BBQ N MORE
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מתכון לעוף עם ירקות במעשנת בשרים

מתכון לעוף עם ירקות במעשנת בשרים הוא מתכון שהולך לשנות לכם את כל התפיסה שקשורה במעשנות בשרים. נכון אנחנו רגילים להכין מתכונים של בישול ארוך מאוד במיוחד של בשרים שמנים במעשנות שלנו אבל גם עופות אפשר להכין במעשנות ללא כל חשש ואתם לא תאמינו כמה טעים זה יוצא. אז איך מכינים עוף מושלם עם ירקות נהדרים במעשנת הבשרים? בואו נתחיל. 

איך מכינים את המתכון המושלם הזה אתם שואלים? לא צריך לעבוד קשה והמעשנה תעשה לכם הכל. כל מה שאתם תצטרכו הוא מדחום עבור הבשר וקצת סבלנות ואתם תוכלו להכין ארוחה טעימה ובריאה ללא כל מאמץ במעשנה הביתית שלכם.

אספו את המרכיבים הבאים:

חלק עוף אהוב (כרעיים, כנפיים, פרגיות וכו’) כ- קילו
פפריקה 2 כפיות
כמון 2 כפיות
מלח 1 כפית
פלפל ½ כפית
תבלין לגריל עוף 2 כפיות
ירקות אהובים וחתוכים (עגבנייה, חציל, בצל, קישוא וכו’) כמה שתרצו
שמן כ- 3 כפות

אופן ההכנה

שלב ראשון – הכינו מרינדה טעימה

אז השלב הראשון בעת שאנחנו מתחילים בהכנת מתכון לעוף עם ירקות במעשנת בשרים הוא קודם כל להכין מרינדה. את המרינדה מכינים באופן פשוט במיוחד, על ידי ערבוב כלל המרכיבים שיש לנו למעלה עד שתיווצר תמיסה שמחכה לחתיכות העוף שבחרנו והירקות שאנחנו אוהבים. כעת ניתן לירקות ולעוף לשבת בפנים בערך לילה שלם אבל ניתן גם לחכות מספר שעות במקרר.

 

שלב שני – שלב הצלייה של העופות

כעת הגענו לחלק השני של המתכון לעוף עם ירקות במעשנת בשרים. ניקח את העופות והירקות שהיו במרינדה ונכניס אותם למגש ביחד ומשם אל המעשנה שלנו שחוממה מראש על חום של כ-90 מעלות. זמן הצלייה אמור להיות באזור השעתיים אבל חשוב להשתמש במדחום בהתאם לחלקים של העוף שבחרתם.

לדוגמא פרגיות מוכנות כשהחום הפנימי שלהן הוא בערך 70 מעלות אבל לכל חלק של העוף יש חום פנימי אחר להכנה שלו. לאחר שהעופות והירקות שלנו מוכנים, נוציא אותם ונתפנק על ארוחה בריאה וטעימה במיוחד. אז הנה, מתכון לעוף עם ירקות במעשנת בשרים שלא תאמינו כמה הוא טעים וכמה הוא פשוט.


היכרות קצרה עם המעשנה

מדובר בכלי וויראלי במיוחד וכולנו יכולים לראות אותו מככב ברשתות החברתיות, בטיקטוק, אינסטגרם, פייסבוק ואפילו ביוטיוב. בשנים האחרונות נוצר סוג של “הייפ” מטורף סביב הכלי הזה ועם זה התחילו להתפתח קהילות רבות של קרניבורים המעוניינים להשתמש בכלי הנהדר הזה על מנת להכין ארוחות בשרים מדהימות. בהתאם לכך הביקוש על הכלי לא מפסיק לעלות ועל כן הוא גם ממשיך להשתדרג ולהשתפר.

מתכון לעוף עם ירקות במעשנת בשרים

 

אנחנו מקווים שנהניתם ומזמינים אתכם לראות מתכונים נוספים למעשנת הבשרים שלכם אצלנו באתר. אז בתיאבון לכולם ומחכים לשמוע איך יצא לכם!

ינואר 15, 2024
יש לכם שאלות?
השאירו פרטים ומומחה יחזור אליכם בהקדם
0
    עגלת הקניות
    עגלת הקניות שלך ריקהחזרה לחנות