BBQ N MORE
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מתכון לצלעות בקר בצ’ילי מתוק בגריל פחמים

צלעות בקר בצ’ילי מתוק בגריל פחמים הוא מתכון קליל וטעים שלא תאמינו בכלל. אם תכננתם להזמין את החברים לעל האש אצלכם בבית זה הזמן להכיר את המתכון שיגרום לעל האש שלכם להיזכר לשנים קדימה. לא תאמינו כמה מדובר במתכון קל וטעים במיוחד. אז בואו נתחיל במתכון הנהדר.

הגענו לחלק החשוב של המאמר וזה המתכון להכנה של צלעות בקר בצ’ילי מתוק בגריל פחמים. מדובר במתכון כפי שכבר הסברנו קל ופשוט וטעים במיוחד. כל מה שצריך זה מספר רכיבים מאוד מצומצם ויש לנו ארוחה מדהימה ומפנקת במיוחד. אז איך מכינים את הצלעות הללו? אנחנו כאן כדי ללמד אתכם צעד אחר צעד.

תחילה נרכוש את המרכיבים הבאים:

רשימת מצרכים

מרכיבים כמות
צלעות בקר מהקצב קילו
שמן זית 1 כף
דבש 1 כף
צ’ילי מתוק 2.5 כוסות
חרדל 1 כף
בצל ירוק קצוץ 1/3 כוס

אופן הכנה

שלב ראשון – הכנה של המרינדה

אז השלב הראשון בהכנה של צלעות בקר בצ’ילי מתוק בגריל פחמים הוא קודם כל לעשות את המרינדה. על מנת לבצע את המרינדה אנחנו ניקח את כלל המרכיבים שיש לנו ללא צלעות הבקר ונערבב אותם ביחד טוב. ברגע שהמרכיבים התערבבו כמו שצריך, ממשיכים ומורחים את הצלעות שלנו במרינדה ככה ששום נקודה לא תהיה בלעדיה. העניין לא לוקח הרבה זמן בכלל. לאחר מכן, נכניס את הצלעות שלנו במרינדה למקרר למשך כמה שעות על מנת שיספגו הטעמים כמו שצריך.

 

שלב שני – צליית הצלעות על הגריל

עכשיו הגענו לחלק השני במתכון להכנה של צלעות בקר בצ’ילי מתוק בגריל פחמים. תחילה נדליק את גריל הפחמים שלנו בדיוק לרמה שאנחנו צריכים. לאחר שהפחמים דולקות, אנחנו לוקחים את הצלעות שלנו ואנחנו מתחילים לצלות אותן על הגריל באופן אחיד. אחרי שסיימנו לצלות את הצלעות על צד אחד, נהפוך את הצלע וניתן לה צריבה כמו שצריך מהצד השני.

סיימתם? מעולה, עכשיו כל מה שנשאר זה להוציא את הצלעות ולהניח אותן בצד לכמה דקות. ניתן את הצלעות להגיש עם אורז, פירה או כל דבר אחר שתרצו. גם לאכול את הצלעות ככה ללא שום דבר בצד זה מעולה.

 

גריל פחמים – קצת נוסטלגיה

מי מאיתנו לא זוכר את גריל הפחמים הנהדר שמעלה לנו טעמים, ריחות וזכרונות מהעבר. ימי השבת והחגים שהיינו מתארגנים מוקדם, מכינים את כל מה שאנחנו צריכים, מכניסים את הכיסאות לרכב ונוסעים ליער הקרוב. שם אבא היה מניח את גריל הפחמים מנירוסטה, מדליק את הפחמים ומתחיל להכין לכולנו ארוחה בשרית מדהימה וטעימה מכל הטוב שאפשר להביא. בנתיים היו מכינים את הסלטים על השולחן, עם הפיתה מוכנים כבר ותמיד אבל תמיד לא היה בהתחלה איפה לזרוק את העצמות של הכנפיים.

 

גריל הפחמים היום

אז היום החוויה הזו הפכה למשודרגת, במקום לצאת לפארק או ליער שקרוב לבית אפשר להעביר בקלות את החוויה אל המרפסת או הגינה של הבית. המנגל הפך לגריל פחמים איכותי יותר העשוי מחומרים איכותיים יותר, גדול יותר ונוח יותר לשימוש. הגריל היום כבר הפכו להיות טכנולגיים ועמידים במיוחד ואל תשכחו את כל העיצובים המודרניים הנהדרים שהם מגיעים איתם. יש כאלה שעלולים להתבלבל, להכנס פנימה ולחשוב שמדובר בחללית.

צלעות בקר בצ'ילי מתוק בגריל פחמים

גריל חדש – המדריך לרוכש

החלטתם על רכישה של גריל? מעולה, הכנו לכם מדריך קצר או יותר נכון מספר טיפים שיכולים לעזור לכם מאוד בתהליך הרכישה. אנחנו מדגישים כי לא מדובר בדברים מחייבים אלא באמת אלא מספר עצות מהניסיון שלנו שיכולות לעזור לכם בבחירה של הגריל הבא שלכם.

 

תחליטו על סוג הגריל

אז קודם כל חשוב להבין בדיוק איזה גריל אתה מחפשים. לפני שאתם בכלל מדברים בשאלות של תקציבים ומקומות, האם אתם מעדיפים גריל פחמים? או שאולי גריל גז? או אפילו מעשנה, כל אחד ואחד מהם יש לו את היתרונות שלו והוא מתאים לכל אחד בצורה אחרת לכן תעשו לעצמכם טובה וקודם כל תבינו על איזה גריל אתם מעוניינים לבצע את צליית הבשרים שלכם.

 

תכינו את התקציב שלכם

אחרי שבחרתם גריל הגיע הזמן לעבור לחלק הכואב יותר והוא החלק של הכנת התקציב. היתרון בשוק הגרילים הקיים הוא שיש המון אבל המון היצע בתחום הזה. ישנן חברות רבות שנכנסו לשוק בשנים האחרונות ולכן היום ניתן לרכוש כמעט בכל תקציב גריל טוב ואיכותי שיכול להתאים לצרכים שלכם. לכן חשוב להבין כמה אתם מעוניינים להשקיע וככה רוב ההיצע כבר תרד, ותוכלו לבחור את האחד הנוח והמתאים ביותר עבורכם.

 

התייעצות עם איש מקצוע (מומחה) בתחום

היום בעידן המודרני ישנם רבים מן האנשים שמבינים בתחומים רבים. אז ההמלצה אולי החשובה ביותר היא למצוא אדם שבאמת מבין בתחום ויוכל לייעץ לכם בתהליך הרכישה. הוא יוכל להכווין אתכם למקומות השונים וכמובן לתת את העצות שלו ואפילו אם הוא לא יודע מספיק, הוא יוכל לעזור לכם בדרך השלילה. בנוסף אתם מוזמנים לפנות אל צוות היועצים המקצועי שלנו בכל רגע נתון, נשמח לעזור לכם בכל מה שתצטרכו.

סיכום

כמו שאתם יכולים להבין המתכון להכנה של צלעות בקר בצ’ילי מתוק בגריל פחמים הוא מתכון פשוט וטעים מאוד. לא צריך לשבור את הראש ולא צריך להתאמץ, תוך דקות ניתן להכין ארוחה מדהימה ללא כל חשש. אנחנו מזמינים אתכם להכנס לאתר ולחפש עוד מתכונים להכנה בגריל הפחמים שלכם. אם יש לכם עוד שאלות כמובן שאתם מוזמנים לפנות אלינו ולספר איך הייתה החוויה. בתיאבון!

ינואר 15, 2024
יש לכם שאלות?
השאירו פרטים ומומחה יחזור אליכם בהקדם
0
    עגלת הקניות
    עגלת הקניות שלך ריקהחזרה לחנות