BBQ N MORE
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מתכון לסטייק סינטה במנגל פחמים

סטייק סינטה במנגל פחמים הוא אחד מן המתכונים המהנים שיוצא להכין והוא לא דורש מאיתנו בכלל עבודה. אנחנו החלטנו ללמד אתכם איך להשתמש במנגל הביתי שלכם על מנת להכין סטייק מושלם בדיוק כמו במסעדת הבשרים שאתם אוהבים אם לא יותר טוב מזה. אז אנחנו מזמינים אתכם להצטרף אלינו למסע על מנת להכין את הסטייק המושלם אצלכם בבית בלי שום בעיה, בואו נתחיל. 

אז הגענו לחלק הכיף שבו אנחנו בעצם מכינים סטייק סינטה במנגל פחמים. על מנת להכין את המתכון המושלם הזה לא צריך הרבה להתאמץ וגם לא צריך לעבוד קשה, להכין אוכל טעים ואיכותי ועוד מסינטה טרייה ומושלמת זה הדבר הכי כיף וקל שיש בעולם.אנחנו לא צריכים כמעט מצרכים, רק מנגל פחמים שעובד ומוכן לפעולה ומחכה שיניחו עליו את הנתח המובחר הזה אשר הולך להיות ארוחה משגעת לכל מי שיטעם אותו.

תחילה נרכוש את המרכיבים הבאים:

רשימת מצרכים

מרכיבים כמות
סטייק סינטה כ- 4 חתיכות של 250 גרם.
מלח גס חופן קטן
פלפל שחור גרוס חופן קטן

אופן הכנה

שלב ראשון – בחירת הנתח

קודם כל נתחיל בבחירת הנתח אצל הקצב על מנת להכין סטייק סינטה במנגל פחמים. כדי להכין את הסטייק המושלם, צריך לרכוש את הנתח המושלם. תלכו לקצב האהוב עליכם, אחד שאתם סומכים עליו והוא יוציא לכם את הנתח המושלם שיש לו בעבורכם. כמו שאתם רואים על מנת להכין את הנתח הנהדר הזה אין צורך בעבודה רבה, כל מה שאנחנו צריכים הוא מעט מרכיבים מאחר והנתח עצמו הוא כלכך טעים שלא צריך לגעת בו בכלל.

שלב שני – צליית הנתח במנגל פחמים

אז הגענו לחלק השני בהכנה שלנו של סטייק סינטה במנגל פחמים והוא באמת צליית הנתח על המנגל. על מנת לבצע את הצלייה רק צריך להדליק את הפחמים, לתת להם להגיע למצב “הלחישה” שבעצם הן מחכות להתחיל ולצרוב את הסטייקים, לפזר מעט מלח ופלפל שחור על הסטייקים שלנו ולבצע צלייה משני הצדדים עד לרמת מידת העשייה שאנחנו רוצים. לאחר מכן נאכל להוציא את הסטייק ולהגיש אותו עם כל דבר שאנחנו אוהבים לצידו.

מנגל פחמים – כולנו זוכרים ואוהבים אותו

אין אדם במדינה שלא זוכר, מכיר ואף נותן מקום של חסד למנגל הפחמים בליבו. מנגל פחמים הוא לא עוד מנגל, הוא ליווה אותנו בימי העצמאות השונים, הקמפינגים וכמובן השבתות והחגים שהיינו נוסעים לפארקים הקרובים לבית או סתם ליער לעשות ארוחה מדהימה עם חברים או משפחה.

הפחמים ליוו אותנו ונותנים לנו תחושה של תקופות פשוטות עוד יותר וכמובן מהנות שאין כמוהן וכמובן הטעם של הבשר בהם פשוט יוצא הרבה מעבר למושלם. רבים מן האנשים בוחרים לבצע רכישה נבונה ולרכוש לעצמם מנגל פחמים או גריל פחמים חדשני וטוב בין אם למרפסת או לגינה וזאת על מנת לעשות בדיוק את אותה ההנאה מבלי לצאת מהבית.

 

מה מיוחד במנגל הפחמים של היום?

אז נכון, עדיין אפשר לרכוש את מנגל הנירוסטה הפשוט בלי שום בעיה אבל הגרילים של היום הפכו ועברו שינוי משמעותי ומדהים. קודם כל הם איכותיים בהרבה ועשויים מהחומרים הטובים ביותר כך שהם נשמרים לאורך זמן. תוסיפו את כלל הטכנולוגיות המדהימות שמצטרפות אל הגרילים הללו ותבינו בדיוק עד כמה מדובר בכלי צלייה מתקדם.

לכל אלא ניתן להוסיף גם את הנוחות החדשה והמקסימלית שיש לגרילים הביתיים, הגודל וכמובן העיצובים החדשניים שהופכים אותו לחלק בלתי נפרד מהמרפסת או הגינה שלו תוך הקפדה על יכולת צלייה מיטבית ומושלמת שאין שני לה.

סטייק סינטה במנגל פחמים

רכישת גריל חדש – איך עושים את זה נכון ?

אז אם אתם מעוניינים לרכוש גריל אנחנו יודעים שמדובר לפעמים במהלך שקצת מלחיץ אותנו עקב חוסר הידע והמידע שקיים בתחום. לכן, הכנו לכם כמה עצות שמטרתן לפשט את ההליך באופן הכי טוב שאפשר ככה שתצאו מרוצים מכל העניין הזה.

 

בחירת סוג הגריל – אולי העצה החשובה ביותר

אז באמת חשוב להבין שיש הבדלים רבים בין הסוגים השונים של הגרילים שקיימים בשוק. היום שלושת השחקנים הראשיים הם גרילי הפחמים, הגז וכמובן מעשנות בשרים. כל אחד ואחד מהם מחזיק ביתרונות שלו וכמובן בחסרונות שלו וחשוב להבין שכל אחד ואחד מהם והוא עולם בפני עצמו ומה שמתאים לאחד לא תמיד יתאים לשני.

לכן חשוב להבין את ההבדלים ביניהם ולהתאים לעצמכם בהתאם לצרכים שלכם את סוג הגריל הנכון ביותר עבורכם.

 

הכינו לעצמכם את התקציב מראש

היום ישנה תחרות רבה מבחינת יצרני הגרילים בשוק. לכל גריל יש את היתרונות שלו כמובן והיצרנים השונים מביאים גרילים מסוגים שונים המתאימים ליכולת פיננסית כלכלית שונה. בהתאם לכך שיש תחרות רבה ניתן היום לבצע רכישה של גריל איכותי כמעט בכל תקציב שאתם תעמידו לרשותכם.

לכן מומלץ לעשות בדיקה ולהבין כמה אתם מעוניינים להשקיע מבחינת מחירי מינימום ומקסימום ובכך וכלו להקל על כל כאבי הראש הרבים שיש מבחינת המבחר העצום שקיים בתחום הגרילים. לאחר שתקבלו את ההחלטה על התקציב, יהיה לכם מבחר דל יותר שכולו מתאים עבור היכולת הפיננסית שלכם ושלכם בלבד.

סיכום

אז כמו שאתם יכולים להבין, סטייק סינטה במנגל פחמים הוא פשוט מאוד והכי טעים שיש. נתח מובחר, לא צריך כלום חוץ ממעט מלח ופלפל על מנת להיות מושלם בטעמים. לכל שאלה אתם מוזמנים לפנות אלינו וכמובן מזמינים אתכם לצפות במתכונים נוספים אצלנו באתר, בתיאבון!

ינואר 15, 2024
יש לכם שאלות?
השאירו פרטים ומומחה יחזור אליכם בהקדם
0
    עגלת הקניות
    עגלת הקניות שלך ריקהחזרה לחנות