BBQ N MORE
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מתכון לפרגיות ברוטב פסטו במעשנת בשרים

מתכון לפרגיות ברוטב פסטו במעשנת בשרים הוא ה”גיים צ’יינג’ר” החדש שלכם. מדובר במתכון קליל במיוחד וטעים עוד יותר שהולך לכבוש לכם את המעשנה וישבור לכם את הסטיגמה על כך שמעשנות הן רק לבשר אדום. אז איך מכינים את הפרגיות המושלמות הללו? הכנו לכם מדריך קצר ומהנה במיוחד שבסופו תוכלו להנות מארוחה משובחת ללא כל חשש. בואו נתחיל. 

מדובר במתכון שמטרתו הוא בעיקר לשבור שגרה ולתת לכם להנות מטעמים מעט אחרים על הפרגיות שלכם וטעם מעט שונה ממה שאתם רגילים להכין. המתכון הוא פשוט מאוד ולא מאוד שונה מכל מתכון פרגיות אחר שתכינו אבל הטעמים? הטעמים עשירים ונהדרים ואנחנו יותר ממליצים לכם לנסות את המתכון הזה ויתכן ואפילו תתחילו להכין אותו באופן קבוע.

אז לשם כך קודם כל תצטרכו את המרכיבים הבאים:

פרגיות  כ- קילו 
רוטב פסטו (קנוי או שהכנתם מקודם) 5 כפות
מלח לפי טעם
פלפל לפי טעם

אופן ההכנה

שלב ראשון – מרינדת פסטו לפרגיות

אז השלב הראשון בהכנה של מתכון לפרגיות ברוטב פסטו במעשנת בשרים הוא הכנת המרינדה. באמת שאפשר להשתמש בפסטו קנוי ואין שום חובה להשתמש בפסטו שהכנתם בבית. היום יש פסטו מצוין בחנויות ואפשר לרכוש אותו ולהשתמש בו כבסיס למרינדה של הפרגיות. כל שצריך הוא להכניס את הפרגיות שלנו לתוך המרינדה ולתת להם בפנים מספר שעות עם המלצה ללילה שלם ולא תאמינו כמה הטעמים הללו יהיו מושלמים עבורכם במעשנה.

 

שלב שני – עישון הפרגיות

תהליך עישון הפרגיות שלנו במתכון לפרגיות ברוטב פסטו במעשנת בשרים הוא תהליך די פשוט. קודם כל חשוב להבין שעל מנת לבצע עישון איכותי במעשנה הביתית אנחנו צריכים להשתמש במדחום בשר. את המעשנה אנחנו נחמם על חום פנימי של כ120 מעלות ונכניס פנימה את הפרגיות.

הפרגיות צריכות להיות בפנים בערך שעה ונדע שהן מוכנות בעת שיגיעו לחום של הפרגיות של בערך 70 עד 73 מעלות. הפרגיות יהיו מושלמות כף שמצד אחד הן יהיו רכות ומדהימות ומצד שני משולבות בטעמי העישון והפסטו.


מעשנות בשרים – כלי וויראלי ומוכר במיוחד בימים האלה

בשנים האחרונות ובמיוחד בתקופה האחרונה אנחנו זוכים לראות את העלייה של מעשנות הבשרים יותר ויותר. הסיבה לכך היא שמעשנות הבשרים הפכו לכלי צלייה וויראלי במיוחד ברשתות החברתיות וביניהן באינסטגרם ובטיקטוק במיוחד. רבים מן הקהילות השונות מפרסמות מדריכים, מתכונים וכמובן סרטונים רבים שהפכו את כלי הצלייה הזה לכלי צלייה מוכר מאוד ואהוד במיוחד וכך גם הביקוש כלפיו עליה.

מתכון לפרגיות ברוטב פסטו במעשנת בשרים

 

טיפים לרכישת המעשנה הראשונה

אז אם החלטתם לרכוש מעשנה מדובר בהחלטה מעולה אבל שעלולה להיות מעט מפחידה ובצדק. לכן אנחנו הכנו לכם מספר עצות על מנת לעזור לכם לבצע רכישה מעט פחות מפחידה ככה שאתם תהיו הרבה פחות לחוצים מההליך.

 

תלמדו מעט על הנושא

היום בעידן המודרני אפשר ללמוד כל נושא ללא כל קושי בעזרת האינטרנט. תחום עישון הבשרים בכלל והמעשנות בפרט הוא בעל מידע רב ושימושי באתרים וברשתות החברתיות ומומלץ מאוד מעט לחקור את הנושא לפני על מנת להבין כיצד משתמשים בכלי הנהדר הזה וכן לקבל טיפים שימושיים לרכישה.

 

לא תמיד הטוב ביותר הוא הטוב ביותר עבורכם

אם אתם חדשים בכל מה שקשור לעולם עישון הבשרים לא בטוח שרכישת מעשנה מודרנית איכותית ויקרה היא מה שאתם צריכים. אנחנו ממליצים לבחון מספר אלטרנטיבות שונות של כלים פשוטים יותר שיתנו לכם להתרכז בבסיס של העולם הנהדר הזה שנקרא עישון בשרים.

 

התייעצו עם צוות המומחים שלנו

צוות המומחים שלנו הוא כאן עבורכם וזמין עבור כל שאלה שיש לכם. אנחנו מזמינים אתכם לפנות אלינו וכמובן להתייעץ ולשאול ולבקש את עזרתם והם יותר מישמחו לתת לכם יד ולהיות חלק מהתהליך של רכישת המעשנה החדשה שלכם ולהכניס אתכם לעולם עישון הבשרים צעד אחר צעד.

 

 

אז לסיכום

מתכון לפרגיות ברוטב פסטו במעשנת בשרים הוא אחד מן המתכונים היותר פשוטים שיצא לכם להכין ואנחנו מקווים שתאמצו אותו. הוא פשוט, קליל וכמובן נהדר בטעמים והוא שובר את השגרה של הטעמים שאנחנו רגילים אליהם. אז בתיאבון ומומלצים לראות מתכונים נוספים אצלנו באתר.

ינואר 15, 2024
יש לכם שאלות?
השאירו פרטים ומומחה יחזור אליכם בהקדם
0
    עגלת הקניות
    עגלת הקניות שלך ריקהחזרה לחנות