BBQ N MORE
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מתכון לעוף עם דבש וסויה בגריל חשמלי

במאמר הבא הבאנו עבורכם מתכון לעוף עם דבש וסויה בגריל חשמלי, ואנו בטוחים שתוכלו להפיק ממנו המון! בתיאבון.

למה דווקא עוף בגריל?

עוף בגריל נמנה על המאכלים האהובים ביותר בקרב חובבי הברביקיו, ואין זה משנה אם אנו מדברים על גריל חשמלי, גריל פחם או גריל גז. העוף הוא דל שומן יחסית, ומהווה מנה המשאירה אותנו עם תחושה “קלילה” יותר בבטן לאחר הסעודה. מעבר לכך – עוף נחשב בריא עקב תכולת החלבון הגבוהה שלו, וכמובן תכולת השומן הנמוכה. כשאנו מתכננים להכין עוף בגריל, עלינו להיות עם היד על הדופק, ולשים לב שאנו לא צולים אותו יתר על המידה – מכיוון שהוא עלול להתייבש.

הכנת עוף עם דבש וסויה בגריל חשמלי

ראינו לנכון להביא במאמר זה מתכון לעוף עם דבש וסויה בגריל חשמלי. המתכון יעזור לכם לעקוב אחר השלבים בצורה נכונה, כך שתוכלו ליהנות מארוחה טעימה, מזינה, וללא יותר מדי מאמץ. הכנת עוף במרינדה מכל סוג היא מומלצת, מכיוון שכך העוף הופך להיות עסיסי הרבה יותר ואינו מתייבש בתהליך הצלייה.

בשלב הראשון נפרק ונשטוף היטב את חלקי העוף שאנו מתכוונים להכין: הכרעיים, הכנפיים והשוקיים. השטיפה תתבצע ע”י מים קרים, ולאחר שנסיים נניח אותם בצד לייבוש.

בינתיים נכין את תערובת התיבול שלנו, המבוססת על יחס של שליש כוס סויה, שליש כוס דבש, 2 כפות שמן, וכמובן שאפשר להוסיף גם לימון המוסיף המון. היחסים ניתנים להגדלה באמצעות אותם יחסים, וכמובן שניתן להוסיף את כל התבלינים שאנו אוהבים על העוף שלנו. הצעות לתבלינים: טימין, פפריקה, כמון, קארי, ועוד.

כעת עלינו להספיג את התערובת אל העוף, ואת זאת נוכל לעשות בשתי דרכים שונות. הדרך הראשונה היא פשוט ליצוק את התערובת על העוף המסודר בתבנית, וזוהי הדרך שבה ננקוט כשאין ברשותנו זמן רב. הדרך השנייה אומרת שעלינו להשרות את העוף במרינדה למשך כמה שעות, ואפילו ניתן להניח אותם בקירור למשך כל הלילה. באופן זה העוף יספוג את הטעמים בצורה הטובה ביותר.

לאחר שקיבלנו עוף עם מרינדה, הגיע שלב הצלייה עצמה. נניח את העוף על הגריל החשמלי שלנו, שאותו הדלקנו לפני מספר דקות כדי שיצבור טמפרטורה. הנחת העוף תתבצע בצורה צפופה ככל הניתן, כדי להגביר את עוצמת הצלייה.

 

חשוב לזכור להפוך את חתיכות העוף

בכל מספר דקות עלינו להפוך את חתיכות העוף כדי לבחון את שלב הצלייה, ולאפשר גם לצדדים האחרים להיצלות היטב. במידה והגריל החשמלי שלנו כולל מכסה – סגירה שלו תועיל תהליך הצלייה ולעסיסיות הבשר.

כשאנו רואים שהעוף משנה את צבעו ומשחים, אנו יודעים שהוא כבר כמעט מוכן! ניתן להסיר חתיכה קטנה מהגריל כדי לטעום אותה ולבדוק אם העוף מוכן לגמרי.

לאחר הסרת העוף מהגריל – נניח אותו בתבנית אלומיניום ונבזוק עליו מעט מלח גס ע”פ טעמנו.

מבחינת תוספות לארוחה, אנו ממליצים על ירקות צלויים או סלט קטן, ובאגף הפחמימות ניתן להוסיף אורז, קוסקוס, או תפוחי אדמה ובטטות צלויים בתנור. בתיאבון!

גרילים מהדור החדש

גרילים חשמליים מאפשרים לנו ליהנות מעוצמה שהיא מאוד קרובה לגריל רגיל, ומונעים מאיתנו את הצורך בהתעסקות עם פחמים וגז. הגרילים החשמליים הפכו להיות פופולאריים במיוחד, וזאת בעיקר עקב התוצאות המרשימות שלהם, והנוחות שהם טומנים בחובם.

גרילים חשמליים נמנים על הגרילים של הדור החדש – כאלו שמתלהטים בקלות ומאפשרים לנו להכין כל מזון שנרצה בצורה זמינה וללא התעסקות מיותרת. הגריל החשמלי מונע מאיתנו את הצורך להתעסק בהצתת פחמים או גז, מה שלרוב גורם ללכלוך הבגדים ולבזבוז זמן יקר כשאנו רעבים. גריל חשמלי פשוט מתחבר לשקע, ולאחר לחיצה על הכפתור הוא מתחיל להתלהט! לאחר מספר דקות בודדות הוא כבר יהיה מוכן להתחיל להכין עבורנו את הסעודה שלנו.

טיפים לרכישת גריל חשמלי

גרילים חשמליים נכנסו לתודעה בשנים האחרונות, ואנו יודעים שהם מעניקים לנו שירות נהדר וחסכוני מכל הבחינות. יחד עם זאת, המגוון העצום הקיים בשוק הגרילים עלול לגרום אצלנו לבלבול, ולעתים לא נדע כיצד לבחור את הגריל המתאים עבורנו. מהם הכללים שיוכלו להנחות אותנו בעת רכישת גריל חשמלי? עקבו אחר הנקודות הבאות:

 

בחירת מותג אמין

כשאנו מדברים על גריל חשמלי – יש חשיבות גבוהה למותג שאותו אנו בוחרים. מותג איכותי צפוי לשרת אותנו שנים רבות ללא בעיות, בעוד מוצרים זולים יותר טומנים בחובם סיכון מסוים לבלאי מהיר והתקלקלות. לעתים כדאי לנו לשלם מעט יותר על מותג איכותי, וליהנות מהתוצאות במשך השנים הבאות.

 

אחריות תקופתית

כשאנו רוכשים מותג מוביל, לרוב נקבל גם אחריות תקופתית באופן אוטומטי – אך אין זה מחויב המציאות. אחריות הלקוח היא לוודא שהוא מקבל אחריות תקופתית על המוצר שלו, מכיוון שהיא זו שתכסה אותו במצבים שבהם יתעוררו פגמים שאינם בשליטת היצרנית. כשאנו רוכשים מוצר עם אחריות, אנו יכולים להיות שקטים בידיעה שיש לו “אבא ואמא”.

 

דפוסי השימוש שלנו

אחד הפקטורים החשובים ביותר בעת רכישת כל מוצר חדש, ובמיוחד גריל חשמלי – הוא עניין דפוסי השימוש שלנו! ההרגלים שלנו יקבעו איזה מוצר מתאים לנו, ואם אנו זקוקים לגריל גדול ומקצועי או מוצר שהוא יותר קומפקטי ומינימליסטי. כך למשל, אנשים שעורכים ברביקיו אחת לחצי שנה – כנראה לא יזדקקו לגריל חשמלי גדול ומקצועי, ויעדיפו מוצר צנוע יותר.

 

חוות דעת וביקורות

חוות דעת בעידן הדיגיטל הן זמינות הרבה יותר מפעם, ויחד עם זאת עלינו להכיר את החסרונות שבעניין. כשאנו קוראים חוות דעת אינטרנטית – אין לנו שום דרך לדעת מי רשם אותה, ולכן גם לא נדע איזו אג’נדה עומדת מאחוריה. מסיבה זו, השיטה הטובה ביותר היא לקבל חוות דעת ממקור ראשון, למשל חבר או בן משפחה שכבר השתמש בגריל חשמלי והיה מרוצה. במידה ואין באפשרותנו למצוא חוות דעת שכזו, באפשרותנו להצליב חוות דעת ממספר מקורות, למשל סרטוני יוטיוב, אתר העסק, אתר “זאפ” וערוצים נוספים.

BBQ – מובילים בגרילים!

החברה שלנו מייבאת את מיטב הגרילים מכל הסוגים, ולכן אין ספק שהגעתם למקום הנכון! בין אם חיפשתם גריל גדול ומקצועי, ובין אם רציתם לפנק את עצמכם בקטנה – אנו מזמינים אתכם לעיין בקטלוג מאיר העיניים שלנו, ולעשות את הצעד הראשון לחוויה קולינארית בלתי נשכחת! האתר שלנו מכיל מתכונים לעוף רבים ומגוונים, ואנו זמינים לסייע לכם בכל שאלה והתייעצות!

שלכם, צוות BBQ

ינואר 15, 2024
יש לכם שאלות?
השאירו פרטים ומומחה יחזור אליכם בהקדם
0
    עגלת הקניות
    עגלת הקניות שלך ריקהחזרה לחנות