BBQ N MORE
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מתכון לפריים ריב מעושן בגריל גז

פריים ריב מעושן בגריל גז הוא מתכון שהוא פשוט מדהים ומושלם עבור גריל הגז שלכם, לא תאמינו כמה קל להכין אותו אצלכם בבית. כמה מה שאתם צריכים זה מספר מצומצם מאוד של מרכיבים וממש מהר תצליחו להכין ארוחת בשרים מדהימה ומטורפת בדיוק כמו במסעדה של פריים ריב איכותי ומעושן. אז איך מכינים את הנתח הנפלא הזה, בואו נתחיל. 

פריים ריב מעושן בגריל גז הוא אחד מן המתכונים היותר פשוטים שאפשר להכין בבית שלנו בגריל הביתי. לא צריך ללכת למסעדה על מנת להכין נתח איכותי וטעים כמו הנתח הזה וכמובן שכל מה שצריך הוא לבצע רכישה של נתח איכותי וטעים לצד קצת מרכיבים נוספים לשם התיבול ואפשר להכין נתח פשוט ומושלם במיוחד עבורכם ועבור מי שאתם מעוניינים להכין לו את הארוחה המושלמת הזו.

מצרכים

לכן אנחנו ממליצים לכם לקחת את המרכיבים הבאים ולא תאמינו כמה טעים ומושלם יצא לכם כל הארוחה הזו:

מרכיבים כמות
נתח של פריים ריב 1.5 קילו
מלח גס חופן יפה
פלפל שחור גרוס חופן יפה
שמן זית כ – 4 כפות

אופן ההכנה

שלב ראשון – שלב הכנת הנתח לצלייה

בשלב הראשון בעת שאנחנו מכינים פריים ריב מעושן בגריל גז, אנחנו קודם כל נרצה להכין את הנתח שלנו לצלייה בגריל הגז. ניקח את כל המרכיבים שיש לנו למעלה ונערבב אותם יחדיו ולאחר מכן נתחיל בתיבול הבשר. כעת לאחר שסיימנו ניתן לו לנוח מעט, לספוג את הטעמים השונים וכמובן לאחר מכן הוא יהיה מוכן לצלייה ארוכה בגריל הביתי וכמובן לעישון שלו.

 

שלב שני – שלב הצלייה והעישון של הנתח

על מנת להכין פריים ריב מעושן בגריל גז, אנחנו לא צריכים לעבוד קשה. בהתחלה נחמם לנו את הגריל לחום של בערך 120 מעלות פחות או יותר. לאחר מכן נוכל להכניס פנימה את הנתח שלנו ונצטרך לתת לו את הזמן שלו על מנת שיקבל את הצלייה המושלמת.

חשוב לעבוד במקרים כאלו עם מדחום של בשר וזאת על מנת שלא נפספס את מידת העשייה שאנחנו אוהבים כשההמלצה שלנו היא מדיום. לאחר שלוש שעות בערך הנתח יהיה מוכן ומזומן לאכילה והנאה.

גריל גז – גריל מבוקש מאוד בשנים האחרונות

אז כולנו מכירים ושומעים הרבה מאוד על גריל הגז שהחל לתפוס תאוצה בשנים האחרונות. מדובר בגריל שהביקוש אליו לא מפסיק לעלות בזמן האחרון ובתקופה האחרונה והפופולאריות שלו היא בשיאה.

אנשים בוחרים להכניס לבית שלהם גריל גז בין אם למרפסת או לגינה וזאת בזכות כל היתרונות הרבים שהוא מחזיק בהם בין אם הנוחות המקסימלית שהוא מאפשר ובין אם בתור תחליף הפחמים המושלם ביותר שהייתם יכולים לבקש בעבורכם. אז אם אתם רוצים להכין ארוחת בשרים מושלמת בעבור הבית שלכם, גריל הגז ייתכן והוא באמת האופציה המושלמת ביותר בשבילכם.

 

כמה מהיתרונות של הגריל המושלם הזה

אז לגריל הגז באמת יש יתרונות רבים שמתחילים קודם כל בעניין הנוחות המקסימלית שהוא מאפשר. בזכות זה שהוא מהווה תחליף מושלם לפחמים הוא נותן לנו את היכולת לבצע ארוחה מושלמת בקלות מקסימלית ללא צורך בהתבססות על פחמים.

תוסיפו לכך את הטכנולוגיה המדהימה שהוא מגיע איתה שהופכת אותו ללא סתם עוד גריל אלא לגריל מתקדם במיוחד ותבינו בדיוק למה הוא כל כך מבוקש על ידי כל כך הרבה אנשים בשנים האחרונות. העיצובים החדשניים שלו הופכים אותו להיות לחלק בלתי נפרד מהעיצוב של המרפסת או הגינה והוא משתלב באופן מושלם ולכן הוא כל כך מבוקש וכל כך נהדר.

פריים ריב מעושן בגריל גז

רכישת גריל חדש לבית – מה כדאי לדעת?

אז אם אתם מעוניינים לרכוש לעצמכם גריל איכותי, כדאי מאוד שתדעו שיש מספר דברים שכדאי לכם להכיר. אנחנו ידועים שמדובר במהלך שיכול לפעמים להפחיד בגלל כל חוסר היגע וההבנה בתחום ולכן הכנו לכם כמה טיפים איכותיים ופשוטים שיהפכו את כל הליך הרכישה שלכם לקליל עוד יותר. אז מה אתם צריכים לדעת?

 

קודם כל תבינו את ההבדלים בין הסוגים השונים

אז קודם כל לפני שאתם מחליטים לבצע רכישה של גריל חדש לבית חשוב שתכירו את הסוגים השונים שקיימים בתחום הגרילים. הסוג הראשון ואולי המוכר ביותר הוא באמת גריל הגז, איתו יש כמובן את מעשנות הבשרים האהובות וכן את גרילי הפחמים השונים שכולם מחזיקים ביתרונות אחרים וחסרונות שונים.

חשוב להכיר ולדעת את ההבדלים ביניהם וזאת על מנת שתוכלו להתאים בעבורכם את הגריל המושלם בהתאם לצרכים שיש לכם מן הגריל. אחרי שתכירו תוכלו להתאים את הגריל מבחינת סוגו ויהיה לכם קל עוד יותר להתחיל בתהליך הרכישה.

 

כעת התייעצו עם מישהו שמבין

עצה נוספת וחשובה מאוד היא עצה של התייעצות וקבלת עזרה מאנשי מקצוע מהתחום. לרובנו יש אדם שאנחנו מכירים שמבין את התחום אבל גם אם לא, עדיין תוכלו לפנות לצוות המקצועי שלנו שנמצא כאן בעבורכם עם שנות ניסיון רבות והוא יותר מישמח לתת לכם את השירות האיכותי והטוב ביותר תוך שמירה על מקצועיות רבה שאין שני לה.

תוסיפו לכך את האדיבות וכמובן כל הידע הרב שהם מחזיקים בתחום ואתם תקבלו את ההתאמה המושלמת בעבור הצרכים שלכם על ידי אנשי מקצוע מנוסים.

סיכום

אז הנה, כמו שאתם יכולים להבין, פריים ריב מעושן בגריל גז הוא מתכון הכי קליל שיש. מושלם בעבורכם ובעבור כל חובבי הבשרים. לעוד מתכונים מזמינים אתכם לראות באתר שלנו איך אפשר להכין נתחים נוספים ומושלמים בגריל הביתי, אז בתיאבון לכולם!

ינואר 15, 2024
יש לכם שאלות?
השאירו פרטים ומומחה יחזור אליכם בהקדם
0
    עגלת הקניות
    עגלת הקניות שלך ריקהחזרה לחנות