BBQ N MORE
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מתכון לעוף שלם עם רוטב דבש בגריל פחמים

עוף שלם עם רוטב דבש בגריל פחמים הוא בדיוק הארוחה שאתם צריכים על גריל הפחמים שלכם, קליל במיוחד, נוח מאוד והכי חשוב? טעים בצורה יוצאת דופן. אז איך משלבים את צליית העוף השלם עם רוטב דבש איכותי וכל זה בגריל פחמים לוהט? אנחנו כאן כדי ללמד אתכם איך לעשות את זה נכון.

תחילה נרכוש את המרכיבים הבאים:

רשימת מצרכים

מרכיבים כמות
עוף שלם בערך כ1.5-2 קילו
דבש חצי כוס
שמן זית 3 כפות
סויה 1/3 כוס בערך
פפריקה מעושנת 1.5 כפית

אופן הכנה

שלב ראשון – מריחת העוף השלם

אז השלב הראשון בהכנה של עוף שלם עם רוטב דבש בגריל פחמים הוא מריחה של העוף עצמו. יש מספר אפשרויות בבחירת העוף והן או לבקש מהקצב שיכין אותו לצלייה של עוף שלם בגריל פחמים או לעשות את זה בבית לבד.

בכל מקרה המריחה של העוף היא חשובה במיוחד וחשוב לקחת את כלל המרכיבים שלנו ולערבב אותם ביחד ולאחר מכן לעבור ולוודא כי כל העוף נמרח בתערובת הנהדרת הזו. סיימתם? עכשיו תתנו לעוף לפחות חצי שעה מנוחה לספוג את הטעמים.

 

שלב שני – שלב הצלייה

השלב השני בהכנה של עוף שלם עם רוטב דבש בגריל פחמים, הוא של  הצלייה. תוציאו את העוף מהמקרר מהרגע שהוא סיים את ספיגת הטעמים, תביאו אותו אל גריל הפחמים ותחחילו בצלייה. שיטת הצלייה המועדפת עליי בגרילי פחמים היא שימוש בשיפוד מסתובב במדרגה שנייה מהאש על מנת לתת לו לקבל את החריכה.

מהרגע שהוא סיים את הצלייה, להוציא, לתת לו ממש כמה דקות לניתן להגיש לכולם ולתת להם להתפנק מעוף טעים מאוד ובעיקר פשוט במיוחד. אז לסיכום כמו שאתם יכולים להבין מהיום מתכונים של עוף שלם אינם צריכים להפחיד אתכם יותר.

אמנם הם דורשים טיפה אומץ אבל אם עושים אותם נכון אז מתכונים כמו עוף שלם עם רוטב דבש בגריל פחמים הם פתאום קלילים מאוד ומדהימים מאוד. אנחנו מאוד ממליצים לכם לנסות את המתכון, תרשימו את החברים וכמובן גם אתם תזכו להנות מטעם טוב של עוף שעבר צלייה איכותית בגריל פחמים. למתכון עוף נוסף לחצו כאן.

גריל פחמים – נוסטלגיה שצוברת תאוצה

אז אם פעם היינו חושבים על גריל פחמים הדבר הראשון שהיינו זוכרים הוא ה”על האש” עם המשפחה בעזרת גריל הפחמים הישן והטוב. איך היינו נכנסים לרכב ונוסעים ליער הקרוב, כאשר לפני זה מפוצצים את הרכב בכל טוב כמו סלטים, פיתות, בשרים וכו’ ומגיעים אל היער ומתחילים לפרוק.

אבא מדליק את הפחמים והנה מתחיל לנו תהליך צלייה מדהים של בשרים מכל הסוגים. קצת כנפיים, נקניקיות. פרגיות, סטייקים וכמובן פיתות עמוסות בסלטים ומכל טוב וכל זה נעשה על גריל הפחמים הנוסטלגי והנהדר עשוי הנירוסטה שכולנו מכירים.

 

גרילי הפחמים של היום

אז היום גרילי הפחמים כבר עברו תהליך חדש, הם כבר לא הגרילים הזולים שאפשר לרכוש בכל קיוסק אלא מדובר בגרילים איכותיים וחדשים הרבה יותר וכמובן שהם נוחים יותר לשימוש ועמידים בהרבה ממה שאתם זוכרים.

העיצובים שהם מחזיקים בהם היום הם מתאימים יותר לתקופה המודרנית וכמובן הם אמנם פחות ניידים אבל הם איכותיים כלכך שלא תרצו לצאת בכלל מהבית. והיום כמובן שהפך להיות הרבה יותר פשוט להכין איתם ארוחות בשרים איכותיות וטעימות במיוחד.

עוף שלם עם רוטב דבש בגריל פחמים

גריל פחמים חדש – המדריך לרוכש

אז החלטנו על רכישת גריל פחמים חדש ואיכותי? עכשיו הגיע הזמן לבדוק איך עושים את הרכישה באופן המיטבי. אנחנו כאן כדי לתת לכם מספר טיפים איך לרכוש את גריל הפחמים היעיל והטוב ביותר עבורכם בכל מצב.

 

טיפ ראשון – תבדקו מה הצרכים שלכם מהגריל

אז נכון לא מדובר עכשיו בהוצאה של רכב חדש או במשכנתא לבית אבל לפני שאתם ניגשים לרכישה של גריל פחמים אנחנו תמיד ממליצים לבצע בדק של כל הצרכים שיש לכם מהגריל עצמו. הסיבה לכך היא שאנחנו לא בדיוק יודעים מה אנחנו מחפשים ואז החיפוש אחר הגריל הטוב ביותר והיעיל ביותר עבורנו מאבד את הדרך בחלק מהמקרים ולוקח לנו זמן רב יותר ולרוב אנחנו גם לא מרוצים מהמוצר שרכשנו. לכן חשוב מאוד להבין מה הצרכים שלכם לפני שאתם באים לרכוש.

 

טיפ שני – תכינו את התקציב מראש

אז כמו שאתם יכולים שאלת הכסף היא שאלה שמרחפת לפני שאנחנו קונים כל מוצר. אז אם שאלת הכסף מרחפת יש חשיבות רבה להבין כמה אתם מוכנים להשקיע ולא מה המחירים בשוק. נסביר את זה בפשטות, כיום יש תחרות עצומה בכל מה שקשור לשוק הגרילים בישראל ובעולם.

כמעט בכל תקציב תוכלו למצוא גרילים, וגרילים מעולים ולכן חשוב מאוד להבין כמה אתם מוכנים להשקיע על מנת לצמצם את האפשרויות וללכת ולבחור את הגריל המתאים ביותר עבורכם גם מבחינת התקציב.

 

טיפ שלישי – תעשו סקר שוק מסודר באינטרנט

היום כל אחד יכול בקלות רבה ללמוד נושא תוך מספר דקות מכל מקום בעולם וזה בזכות האינטרנט. ההמלצה שלנו היא לעשות סקירה קצרה באינטרנט של הסוגים השונים וכן ההמלצות השונות שיש לנו על הגרילים מהסוגים השונים. תוך דקות תוכלו לקבל מידע מהותי וחשוב שיעזור לכם בבחירת גריל הפחמים הבא שלכם.

ינואר 15, 2024
יש לכם שאלות?
השאירו פרטים ומומחה יחזור אליכם בהקדם
0
    עגלת הקניות
    עגלת הקניות שלך ריקהחזרה לחנות