BBQ N MORE
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מתכון לשיפודי עוף ברוטב בוטנים בגריל גז

שיפודי עוף ברוטב בוטנים בגריל גז הוא אחד מן המתכונים היותר מעניינים שיצא לכם להכין. הסיבה לכך היא די פשוטה, מדובר במתכון מודרני שמגיע לשלב את העולם המתוק עם העולם המלוח וכל זה בתוך עולם של עוף בריא ועשיר בטעמים. עכשיו נשאר רק להתחיל בהכנה, איך מכינים את זה אתם שואלים? בואו נתחיל במתכון הנהדר הזה. עכשיו הגענו לנושא המרכזי של המאמר,

איך מכינים שיפודי עוף ברוטב בוטנים בגריל גז בצורה הטובה ביותר. מדובר במתכון טעים במיוחד ולא מסובך בכלל, שילוב של מתוק ביחד עם בשר מה שהופך את המתכון למתכון אמריקאי מאוד מצד אחד ומצד שני מאוד מודרני ומעניין. אנחנו ממליצים לנסות אותו לאוהבי השילוב טעמים, אתם תהנו מזה.

אז בואו נתחיל במצרכים:

רשימת מצרכים:

מרכיבים כמות
חזה עוף  1 ק”ג 
חמאת בוטנים  6 כפות גדושות במיוחד 
רוטב סויה  ½ כוס 
צ’ילי מתוק  2 כפות 
פלפל שחור  ¼ כף 

אופן הכנה

שלב ראשון: הכנת המרינדה לחזה העוף

אז כמו שאתם מבינים יש חשיבות רבה להכנה של מרינדה איכותית בכדי להכין שיפודי עוף ברוטב בוטנים בגריל גז. שלב אשון ניקח חצי כוס של מים חמים ונערבב ביחד עם כל המרכיבים שלנו. נערבב טוב עד שהכל יתערבב ביחד כמו שצריך ויהפוך למרינדה מרשימה. סיימתם? מעולה עכשיו נכניס את קוביות חזה העוף שלנו וניתן להם לנוח לילה בתוך המרינדה החדשה.

שלב שני: הכנה של השיפודים

עכשיו השלב השני בהכנה של שיפודי עוף ברוטב בוטנים בגריל גז. ניקח את השיפודים שלנו כאשר אנחנו ממליצים על שימוש בשיפודי מתכת. הסיבה לשימוש בשיפודי המתכת היא מכיוון שלמתכת יש פחות טעמי לוואי אשר חזה העוף יקבל בעת הצלייה ובנוסף לכך הם לא משאירים חתיכות עץ בתוך הבשר. תשפדו את חתיכות חזה העוף ותהיו מוכנים לשלב האחרון.

שלב שלישי: צלייה של השיפודים וארוחה מוכנה

בשלב האחרון אנחנו נלך ונחמם את גריל הגז שלנו. אחרי שסיימנו להכין את גריל הגז נביא איתנו את השיפודים ונניח אותם לצלייה. הצלייה לא אמורה להיות ארוכה יתר על המידה, כל צד אמור לקבל כ4 דקות צלייה וחשוב מאוד להוציא את השיפודים בזמן אחרת חזה העוף עלול להיות יבש מידי. אחרי שכל צד נצלה כמו שצריך עכשיו זה הזמן שלנו להוציא את השיפודים ולהגיש אותם לכולם, הם כבר ילקקו את האצבעות.

 

גריל גז – הגריל המבוקש ביותר למרפסות בשנים האחרונות

אז מי מאיתנו לא מכיר את גריל הפחמים שהיינו אוהבים להשתמש בו בעבר לצלייה של בשרים. כמו שכל העולם משתדרג ככה גם הגרילים שלנו מבצעים שדרוג והגריל הביתי שלנו הופך להיות טכנולוגי בהרבה ממה שאנחנו מכירים. אם פעם בכדי לעשות על האש היינו צריכים לבצע תכנונים ורק ההדלקה הייתה לוקחת לנו את רוב הזמן, כאן נכנס גריל הגז שנותן ללא מאמץ את היכולת לבצע ארוחת בשרים קלילה וטעימה במיוחד. אז הגיע הזמן לזרוק את גריל הפחמים והגיע הזמן שתכירו את גריל הגז.

גריל גז

 

גריל הגז – היכרות קצרה

אז מי שלא מכיר גריל הגז התחיל לכבוש את השוק בשנים האחרונות ואם אתם חושבים שמדובר בשיגעון חולף, אתם ממש טועים. מספר רוכשי גרילי הגז עולה בכל שנה ומדובר באחד מן המוצרים שתופסים יותר בשוק בשנים האחרונות. השוק של גרילי הגז גדל באופן משמעותי כל שנה והוא נוח לשימוש הרבה יותר מגריל הפחמים שכולנו מכירים. בגריל הפחמים היה לנו קושי רב והתעסקות מרובה ואת זה הגיע גריל הגז ופתר. אין יותר צורך בפחמים, כל שצריך זה בלון גז מלא ואפשר להכין ארוחות מדהימות בדיוק כמו שלא צריך יותר מדורות בכדי להרתיח מים. (לעוד מידע בנושא: “גריל גז או גריל פחמים – לחיצת כפתור או נפנוף – היכנסו והחליטו“)

 

ומה המחיר של גריל גז איכותי למרפסת?

אז אם החלטתם לרכוש גריל גז למרפסת שלגם או לגינה אנחנו כאן כדי לחדש לכם מספר דברים. קודם כל בואו נשבור את המיתוס שמסתובב בעולם, לרכוש גריל גז לא יעלה לכם יותר מידי ואין צורך לקחת הלוואות או כל דבר אחר לשם כך. אז כל מה שצריך זה רק רצון ואתם יכולים למצוא את גריל הגז שלכם מחכה לכם בחנויות. אז איך בוחרים את גריל הגז הבא שלכם? אנחנו כאן כדי לתת לכם מספר עצות מועילות.

 

טיפ ראשון וחשוב במיוחד – תקציב מראש יפתור לכם המון בעיות

אז את הטיפ הראשון אנחנו בוחרים לקרוא לו “טיפ הזהב”, תכינו את התקציב שלכם מראש. חשוב מאוד להבין שמדובר בשוק עצום של גרילים מסוגים שונים ואם רוצים לרכוש גריל בכל תקציב אפשר למצוא גרילים איכותיים. לכן אנחנו ממליצים תראו בדיוק כמה אתם רוצים להשקיע ורק לאחר מכן תתחילו בחיפוש אחר הגריל, מה שמוביל אותנו לטיפ השני.

 

תבצעו בדיקה באינטרנט על הסוגים השונים

אז עכשיו כשיש לכם את התקציב תתחילו לראות את ההבדלים בין הגרילים השונים באינטרנט, מה מומלץ יותר ומה מומלץ פחות, זמני אחריות וכן הלאה. לפעמים אתם תחשבו שמצאתם את הגריל, מומלץ אפילו ללכת לראות אותו בחנות ולא להסתפק בתמונה. כמובן שלהמון סוגים של גרילים יש סרטונים ברשתות החברתיות שיכולים לתת לכם מושג על הגרילים עצמם, כדאי לעשות בדיקה.

לסיכום

אז הנה לכם, שיפודי עוף ברוטב בוטנים בגריל גז הכל תחת מתכון אחד ופשוט במיוחד. מדובר במתכון אמריקאי מודרני במיוחד שמשלב את הטעמים המתוקים עם הבשר כמו שאנחנו התחלנו לאהוב בישראל בשנים האחרונות. מוזמנים להיכנס אלינו ולראות עוד מתכונים מן הסוג הזה ולהמשיך להרשים את החברים. למתכון עוף נוסף לחצו כאן.

ינואר 15, 2024
יש לכם שאלות?
השאירו פרטים ומומחה יחזור אליכם בהקדם
0
    עגלת הקניות
    עגלת הקניות שלך ריקהחזרה לחנות