייה באופן שקשה להסביר. הוא בעצם לוקח את הטעמים הנוסטלגים מבחוץ ומביא אותם אל הבית שלנו.

מתכון לעוף מקורמל בגריל פחמים

רכישת גריל חדש לבית – המדריך לרכישה נכונה

אז החלטתם לרכוש גריל חדש לבית שלכם? מעולה אנחנו מברכים אתכם ואנחנו מעוניינים לעזור לכם בכל התהליך על מנת שתצאו מרוצים. לכן הכנו לכם את המדריך הזה עם מספר עצות מועילות במיוחד שיוכלו להפוך את הליך הרכישה שלכם להליך קליל, מהנה וכמובן יעיל במיוחד.

 

בחירת סוג הגריל

קודם כל חשוב שתבינו איזה גריל בכלל אתם מעוניינים לרכוש. השוק מורכב מסוגים רבים של גרילים שיש לכל אחד את היתרונות שלו ולכל אחד מתאים סוג שונה. חשוב מאוד לבחור את הגריל המתאים ביותר עבורכם ולכן כדאי לשבת רגע ולקרוא ולהבין את הסוגים השונים לפני שאתם רצים לקנות את הגריל.

 

בחירת תקציב נכון וראוי

אז אם החלטתם לרכוש גריל גם הפאן הכלכלי הוא חשוב להדגשה. היום יש שוק רווי בגרילים ולכן אנחנו ממליצים ללכת ולבחון קודם כל כמה אתם יכולים להרשות לעצמכם בכל מה שקשור להוצאה. היום כמעט בכל תקציב אפשר לרכוש גריל טוב ולכן אנחנו ממליצים מאוד לבצע את הבחינה של התקציב מראש וזאת על מנת שתוכלו לרכוש את הגריל הנכון ביותר עבורכם מבחינה תקציבית.

 

התייעצו עם אנשי מקצוע/מומחים שיעזרו לכם

אז אנחנו ממליצים גם לדבר עם אנשים מהתחום או אנשים שעברו את תהליך הרכישה הזה בעצמם והם יוכלו להוסיף לכם את התובנות שלהם וכמובן להמליץ על סוגים שונים שיכולים להתאים לכם.

היום הרשתות החברתיות מלאות בקבוצות וקהילות שונות בתחום וגם שם בעלי מקצוע ואנשים בעלי ניסיון ישמחו לעזור ולתת לכם מהידע שלהם. כמובן שהצוות המקצועי שלנו גם פה לענות לכם על כל שאלה שיש לכם ולעזור לכם בתהליך הרכישה שלכם.

סיכום

אז כמו שאתם יכולים לראות מתכון לעוף מקורמל בגריל פחמים הוא מתכון קליל, טעים ולא תאמינו כמה הוא פשוט. מי שאוהב עוף לא ירצה להפסיק לאכול את זה וגם אנשים שפחות אוהבים עוף ירצו לקחת עוד ועוד מהעוף המושלם הזה. אנחנו מקווים שנהניתם ושהיה לכם טעים, וכמובן בתיאבון!

ינואר 15, 2024
יש לכם שאלות?
השאירו פרטים ומומחה יחזור אליכם בהקדם
0
    עגלת הקניות
    עגלת הקניות שלך ריקהחזרה לחנות