BBQ N MORE
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מתכון לעוף עם ירקות בגריל גז

מתכון לעוף עם ירקות בגריל גז הוא מתכון מושלם עבור כל מי שרוצה הוא מתכון פשוט ומדהים עבור כולם. לא תאמינו כמה הוא יכול להיות מהנה ויותר מזה, פשוט להכנה. אז איך מכינים את המתכון המדהים הזה אתם שואלים? הכנו לכם מדריך קצר ומושלם שילמד אתכם צעד אחר צעד איך לעשות את זה נכון. בואו נתחיל. 

אז איך מכינים מתכון לעוף עם ירקות בגריל גז? מדובר במתכון קליל וטעים במיוחד ואתם בכלל לא תאמינו עד כמה הוא פשוט. כל שעליכם לעשות הוא להשתמש במספר דל יחסית של מרכיבים ולא תאמינו כמה טעים זה להכין עוף מושלם צלוי בגריל הביתי לצד ירקות צלויים וטעימים במיוחד כמו שאתם אוהבים.

אספו את המרכיבים הבאים:

חלק עוף אהוב (כרעיים, כנפיים, פרגיות וכו’) כ- קילו
פפריקה 2 כפיות
כמון 2 כפיות
מלח 1 כפית
פלפל ½ כפית
תבלין לגריל עוף 2 כפיות
ירקות אהובים (עגבנייה, חציל, בצל, קישוא וכו’) כמה שתרצו
שמן כ- 3 כפות

אופן ההכנה

שלב ראשון – מרינדה לעוף

אז השלב הראשון בעת שמכינים מתכון לעוף עם ירקות בגריל גז הוא קודם כל להכין מרינדה טעימה. ניקח את כל המרכיבים שיש לנו למעלה, נערבב אותם יחדיו עד שתיווצר לנו עיסה אחת אחידה ומושלמת שמחכה לקבל את העופות אליה. ניתן כמובן גם להוסיף את הירקות פנימה המלצה שלנו היא להכניס אותם פנימה ולאחר מספר שעות להוציא ולהכניס אותם לשיפודים מורכבים ככל העולה על רוחכם.

 

שלב שני – שלב הצלייה

כעת נתחיל בחלק האחרון של מתכון לעוף עם ירקות בגריל גז והוא החלק של הצלייה. כל שעליכם לעשות הוא באמת לבצע צלייה של העופות והירקות על גריל הגז שלכם. זמן הצלייה משתנה בהתאם לירקות ולעופות שבחרתם אבל לרוב אנחנו יודעים שהעוף מוכן כשהחלק החיצוני שלו חרוך עם סימני גריל וצריבה יפים ואילו חלקו הפנימי אינו ורוד אלא לבן ועסיסי.

לאחר שהם מוכנים הניחו חתיכת עוף בצלחת לצד שיפוד הירקות ויש לכם ארוחה מדהימה וטעימה במיוחד.

גריל הגז – חלק מהיתרונות שלו

אז קודם כל חשוב להדגיש שלגריל הגז יש המון אבל המון יתרונות מטורפים על פני המתחרים שלו ובמיוחד אם אנחנו משווים אותו לקודמו הלוא הוא גריל הפחמים. גריל הגז נותן לנו את היכולת לעשות את ארוחות העל האש המדהימות שכולנו אוהבים ללא כל הכנה מוקדמת בדיוק כמו שהיינו עושים בגז שלנו במטבח.

אין יותר את הצורך המיותר הפחמים והנוחות היא מקסימלית ככה שבלחיצת כפתור אחת אפשר להתחיל להכין ארוחה מושלמת. באותה מידה גם חשוב להדגיש שהוא מאוד נוח לשימוש והקושי התפעולי שלו הוא פעוט עד לא קיים בכלל.

מתכון לעוף עם ירקות בגריל גז

 

רכישת גריל חדש – המדריך לרוכש המתחיל

אז אם אתם מעוניינים לרכוש גריל איכותי ומקצועי אנחנו כאן על מנת לעזור לכם. איך עושים את זה אתם שואלים? הכנו לכם מדריך קצר שיעזור לכם לבצע את הבחירה הנבונה והטובה ביותר עבורכם. אנחנו מקווים שזה יעזור לכם.

 

התאמת סוג הגריל הנכון עבורכם

השלב הראשון בעת הרכישה הוא קודם כל להבין מה הסוג גריל הנכון ביותר עבורכם. איך מתאימים את הגריל? ההמלצה הראשונית היא להשתמש באינטרנט ולהבין מה ההבדל הכללי בין גרילים השונים. היום השחקנים הראשיים הם גריל הגז, גריל הפחמים וכמובן מעשנות הבשרים השונות. על מנת לבצע בחירה מושכלת אנחנו ממליצים להבין בדיוק מה הגריל שמתאים לכם הכי הרבה בהתאם לצרכים שלכם.

 

התייעצו עם צוות המומחים שלנו – הוא פה עבורכם

צוות המומחים שלנו זמין עבורכם מתי שתצטרכו אותו. מדובר בצוות מקצועי בעל שנות ניסיון רבות שהוא פשוט אלוף בלהתאים לכם את הגריל המושלם ביותר עבורכם. אנחנו ממליצים לכם לפנות אלינו ויותר וכמובן נשמח לתת לכם יד ולעזור לכם איתכם בכל התהליך, צעד אחרי צעד. אז אם יש לכם שאלה, או שאתם מתלבטים אנחנו ממליצים לכם לפנות אלינו ואנחנו כאן עבורכם לענות לכם על כל השאלות וללוות אתכם ברכישת הגריל הבא שלכם.

סיכום

אז הנה, מתכון לעוף עם ירקות בגריל גז פשוט וטעים במיוחד שכל אחד יכול להכין ללא כל חשש מעבודה קשה. הטעם יהיה מושלם וטעים כמובן וכולם ירצו רק לאכול עוד ועוד וכנראה שמנה אחת לא תספיק להם מרוב שזה טעים. אז בתיאבון! ומחכים לשמוע איך יצא.

ינואר 15, 2024
יש לכם שאלות?
השאירו פרטים ומומחה יחזור אליכם בהקדם
0
    עגלת הקניות
    עגלת הקניות שלך ריקהחזרה לחנות