BBQ N MORE
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מתכון לפטריות ממולאות בשר בגריל פחמים

מתכון לפטריות ממולאות בשר בגריל פחמים הוא אחד מן המתכונים שהולכים לעשות לכם את העל האש לזכור במיוחד. אחרי שפעם אחת תנסו את המתכון הזה אתם כבר לא תרצו לעשות על האש עם המשפחה או החברים בלי מנת הפתיחה המושלמת הזו. אז איך מכינים את הפטריות המושלמות הללו? הכנו לכם מתכון קליל וטעים במיוחד, בואו נתחיל! 

מתכון לפטריות ממולאות בשר בגריל פחמים הוא אחד מן המתכונים היותר מהנים שיצא לכם להכין. מדובר במנת פתיחה מושלמת שלא צריך בשבילה הרבה דברים או כמובן לעבוד קשה על מנת להכין אותה. יש שיטות פשוטות עוד יותר אבל אנחנו רוצים להראות לכם שהשיטה המסורתית היא גם פשוטה וגם טעימה ברמות.

הכינו את המרכיבים הבאים:

פטריות פורטובלו גדולות   2 סלסלות 
בשר טחון ושומני כ- 300 גרם
כמון 1 כפית
פפריקה 1 כפית
מלח לפי טעם
פלפל לפי טעם
שום כתוש 2 שיניים
פטרוזיליה חופן
שמן זית חצי כוס

אופן ההכנה

שלב ראשון – הכנת מלית ומילוי הפטריות

בשלב הראשון בהכנה של מתכון לפטריות ממולאות בשר בגריל פחמים אנחנו נכין את המלית ונמלא את הפטריות שלנו. איך נעשה זה? ניקח את כלל המרכיבים שיש לנו למעלה ללא השמן והפטריות כמובן ונערבב אותם יחדיו עד להכנה של מלית. לאחר מכן, נוציא את רגלי הפטריות שלנו ונמלא את הפטריות שלנו בעדינות עם המלית שיצרנו. כעת נמרח אותן בשמן והן מוכנות לצלייה.

 

שלב שני – שלב הצלייה

השלב השני בהכנה של מתכון לפטריות ממולאות בשר בגריל פחמים הוא שלב הצלייה. לאחר שמרחנו את הפטריות שלנו בשמן אנחנו נניח אותן על גריל הפחמים שלנו עם הצד של המלית כלפי הפחמים ונתחיל בצלייה. לאחר שהבשר שלנו יהיה מוכן למטה, אנחנו ניקח את הפטרייה, נהפוך אותה וניתן לה צריבה נוספת בחלקה האחורי.

אחרי שהיא סיימה את הצלייה, נוציא את הפטריות ואפשר להגיש את זה עם רטבים אהובים או סלטים ופשוט מדובר במנה ראשונה משגעת.

גריל הפחמים של היום – קצת התקדמנו מאז

אז היום הגריל של הפחמים הביתי עבר שדרוגים רבים ומשמעותיים והוא כבר לא עוד סתם גריל פשוט כמו שאנחנו היינו רגילים לראות בעבר. הרבה אנשים והרבה משפחות בוחרות לרכוש אל הבית שלהן למרפסת או לגינה שלהם את הגריל החדש, הביתי והגדול והמשודרג יותר שמחזיק באותו בסיס של פחמים אבל הוא כבר מתקדם הרבה יותר.

מי שאוהב ולא יכול לדמיין על האש בלי פחמים רוכש דווקא את הגרילים החדשניים יותר מבוססי הגחלים והפחמים שהם כוללים גם עיצובים חדשניים וטכנולוגיות חדישות שהופכות את הליך הצלייה למהנה עוד יותר ופשוט עוד יותר ממה שזכרנו.

פטריות ממולאות בשר בגריל פחמים

רכישת גריל חדש לבית שלנו – הטיפים שיהפכו את הרכישה לפשוטה יותר

אז אם החלטתם שאתם רוצים לרכוש גריל חדש ואתם באמת לא יודעים כיצד להתחיל את התהליך אנחנו הכנו לכם מספר טיפים. המטרה של הטיפים הללו זה בעיקר להסיר לכם את החששות ולהפוך את הליך הרכישה לפשוט עוד יותר ובכך גם יהיה לכם מהנה עוד יותר.

 

תבחרו את הסוג הנכון עבורכם

אז קודם כל חשוב להדגיש שיש חשיבות רבה לבחירת סוג הגריל הנכון ביותר עבורכם. נתחיל במיפוי, היום יש לנו 3 שחקנים ראשיים בעולם הגרילים והם גרילי הפחמים האהובים, גרילי הגז הנוחים לשימוש וכמובן מעשנות הבשרים המרשימות. כל אחד ואחד מהם מחזיק ביתרונותיו שלו ולכן חשוב לדעת להתאים את סוג הגריל לצרכים ולרצונות שלכם ולוו דווקא מה שהתאים לאחד יתאים גם לכם.

 

תכינו לכם את התקציב מראש – לא תאמינו כמה זה יעיל

אז זו עצה שהיא אולי פיננסית והיא נכונה כמעט עבור כל רכישה. היום בשוק הגרילים ישנם מספר רב של שחקנים שונים ויצרניות שונות ועל כן ישנה גמישות רבה מבחינת סוגים ודגמים של גרילים שונים. מומלץ לבחור את התקציב שאתם מעוניינים להשקיע מראש מה שגם יגרום לכם לרכוש גריל המתאים עבור הכיס שלכם וגם כמובן יצמצם לכם את המבחר בהתאם לכיס שלכם.

 

צוות המומחים שלנו כאן עבורכם

על מנת להתאים לכם את הגריל המושלם צוות המומחים שלנו כאן וזמין עבור כל שאלה שיש לכם. אנחנו מזמינים אתכם לפנות אלינו וכמובן להתייעץ עם צוות המומחים שלנו שהוא כאן עבורכם וישמח להתאים לכם את הגריל המושלם ביותר עבורכם. לכל שאלה אל תהססו ותפנו אלינו על מנת שנהפוך לכם את הליך הרכישה לפשוט עוד יותר.

 

סיכום

אז כמו שאתם יכולים לראות מתכון לפטריות ממולאות בשר בגריל פחמים, הוא מתכון קליל וטעים במיוחד ולא תאמינו בכלל כמה לא צריך להתאמץ על מנת להכין אותו. אנחנו מזמינים אתכם לשתף אותנו איך יצא לכם וכמובן להתרשם משאר המתכונים המצוינים לגריל שלכם באתר. בתיאבון!

ינואר 15, 2024
יש לכם שאלות?
השאירו פרטים ומומחה יחזור אליכם בהקדם
0
    עגלת הקניות
    עגלת הקניות שלך ריקהחזרה לחנות