BBQ N MORE
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מתכון לפיצה בגריל פחמים

פיצה בגריל פחמים היא אחד מן המתכונים המוזרים ביותר והטעימים ביותר שאתם תשמעו. אבל גריל פחמים יכול לשמש ממש בדיוק כמו טאבון וניתן להכין איתו פיצה מדהימה בלי שום מאמץ. אז הגיע הזמן לעזוב את התנור הביתי ולהשתמש לגריל שלכם גם לדברים שאינם בשרים או דגים, בואו תלמדו איך הופכים את הגריל הביתי לטאבון אמיתי. אז עכשיו הגענו לחלק שבו אנחנו מכינים פיצה בגריל פחמים. איך עושים את זה? אנחנו קודם כל נצטרך להבין שכדאי להשתמש באבן שמוט ואם אין הכל בסדר, ניתן להוסיף לגריל שלנו עוד רשת או תבנית על מנת שהפיצה שלנו לא תישרף מהפחמים.

תחילה נרכוש את המרכיבים הבאים:

רשימת מצרכים

מרכיבים כמות
קמח לבן 1 ק”ג
מים 500 מ”ל
שמרים כ-17 גרם
סוכר 20 גרם
שמן זית 60 מ”ל
מלח 12 גרם
רוטב עגבניות לפי העין
גבינות ותוספות שאוהבים לפי העין

אופן הכנה

שלב ראשון הכנה של הבצק

בשלב הראשון אנחנו נצטרך להכין את הבצק לפיצה וזה לפני שנתחיל בהכנה של פיצה בגריל פחמים. על מנת להכין את הבצק נשים בערה של המיקסר את הקמח, הסוכן והשמרים. נתחיל לערבב אותם במיקסר במהירות נמוכה ותוך כדי נוסיף את שמן הזית. לאחר מכן נתחיל להוסיף מים בהדרגה וניתן למיקסר לעבוד כ5 דקות במהירות נמוכה. בנוסף נוסיף את המלח לאחר מכן וניתן למיקסר לפעול עוד דקה.

כעת כשסיימנו את הכנת הבצק, ניתן לו התפחה עד לפי 2 מהגודל ונחלק אותו ל4 עיגולים שווים. לאחר שסיימנו את החלק הזה, נתחיל לפתוח את העיגולים, לרדד עד שיהיו עגולים ודקים כמו הפיצה שאנחנו רוצים. כעת נוסיף את רוטב העגבניות וכמובן כלל התוספות שאנחנו רוצים והפיצה תהיה מוכנה לאפייה.

 

שלב שני – הכנה של פיצה בגריל פחמים

כעת נתחיל בהכנה של הפיצה בגריל פחמים. איך עושים את זה אתם שואלים? אנחנו נכניס את הפיצה לגריל בעת שהוא לוהט אחרי שחיממנו אותו גמו שצריך. חשוב שתהיה הפרדה מהגחלים עצמם מאחר והם יכולים לשרוף את החלק התחתון. כ6 דקות אפייה, לאחר מכן זילוף של שמן זית ועוד כמה דקות ויש לנו פיצה מושלמת.

כמו שאתם יכולים לראות מדובר במתכון קליל וטעים להכנה של פיצה בגריל פחמים. כל מה שצריך זה להבין את המשחק עם הבצק והחום ואתם יכולים להנות מפיצה יותר טובה מכל פיצרייה.

גריל פחמים – מכשיר מושלם עם נוסטלגיה מטורפת

אז כולנו מכירים את גריל הפחמים, מדובר בגריל האהוב ביותר. גריל פחמים הוא בעל ניחוח נוסטלגי אמיתי, כולנו זוכרים ומכירים אותו בזכות הילדות שהיינו מחכים רק לרגע שישימו את הכנפיים והנקניקיות בעל האש ואנחנו נהנה מטעם אמיתי של גחלים על הבשר. אז כולנו בזכות זה מכירים את גריל הפחמים וכולנו אוהבים וזוכרים אותו לטובה, אמנם הוא צרך לנו המון עבודה אבל זה פשוט תמיד היה מזכיר לנו כמה זה שווה את זה.

 

היום כבר ממש לא כמו פעם

אז אם פעם כולנו זוכרים את המכשיר הקטן מנירוסטה שנכנס לבגאז’ היום זה כבר ממש אבל ממש לא ככה. גריל הפחמים עבר שינוי מהותי והיום הוא גדול יותר, איכותי יותר ואמנם פחות נייד ומתאים יותר לבתים עם חצר או מרפסת. הגרילים של היום עשויים מחומרים איכותיים בהרבה וכמובן שהם התקדמו גם ברמה הטכנולוגית.

בחלקם ניתן לשלוט אפילו בבעירה בחלק מהמקרים והם כמובן מגיעים עם יכולות שקשה לתאר במילים. אז במקום לצאת מהבית אפשר להינות מאותה החוויה בבית ולא בחוץ לצד טכנולוגיות מדהימות וכן מסוגים שונים של פחמים אשר משפיעים באופן ישיר על הטעמים של כל מה שתכינו עליהם.

משטח פיצה עגול למערכת וובר גורמה

רכישת גריל פחמים לבית – מדריך

אז אם החלטתם על ביצוע של רכישת גריל פחמים חדש לבית שלכם מדובר בהחלטה מצוינת. חשוב שתבינו אבל בדיוק מה אתם רוכשים ושתרכשו את הגריל הטוב ביותר עבורכם ועבור הצרכים שיש לכם ממנו. אז על מנת לעזור לכם ברכישה של הגריל החלטנו להוציא לכם מדריך קצר לרכישת גריל פחמים איכותי לבית.

 

הכל מתחיל בצרכים

חשוב מאוד להבין קודם כל את הצרכים שיש לכם מהגריל בבית. למה? מאחר ואם לא תבינו את הצורך שלכם לא תצליחו לרכוש את הגריל הטוב ביותר עבורכם. על מנת לרכוש גריל איכותי שמתאים לכם חשוב לדעת ולהבין מה אתם מחפשים בגריל.

נכון, הגריל מיועד לצלייה ברוב המקרים אבל, אם לדוגמא אתם מעוניינים להשתמש בו גם כטאבון אתם תצטרכו גריל איכותי שניתן לסגור או שאם אתם מעוניינים בהכנה של כמויות גדולות של בשר באופן תכוף תעדיפו גרילים גדולים יותר, ואלה רק חלק מן הדוגמאות שחשוב להבין את הצורך שלכם בגריל.

 

התאמת התקציב לרשימת הדרישות

כעת חשוב מאוד להתאים את התקציב שלכם לרשימת הדרישות והצרכים שלכם מהגריל. לכל דרישה יש השפעה על המחיר ולכן חשוב מאוד להיות ריאליים בנוגע לתקציב. נכון, היום בשוק יש המון יצרניות ותחרות מדהימה אשר הורידה את המחירים של הגרילים וניתן לרכוש גריל איכותי במחירים סבירים במיוחד, אבל חשוב גם שתהיו ריאליים בנוגע למחיר ולא תקפצו מעל התקציב שאתם יכולים להרשות לעצמכם ברכישה.

 

תדברו עם חברים

עוד המלצה שלנו לרכישה של גריל איכותי הוא להתייעץ עם חבר או מכר או כל אדם שהוא יכול לעזור לכם בהחלטה. אם מישהו כבר עבר את המסע המפרך הזה לרכישה של גריל פחמים איכותי לבית הוא ישמח לעזור ולתת לכם מנקודת מבטו.

ינואר 15, 2024
יש לכם שאלות?
השאירו פרטים ומומחה יחזור אליכם בהקדם
0
    עגלת הקניות
    עגלת הקניות שלך ריקהחזרה לחנות