BBQ N MORE
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מתכון לסטייק סינטה בגריל גז

סטייק סינטה בגריל גז הוא המתכון המושלם עבור חובבי הנתחים המובחרים לצלייה על גריל הגז הביתי שלכם. אז אם אתם רוצים להכין סטייק בדיוק כמו שהייתם מקבלים במסעדות הבשרים הטובות ביותר שתדעו שלא צריך לעבוד קשה על מנת להכין אותם בדיוק ככה. כל מה שתצטרכו הוא נתח איכותי, מעט תבלינים פשוטים במיוחד ותצאו עם סטייק איכותי שאין כמוהו. בואו נתחיל. 

סטייק סינטה בגריל גז – המתכון הכי קליל שיש. אז הגענו לחלק שבו אנחנו בעצם עומדים להכין יחדיו סטייק סינטה בגריל גז באופן הכי מושלם שאפשר להכין אותו. חשוב להבהיר כי מדובר בנתח מובחר ודל שומן ולכן ההתעסקות איתו מבחינת מרכיבים וחומרים היא מיותרת ואנחנו מאמינים שהטעם שלו כפי שהוא הוא פשוט מושלם ואין צורך להוסיף שום דבר על מנת שלא לפגום בטעמי הבשר. אנחנו הכנו לכם מתכון שהוא פשוט מושלם ואנחנו מקווים שתהנו ממנו ומתהליך ההכנה שלו.

אז קודם כל בואו נאסוף את המרכיבים הבאים:

מרכיבים כמות
סטייק סינטה כ- 4 חתיכות של 250 גרם.
מלח גס חופן קטן
פלפל שחור גרוס חופן קטן

אופן ההכנה

שלב ראשון – שלב בחירת הנתח

בעת שניגשים להכין סטייק סינטה בגריל גז, אנחנו צריכים לבחור את הנתח המושלם ביותר. לנתחים יש רמות שיוש שונות, יישון שונות, טריות וכל הלאה, כל אלה ישפיעו על טעמו ואיכותו של הסטייק ולכן אם אנחנו כבר מבצעים רכישה של נתח כלכך יוקרתי ואיכותי נעדיף לבחור נתח ברמה גבוהה מבחינת כל הפרמטרים הללו שאולי מחירו יהיה מעט גבוה מידי אבל החך שלנו תרגיש בהבדל ישר.

אחרי שבחרנו את הנתח אצל הקצב שאנחנו סומכים עליו, נמשיך לחלק האהוב על כולנו, לחלק של צליית הסטייק בגריל הגז.

 

שלב שני – שלב הצלייה של הסטייק

בחלק השני בעת שמכינים סטייק סינטה בגריל גז, אנחנו נצטרך לבצע צלייה של הסטייק שלנו באופן מושלם בהתאם למידת העשייה שאנחנו אוהבים. מבחינת תיבול נשים מעט מלח גס ופלפל שחור גרוס (גם לא חובה) לפני שהוא עולה על הגריל, לאחר מכן נצלה אותו לרמת העשייה המועדפת עלינו (עדיפות לרמת עשייה מדיום) ונוכל להוציא אותי ולהגיש לכולם.

גריל גז – הגריל המבוקש ביותר בשנים האחרונות

לא כולם יודעים אבל גריל הגז הפך בשנים האחרונות לגריל המבוקש ביותר על ידי האנשים שמעוניינים לרכוש גריל ביתי ואיכותי. לא סתם הגריל הזה ממשיך לצבור תאוצה והביקוש אליו לא מפסיק לעלות וזה בזכות כל היתרונות הרבים שהוא מביא איתו וכמובן הנוחות המקסימלית שהוא מאפשר.

הוא התחליף המושלם ביותר שניתן למצוא לגרילי הפחמים השונים והוא נותן לנו את האפשרות להכין ארוחה מושלמת באפס מאמץ וללא התאמצות בכל מה שקשור לשימוש בפחמים או כל דבר אחר שעלול להקשות לנו על התחלת ההכנה.

סטייק סינטה בגריל גז

מה כלכך מיוחד בגריל הגז?

אז לפני שנדון ונבין איך מכינים סטייק סינטה בגריל גז, אנחנו רוצים לספר לכם מה כלכך מיוחד בגריל המדהים הזה. הגריל הזה הוא קודם כל גריל איכותי שמורכב מחומרים איכותיים במיוחד שנועדו על מנת לשמר אותו לאורך זמן.

בנוסף הוא מביא איתו נוחות שאין שני לה, הנוחות היא קודם כל עקב כך שאין יותר צורך בפחמים על מנת לצלות בשרים ברמה הכי גבוהה שאפשר וכמובן הוא מאפשר לנו יכולת ספונטנית בכל מה שקשור להכנת הבשרים או הדגים שאנחנו כולם רוצים לצלות על הגריל. תוסיפו לכל זה את הטכנולוגיות המתקדמות שהוא מגיע איתן, העיצובים החדשניים שמתאימים לנו למרפסת או לגינה ותבינו בדיוק למה אנשים בוחרים לרכוש את הגריל המושלם הזה לביתם.

 

המדריך לרכישה נבונה של גריל חדש לבית

אז אם החלטתם לרכוש לעצמכם גריל חדש לבית בין אם מדובר בגינה או במרפסת שלכם אנחנו יודעים שחוסר הידע עלול להפחיד אתכם. לשם כך הכנו לכם מספר עצות שהמטרה שלהן היא בעיקר להקל לכם על כל התהליך ולהפוך אותו לפשוט ככל הניתן. אז איך עושים את זה? בואו תקבלו מספר טיפים שימושיים שיהפכו את הרכישה שלכם לפשוטה במיוחד.

 

קודם כל תבינו את ההבדלים של הסוגים השונים

אז לפני הכל אתם צריכים להכיר שיש היום מספר סוגים שונים של גרילים שכל אחד ואחד מהם מחזיק ביתרונות והן בחסרונות שלו ולא כל כלי צלייה יהיה מתאים עבורכם כמו עבור האחר. ניתן לרכוש גרילי גז מתקדמים, גרילי פחמים וכמובן מעשנות בשרים איכותיות. כל אחד ואחד מכלי הצלייה הללו נהדר אבל מתאים לסוגים שונים של אנשים ולצרכים שונים ולכן חשוב להבין מה מתאים לכם יותר טרם הרכישה.

 

התייעצו עם אנשי מקצוע זה יקל לכם את התהליך

אנחנו יותר ממליצים לפנות לאנשי מקצוע בתחום בין אם דרך הקבוצות הייעודיות השונות באינטרנט וברשתות החברתיות ובין אם לפנות אל הצוות המקצועי שלנו שמחזיק בניסיון רב בתחום. הצוות שלנו יוכל לעזור ולהכווין אתכם והם יודעים בדיוק כיצד להתאים בין הצרכים, הרצונות והתקציב שלכם לגריל איכותי המתאים לכם באופן מושלם.

אנחנו יותר ממזמינים אתכם לבוא ולקבל את השירות האיכותי ביותר לצד מקצועיות רבה שיהפוך את כל תהליך הרכישה שלכם לתהליך הרבה פחות קשה והרבה יותר בטוח ומותאם עבורכם באופן מלא.

סיכום

אז הנה, מדריך קצר בהכנה של סטייק סינטה בגריל גז, פשוט מאוד ואין טעים כמוהו. אנחנו מקווים שנהניתם מהמידע ומהמתכון וכמובן מזמינים אתכם לשאול אותנו כל שאלה ולהתייעץ איתנו בכל מה שקשור להליך רכישת הגריל שלכם. לעוד מתכונים עבור הגריל הביתי מוזמנים להסתכל באתר, בתיאבון!

ינואר 15, 2024
יש לכם שאלות?
השאירו פרטים ומומחה יחזור אליכם בהקדם
0
    עגלת הקניות
    עגלת הקניות שלך ריקהחזרה לחנות