BBQ N MORE
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מתכון לעוף עם פטריות במעשנת בשרים

מתכון לעוף עם פטריות במעשנת בשרים הוא אחד מן המתכונים שהולכים לתפוס לכם את המעשנה הרבה בתקופה הקרובה. מדובר במתכון פשוט וטעים במיוחד והוא כמובן יכול להשתלב עם הכל באופן מושלם וגם יחסית לא לוקח הרבה זמן. אז איך מכינים את המתכון המושלם הזה אתם שואלים? עכשיו נלמד אתכם צעד אחרי צעד איך עושים את זה נכון, בואו נתחיל. 

על מנת להכין את המתכון הזה אנחנו לא צריכים הרבה ומדובר במתכון קליל ופשוט, טעים במיוחד וכמובן לא מסובך בכלל. לא צריך הרבה מרכיבים וכל מה שצריך זה מעט סבלנות והמעשנה שלנו תעשה כבר הכל.

אז קודם כל אנחנו ממליצים לכם לאסוף את המרכיבים הבאים:

מרכיבים כמות
שוקיים של עוף 4 חתיכות
פטריות פורטובלו שלמות 4-5 פטריות גדולות או סלסילה קטנה
מלח ½ כפית
פלפל 1/3 כפית
תבלין לגריל עוף 2  כפיות
פפריקה מעושנת 1 כף
שמן זית 2 כפות

אופן ההכנה

שלב ראשון – שלב המרינדה של העוף

אז בשלב הראשון אנחנו ניקח את העוף שלנו ונכין עבורו את המרינדה של מתכון לעוף עם פטריות במעשנת בשרים. איך עושים את זה? לוקחים את המרכיבים שיש לנו למעלה ללא הפטריות ומערבבים אותם עד להכנה של של מרינדה אחת ואחידה שמחכה לקבל אצלה את העופות. העופות ישבו וינוחו בפנים לפחות אבל לפחות מספר שעות עם המלצה ללילה שלם. לאחר מכן נוציא את העופות וניתן יהיה להתחיל בתהליך העישון הנהדר במעשנה הביתית.

 

שלב שני – שלב העישון

כעת הגענו לחלק האחרון שלנו במתכון לעוף עם פטריות במעשנת בשרים. נחמם את המעשנה שלנו לחום של 135 מעלות ונכניס פנימה את העופות שלנו וכמובן את הפטריות שלנו. על מנת לדעת שהעוף שלנו מוכן מומלץ להשתמש במכשיר מד חום לבשר המתאים למעשנה ועוף אנחנו יודעים שהוא מוכן בכ-80 מעלות פנימיות מה שיקח כ-שעה וחצי.

ההמלצה היא להכניס את הפטריות כחצי שעה- 40 דקות מהרגע שהכנסתם את העוף ותהיה לכם ארוחה פשוטה ומדהימה וקלילה במיוחד.


מעשנות בשרים – כלי וויראלי ואהוד במיוחד

אז בשנים האחרונות אנחנו צופים בתקופה חדשה שבה אחד מכלי הצלייה הוויראליים ביותר ואולי הוויראלי ביותר הוא מעשנת הבשרים בכבודה ובעצמה. הכלי ההיסטורי והנהדר הזה הפך להיות לחלק בלתי נפרד מהרשתות החברתיות והוא זוכה לחסידים רבים בקבוצות ייעודיות רבות בפייסבוק, באינסטגרם וכמובן בטיקטוק.

הקהילות הללו מלמדות שיטות צלייה חדשניות ומסורתיות, שיטות שימוש שונות וכמובן נותנות ביקורת והמלצות לסוגים השונים של המעשנות והמתכונים הרבים שאפשר להכין בהן.

 

עוף עם פטריות במעשנת בשרים

 

כיצד רוכשים כלי צלייה ראשון? – מספר עצות שיהפכו את החיים שלכם לפשוטים יותר

אם החלטתם שאתם מעוניינים לרכוש כלי צלייה חדש לבית שלכם מדובר בהחלטה שיכולה להיות מעט מפחידה. לכן הכנו לכם מדריך קצר שיעזור לכם בתהליך ויהפוך אותו לפשוט עוד יותר.

 

בחירת הסוג המתאים ביותר עבורכם

קודם כל חשוב מאוד לדעת ולבחור במין הגרילים את הסוג המתאים ביותר עבורכם. כיום בשוק ניתן למצוא בעיקר גרילי גז איכותיים, גריל פחמים נהדרים וכמובן מעשנות בשרים מושלמות אבל לא לכל אחד מתאים כל אחד מכלי הצלייה הללו חשוב לבחור בהתאם לצרכים שלכם והרצונות שלכם את הסוג שיתאים יותר עבורכם ואיתו תוכלו לממש את הרצונות שיש לכם וכמובן ולהכין ארוחות מושלמות.

 

התייעצו עם הצוות המקצועי שלנו הוא פה עבורכם

אז העצה נוספת שלנו היא כמובן תבואו ותפנו אלינו על מנת שניתן לכם ליווי מלא לתהליך ללא שתצטרכו לחשוש כלל. הצוות שלנו הוא צוות אדיב ומקצועי מאוד המחזיק בשנים רבות של ניסיון ויודע להתאים עבור כל אדם את הגריל המושלם ביותר בהתאם לתקציב שהוא יכול לעמוד בו.

המטרה שלנו היא שתצאו מרוצים וכמובן לתת לכם את השירות הטוב ביותר כך שתזכו להנות בבית מחוויית צלייה מושלמת. אז אנחנו מחכים לכם על מנת ללוות אתכם בתהליך ומחכים לשמוע ממכם.

 

סיכום

אז הנה, מתכון לעוף עם פטריות במעשנת בשרים שהוא פשוט וטעים במיוחד. אנחנו ממליצים לכם את המתכון הזה וכמובן לראות מתכונים נוספים למעשנת הבשרים הביתית שלכם אצלנו באתר. מקווים שנהניתם ואל תשכחו לספר לנו איך יצא לכם, בתיאבון!

ינואר 15, 2024
יש לכם שאלות?
השאירו פרטים ומומחה יחזור אליכם בהקדם
0
    עגלת הקניות
    עגלת הקניות שלך ריקהחזרה לחנות