BBQ N MORE
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מתכון לעוף עם דבש וסויה בגריל גז

גרילי גז נכנסו לתודעה בשנים האחרונות בצורה משמעותית, ואנו מוצאים יותר ויותר אנשים שבוחרים להעניק לעצמם חוויית משתמש מהמדרגה הראשונה. גרילי גז נדלקים בקלות יתרה, ואינם מצריכים התעסקות עם פחמים או המתנה מרובה להתחממות הגריל.בין המתכונים הפופולאריים ביותר בהקשר זה, אנו מוצאים מתכון לעוף עם דבש וסויה בגריל גז. מדובר במנה שאינה מסובכת מדי להכנה, וע”י מעקב אחרי שלבים פשוטים גם אתם יכולים לפנק את עצמכם, משפחתכם וחבריכם עם המעדן הזה! במאמר הבא ריכזנו עבורכם את כל המידע הנחוץ לשם הכנת עוף עם דבש וסויה בגריל, קריאה טעימה!

הכנת עוף עם דבש וסויה בגריל גז

הכנת עוף היא פשוטה יחסית, ומעניקה לנו סעודה בריאה עם אחוזי חלבון גבוהים. כשאנו מוסיפים לעניין גם מתכון לעוף עם דבש וסויה בגריל גז – אנו בהחלט מקבלי פינוק שיגרום לנו ללקק את האצבעות! ריכזנו עבורכם את השלבים העיקריים בהכנת העוף באמצעות הגריל, וכמובן שאותם אתם יכולים לשנות מעט בהתאם לטעמכם האישי:

בתור התחלה ניקח את השוקיים, הכרעיים והכנפיים ונשטוף אותם היטב במים קרים. לאחר מכן ננגב אותם היטב ונניח בצד לייבוש. נכין את תערובת התיבול שלנו, הכוללת שמן זית, סויה ודבש – ביחסים המועדפים עליכם.

היחסים המקובלים הם שליש כוס סויה, שליש כוס דבש, ו- 2 כפות שמן, וכמובן שניתן להגדיל את היחסים בהתאם ע”פ מספר המנות שאנו רוצים להכין.

הספגת התערובת אל העוף יכולה להתבצע בדרכים שונות. ההמלצה שלנו היא להשרות את העוף במרינדה לילה שלם, ובכך להבטיח שהוא יספוג את הטעמים באופן מושלם. במידה ואין לכם זמן, אפשר גם ליצוק את התערובת על העוף ולהסתפק בכך.

בשלב הבא נדליק את גריל הגז שלנו, וניתן לו להגיע לטמפרטורה גבוהה – מה שצפוי לקחת מספר דקות בודדות. לאחר שמשטחי הצלייה הגיעו לרמת חום גבוהה, ניתן להניח עליהם את חתיכות העוף בצורה צפופה ככל האפשר – כדי להגביר את עוצמת הצלייה.

סגירת המכסה של גריל הגז תגביר את אפקט הצלייה, ולכן אנו ממליצים לעשות זאת. לאחר מספר דקות באפשרותכם לפתוח בזהירות את המכסה, ולהפוך את חתיכות העוף כדי לצלות אותן גם מהצדדים האחרים.

כשהעוף משנה את צבעו ומתחיל להשחים, אנו יכולים לדעת שהוא כבר מוכן. נסיר את חתיכות העוף הצלויות מהגריל ונניח אותם בתבנית אלומיניום. אם מתחשק לנו – ניתן לבזוק מעט מלח גס על חתיכות העוף לפני ההגשה, בתיאבון!

 

מנות צד ליד העוף

במידה ואנו מעוניינים בארוחה בריאה ומאוזנת, כדאי להוסיף לעוף גם ירקות ופחמימה. הירקות שהולכים הכי טוב עם עוף צלוי בגריל, הם כמובן ירקות שנצלו על הגריל גם הם! ניתן לצלות את העוף ביחד עם הירקות מראש על הגריל, מה שיעניק לנו תוספת נהדרת לסעודה. פחמימה שתתאים למנת העוף יכולה להיות אורז, תפוחי אדמה צלויים, ועוד כיד הדמיון הטובה עליכם.

גרילי גז מהדור החדש

בעוד בעבר לכל אחד מאיתנו היה “מנגל” מלבני הבוער באמצעות פחמים, הטכנולוגיה הביאה אלינו את גרילי הגז בשנים האחרונות – וזהו בהחלט חתיכת שינוי! גרילי גז מאפשרים לנו הצתה מהירה, מונעים את הצורך בהתעסקות עם פחמים, נכבים ברגע, ומעניקים לנו עוצמת בערה שלא תאומן.

מתכון לעוף עם דבש וסויה בגריל גז

אופן הפעולה של גריל גז

גרילי הגז פועלים על אספקת גז היוצרת חום שנפלט ממבערי נירוסטה עוצמתיים. היישר ממבערי הנירוסטה, החום עובר דרך משולשי אמייל ומגיע אל משטחי הצלייה של הגריל – היכן שממתין המזון שלנו. תפקיד המשולשים הוא לפזר את החום בצורה אחידה על משטחי הצלייה, כך שנקבל מזון צלוי באופן אחיד ואיכותי. גרילי הגז מעוצבים בצורה המאפשרת לחום הצלייה יחד עם השומן, העשן והאדים – להשתלב בצורה מושלמת בתהליך הצלייה, ולכן הם מעניקים לנו מזון עסיסי ובעל טעם אותנטי.

 

בחירת גריל גז איכותי עבורנו

השוק מציע מגוון עצום של גרילי גז, ועלינו לדעת כיצד לבחור מבניהם בצורה הנכונה ביותר. אין זה אומר בהכרח שאנו צריכים לרכוש את הגריל הטוב ביותר בשוק, או את היקר ביותר…אלא פשוט את זה שהוא מתאים עבורנו. ריכזנו עבורכם מספר כללי אצבע שיסייעו לכם ברכישת גריל הגז שלכם:

 

הבנת דפוסי השימוש שלנו

לפני שאנו רצים לקנות גריל גז, כדאי להבין מהם דפוסי השימוש שלנו בשגרה – כדי שנדע מהו המוצר המתאים עבורנו. במידה ואנו מארחים לברביקיו בכל שבוע – כנראה שנזדקק למתקן מקצועי יותר מאשר אם אנו פותחים מנגל אחת לחודשיים. השוק מציע גדלים שונים של גרילי גז, וכאלו שהם יותר או פחות ניידים. נתחו את דפוסי השימוש שלכם כדי להבין איזה גריל נחוץ לכם, וישרת אתכם בצורה הכי יעילה.

 

קריאת חוות דעת

בעידן האינטרנט חוות דעת הן הרבה יותר זמינות מפעם, אך מהצד השני – לא תמיד נוכל לדעת מי עומד מאחוריהן. השיטה הטובה ביותר היא קבלת חוות דעת ממקור ראשון של בן משפחה או חבר, וכך נוכל להיות בטוחים באמינות הביקורת.

במידה ואין באפשרותנו לקבל חוות דעת ממקור ראשון, ניתן להשתמש בערוצים שונים ומגוונים כדי לקרוא חוות דעת. שימו לב שאת חוות הדעת אתם לא קוראים ממקור אחד בלבד, אלא מצליבים ממספר מקורות – מה שיגביר את האמינות.

 

בחירת מותג מוביל

בעת רכישת גריל גז, יש משמעות למותג שאותו תבחרו! רכישת גריל גז מאיכות גבוהה תבטיח לכם שנים של הנאה, ולרוב גם תאפשר לכם לפנות אל החברה בעת תקלות כאלה ואחרות. לעתים זה כדאי להוציא קצת יותר כסף על מוצר איכותי, וכזה שיש לו “אבא ואמא”.

 

בירור אחריות ועלויות נוספות

לפני שאנו רוכשים מוצר כמו גריל גז, חשוב לוודא אחריות תקופתית עליו. אחריות תקופתית מכסה אותנו במצבים שבהם מתעוררים פגמים שאינם בשליטת החברה, ומאפשרת לנו לקבל את מה שמגיע לנו. מעבר לעניין האחריות, חשוב לזכור שלעתים יש עלויות נלוות שעלינו לקחת בחשבון.

כשאנו מתכננים את התקציב כדאי לברר על הובלה, כיסוי לגריל, כלים, ועלויות נוספות שעשויות להשפיע על המחיר הסופי.

 

רכישת גריל גז אצלנו

אנו מייבאים ארצה את מיטב המוצרים בענף הפנאי והברביקיו, ומזמינים אתכם להתייעץ עמנו בכל שאלה! כל המוצרים שלנו מגיעים עם אחריות נרחבת, ועומדים בתווי התקן הגבוהים ביותר בשוק!

כל מה שנותר לכם הוא לבחור את הגריל שלכם, למצוא מתכון נחמד באתר שלנו, ולצאת לדרך לקראת חוויה קולינארית בלתי נשכחת!

ינואר 15, 2024
יש לכם שאלות?
השאירו פרטים ומומחה יחזור אליכם בהקדם
0
    עגלת הקניות
    עגלת הקניות שלך ריקהחזרה לחנות