BBQ N MORE
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מתכון לעוף שלם עם רוטב דבש בגריל גז

עוף שלם עם רוטב דבש בגריל גז הוא אחד מן המתכונים המבוקשים ביותר והטעימים ביותר שאפשר להכין. מי מאיתנו לא נהנה להשוויץ ביכולת להכין עוף שלם איכותי וטעים וכמובן מדובר במתכון בריא מאוד ואנחנו ממליצים על לנסות אותו. אז אם אתם מחובבי העוף, אנחנו כאן כדי ללמד אתכם איך לעשות מתכון קליל וטעים במיוחד.  אז עכשיו אנחנו הכנו לכם אחלה מתכון של עוף שלם עם רוטב דבש בגריל גז. לא תאמינו כמה הוא פשוט וכמה הוא מרשים וטעים. נדגיש כי אם תגידו לקצב כי אתם מעוניינים בהכנת עוף שלם בגריל הגז הוא ידע כיצד להוציא לכם את כל מה שאתם צריכים כדי שיהיה טעים ומושלם.

תחילה נרכוש את המרכיבים הבאים:

רשימת מצרכים

מרכיבים כמות
עוף שלם בערך כ1.5-2 קילו
דבש חצי כוס
שמן זית 3 כפות
סויה 1/3 כוס בערך
פפריקה מעושנת 1.5 כפית

אופן הכנה

שלב ראשון – מריחת העוף

בשלב הראשון בהכנה של עוף שלם עם רוטב דבש בגריל גז, אנחנו נמרח אותו. איך נעשה את זה? נערבב את כל המרכיבים שלנו למעלה לכדי עיסה אחידה אחת ונשפוך אותו לתוך כלי הקיבול של העוף שלנו. חשוב מאוד לוודא שכל החלקים של העוף נמרחים באופן אחיד. תוודאו שאין חלק שהתערובת לא פספסה ולרק לאחר מכן תתנו לו חצי שעה במקרר לספוג את הטעמים.

 

שלב שני – שלב הצלייה

בשלב השני של הכנה של עוף שלם עם רוטב דבש בגריל גז אנחנו קודם כל נחמם את גריל הגז שלנו ל160 מעלות. עכשיו את הצלייה ניתן לעשות בשני דרכים, ההמלצה שלנו היא לרכוש שיפוד מסתובב ששמים אותו במדרגה השנייה של הגריל ונותנים לעוף להסתובב ולהתבשל על גריל הגז עד שהוא מוכן.

אם זה לא נראה לכם או שאין לכם את השיפוד, אפשר לבצע צלייה כאשר עדיף לבצע פתיחה של העוף לפני ככה שיהיה שטוח מעט ויהיה לכם קל יותר לבצע את הצלייה עצמה. בכל מקרה, שתי האפשרויות מצוינות.

 

שלב שלישי- הגשה

השלב האחרון בהכנה של עוף שלם עם רוטב דבש בגריל גז הוא קודם כל לתת לו מנוחה של כמה דקות. לאחר מכן אפשר לפרוס ולהגיש, בתיאבון! לעוד מתכונים בדיוק כמו עוף שלם עם רוטב דבש בגריל גז אנחנו מזמינים אתכם לחפש אצלנו באתר, להתנסות ולתת את דעתכם, מקווים שנהניתם!

גריל גז –הסטאר של עולם צליית הבשרים

אז בשנים האחרונות הביקוש לגרילי גז עולה ועולה ברמות גדולות במיוחד. הסיבה לכך היא כי עולם הפחמים הוא עולם מורכב הרבה יותר ורוב האנשים מעדיפים לבצע הכנה של בשרים באופן יעיל וזריז ולא רוצים להתחיל לעבוד קשה על כל סטייק שהם מוציאים.

אז היום גריל הגז הוא כבר אינו מה שאתם מכירים מגרילי הפחמים מנירוסטה של פעם ומדובר במוצר מדהים במיוחד, נוח במיוחד שפשוט נותן אלרנטיבה מצויינת לפחמים והיא בדיוק כמו בכיריים במטבח, הגז.

 

גריל גז – תכירו את המכשיר הנפלא הזה

אז כמו שאתם מבינים מדובר במוצר הצלייה בעל הביקוש הגבוה ביותר בשנים האחרונות וזה לא נראה כאילו זה הולך להשתנות בקרוב. בהתחלה כולם טענו שמדובר בשיגעון חולף ועוד כמה חודשים כולם יחזרו לעולם הפחמים אבל מאז הביקוש רק עולה, כולם רצים לרכוש את כלי הצלייה הנהדר הזה וכנראה שכבר לא יהיה מדובר בשיגעון חולף כמו שחשבו רבים וטובים.

הטעם של הבשרים נשמר, לא נהרס ואפילו לא קרוב לזה וכמובן שהעיצובים החדישים והטכנולוגיות השונות שמגיעות עם הגרילים הללו גורמות לכולם לרצות להחליף את הדגם הישן, בדגם חדיש ואיכותי יותר והוא גריל הגז.

עוף שלם עם רוטב דבש בגריל גז

גריל גז – מה אני צריך לעשות כדי לרכוש גריל מהסוג הזה

אז אם החלטתם לבצע רכישה של גריל גז איכותי לבית, מעולה. עכשיו אנחנו נסביר לכם צעד אחר צעד מה אתם צריכים לעשות על מנת שתוכלו להינות מגריל גז איכותי שמתאים לכל הצרכים שלכם. לשם רכישת גריל גז הכנו לכם מדריך קצר שיעזור לכם בבחירה.

 

תשאלו את עצמכם על הצרכים שלכם מהגריל

אחד הטעויות הנפוצות ברכישה של גרילי גז היא אי הבדיקה של הצרכים מגריל הגז בהתחלה. חשוב להבין שגריל הגז הוא בא כדי לענות לכם על צרכים שונים שיש לכם ממכשיר הצלייה הביתי. לכן תעשו בדק בית ותשאלו בדיוק מה אתם צריכים ממנו, מבחינת צורך והן מבחינת שאר הדברים השונים. לאחר מכן תוכלו לבצע בחירה מושכלת יותר של גריל הגז החדש שלכם.

 

תתאימו את התקציב שלכם לצרכים שלכם למעלה

אחת השאלות שנשאלת בנוגע לרכישה של גריל גז היא כמה יעלה לי גריל גז חדש ואיכותי? לשאלה הזו אין תשובה חד משמעית והיא תלויה במספר גורמים. תחילה נסביר ששוק הגרילים הפך להיות שוק תחרותי במיוחד בעל המון סוגים שונים של יצרניות ולכן גם ניתן היום כמעט בכל תקציב למצוא גריל איכותי. לכן חשוב להבין קודם כל כמה אתם מוכנים להשקיע ברכישה הגריל החדש שלכם לפני הכל.

 

התייעצו עם אדם שמבין

תעשו לעצמכם את הטובה ותעשו בדק בית עם אנשים שמבינים בתחום לפני שאתם רצים לקנות את הגריל הבא שלכם. הם ידעו להכווין אתכם בהתאם לתקציב ולצרכים שלכם לגריל המושלם עבורכם ותזכרו שבאמת אין חכם כבעל ניסיון. אנחנו מזמינים אתכם ליצור איתנו קשר והצוות המקצועי שלנו ישמח לענות לכם על כל שאלה.

ינואר 15, 2024
יש לכם שאלות?
השאירו פרטים ומומחה יחזור אליכם בהקדם
0
    עגלת הקניות
    עגלת הקניות שלך ריקהחזרה לחנות