BBQ N MORE
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מתכון לפרגיות ברוטב פסטו בגריל פחמים

מתכון לפרגיות ברוטב פסטו בגריל פחמים הוא אחד מן המתכונים היותר מהנים שיצא לכם והוא כמובן מגיע על מנת לשבור לכם מעט שגרה מהפרגיות שאתם רגילים להכין. בשנים האחרונות רוטב הפסטו הפך לחלק בלתי נפרד מהשולחן שלנו ולכן החלטנו להכיר לכם מתכון פשוט מאוד של פרגיות עם הטעמים המושלמים של הפסטו. איך עושים את זה אתם שואלים? בואו נתחיל. 

מתכון לפרגיות ברוטב פסטו בגריל פחמים – כמה פשוט ככה טעים. לא צריך לעבוד קשה על מנת להכין ארוחה מושלמת של פרגיות. אנחנו ממליצים לכם לנסות את המתכון הזה, הוא שובר שגרה ובאמת לא מצריך יותר מידי עבודה. על מנת להפוך אותו לפשוט עוד יותר אנחנו הכנו לכם את המתכון עם פסטו שניתן לרכוש בכל חנות.

אז קודם כל תכינו לכם את המרכיבים הבאים:

פרגיות  כ- קילו 
רוטב פסטו (קנוי או שהכנתם מקודם) 5 כפות
מלח לפי טעם
פלפל לפי טעם

אופן ההכנה

שלב ראשון – הכינו מרינדה ותתנו לפרגיות את הטעמים

אז השלב הראשון בעת שאנחנו מכינים מתכון לפרגיות ברוטב פסטו בגריל פחמים, קודם כל חשוב להכין מרינדה. מכיוון שרוטב הפסטו שלנו כבר מוכן, ניתן לפלפל ולהמליח מעט את הפרגיות ולזרוק אותן לתוך רוטב הפסטו ולתת להן לנוח בפנים מספר שעות. זמן המנוחה המומלץ הוא כמובן לילה שלם במקרר על מנת שיספגו את הטעמים באופן מושלם. אבל גם כמה שעות זה יכול להספיק.

 

שלב שני – צליית הפרגיות על הגריל

כעת בחלק השני של מתכון לפרגיות ברוטב פסטו בגריל פחמים אנחנו נתחיל בצלייה של הפרגיות. רבים מן האנשים יכולים לבחור בשיפודים או ברצועות אני אישית אוהב להכין את הפרגיות כשהן פרוסות ופתוחות כמו סטייקים. הצלייה לא ארוכה ויש לתת מספר דקות לכל צד עד שהבפנים של הפרגית כבר לא ורוד אלא לבן ועסיסי ואז אנחנו יודעים שהיא מוכנה. לאחר מכן ניתן להוציא את הפרגיות, להגיש ולהתפנק על הטעמים הנהדרים ששאבו.

גריל הפחמים של היום – בסיס דומה, עיצוב שונה

אז גריל הפחמים של היום הוא כבר ממש אבל ממש לא אותו גריל פחמים מנירוסטה הקטן והחמוד מפעם. הגרילים של היום הם כבר קודם כל גדולים ומשודרגים בהרבה, עשויים חומרים חדשים יותר ועמידים יותר וכמובן הם נוחים וקלים יותר לתפעול.

הרבה אנשים לא יכולים להתנתק מכל מה שקשור לצלייה בפחמים ולכן הם בוחרים לבצע רכישה של גריל פחמים לבית שלהם ולא לפנות לאלטרנטיבות השונות שקיימות היום בשוק. הגרילים הללו מחזיקים היום בעיצובים חדשניים יותר המתאימים באופן מושלם לבית בין אם למרפסת שלנו או לגינה וכמובן הם מחזיקים בטכנולוגיות חדשניות שהופכות את כל הליך הצלייה למהנה עוד יותר וכמובן פשוט בהרבה.

פרגיות ברוטב פסטו בגריל פחמים

רכישת גריל ביתי – הטיפים שיעזרו לכם עם החשש

אז אם החלטתם לרכוש גריל ביתי לבית שלכם בין אם מדובר בגריל פחמים, גז או כל סוג אחר מדובר בהחלטה שיכולה להיות מלחיצה במיוחד. לכן אנחנו הכנו לכם מספר עצות שיעזרו לכם בכל הליך הרכישה ככה שתוכלו לבצע את הרכישה הנבונה והמתאימה ביותר עבורכם.

 

תקציב מראש – עצה פיננסית חשובה במיוחד

אז אחת מן העצות הראשונות שיש לנו לתת והיא אולי בעלת החשיבות הגדולה ביותר מבחינה פיננסית היא קודם כל להכין לכם את התקציב מראש. הסיבה לכך היא שהיום בשוק הגרילים יש שוק עצום בעל מבחר ענק של אפשרויות המתחילות ומתאימות כמעט עבור כל תקציב שתוכלו להציג. לכן על מנת לצמצם את ההיצע וכמובן לא להתבלבל, רכישה עם תקציב מוכן מראש תעשה לכם הרבה סדר וכמובן תועיל לכם במיוחד.

 

בחירת סוג הגריל – חשיבות עליונה

עוד עצה חשובה במיוחד היא לבחור את סוג הגריל הנכון והמתאים ביותר עבורכם. כיום ניתן לבחור מבין שלושה שחקנים מרכזיים בתחום והם גריל הגז, גריל הפחמים הנהדר ומעשנות בשרים שונות. על מנת לבצע בחירה מושכלת אנחנו מדגישים את החשיבות של הבחירה של הגריל שמתאים לכם ולא עבור אחרים.

 

התייעצו עם צוות המומחים שלנו

עצה נוספת היא להגיע ולבצע פנייה אלינו וכמובן אל הצוות המקצועי שלנו שנמצא כאן עבורכם. הצוות שלנו הוא בעל ניסיון רב והם ישמחו לשרת אתכם וללוות אתכם בכל התהליך על מנת שתרכשו את הגריל הטוב ביותר והמתאים ביותר עבורכם, הם זמינים עבורכם לכל שאלה ולכל התהליך ויותר מישמחו לקחת חלק בתהליך הרכישה שלכם.

אז לסיכום

מתכון לפרגיות ברוטב פסטו בגריל פחמים הוא אחד מן המתכונים הכי מהנים שיצא לכם להכין וכמובן אחד הפשוטים. מדובר במתכון שובר שגרה עם טעמים מושלמים שכל חובבי הפסטו ירצו לאכול ממנו רק עוד ועוד. לעוד מתכונים אנחנו מזמינים אתכם להסתכל באתר שלנו וכמובן מאחלים לכם בתיאבון!

ינואר 15, 2024
יש לכם שאלות?
השאירו פרטים ומומחה יחזור אליכם בהקדם
0
    עגלת הקניות
    עגלת הקניות שלך ריקהחזרה לחנות