BBQ N MORE
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

שיפודי פרגיות במרינדת ברביקיו וכמון במעשנה

שיפודי פרגיות במרינדת ברביקיו וכמון במעשנה זה אולי המתכון הפשוט ביותר שתכינו בחיים שלכם. כל מה שאתם צריכים זו מרינדה איכותית שמתאימה באופן מושלם לטעמי המעשנה ובשביל זה אנחנו כאן. אז אנחנו מעוניינים ללמד אתכם איך משתמשים במעשנה ואיך מכינים שיפודי פרגיות בסגנון ישראלי אמריקאי אותנטי וטעים. בואו נתחיל במסע. אז עכשיו נתחיל בהכנה של שיפודי פרגיות במרינדת ברביקיו וכמון במעשנה. מדובר באחד מן המתכונים הקלילים ביותר שתראו ואנחנו כאן כדי לתת לכם את כל הטיפים המקצועיים ביותר לעשיית השיפודים באופן מושלם.

אז עכשיו כל שנשאר הוא להתחיל בלאסוף את המצרכים הבאים:

רשימת מצרכים

מרכיבים כמות
פרגיות 1 ק”ג
ברביקיו 3 כפות
כמון 2 כפות
פפריקה 1 כף
מלח 1 כפית
חרדל 2 כפות
שום גבישי/אבקת שום 1.5 כפית

אופן הכנה

שלב ראשון – הכנת המרינדה

השלב השני בהכנה של שיפודי פרגיות במרינדת ברביקיו וכמון במעשנה הוא קודם כל הכנת המרינדה. ניקח את כל המצרכים שלנו ונערבב אותם עד להכנת תמיסה אחידה. התמיסה הזו תשמש כמרינדה לפרגיות ועכשיו נחתוך את הפרגיות שלנו לקוביות ונכניס ונערבב. כשהכל מכוסה אנחנו נכניס את זה למקרר למשך שעתיים לפחות וההמלצה שלנו היא לכל הלילה.

שלב שני – הכנת השיפודים וצלייתם

אז עכשיו החלק האחרון בהכנה של שיפודי פרגיות במרינדת ברביקיו וכמון במעשנה. עכשיו ניקח את השיפודים שלנו ונתחיל לשפד את כל חתיכות הפרגיות שלנו. ההמלצה שלנו היא תמיד להשתמש בשיפודי מתכת אשר יש להם פחות טעם לוואי וגם הם יפים ואיכותיים יותר ואף מכבדים יותר להגשה.

לאחר שסיימנו לשפד נכניס את השיפודים שלנו למעשנה בחום של 220 מעלות בערך. אחרי שהם יושבים בפנים בערך 5 דקות על כל צד אנחנו נוציא את השיפודים שלנו מהמעשנה. תנו להם כמה דקות מנוחה והם יהיו מוכנים להגשה.

מעשנה – כלי נהדר בעל היסטוריה ארוכה

אז למי שלא יודע מעשנת הבשרים היא כלי בעל היסטוריה ארוכה מאוד ואחד מן הכלים המעניינים ביותר שקיימים. אז כן היא מאוד מוכרת וידוע בשוק הגרילים אבל מה שרבים שוכחים שיש לכלי הזה היסטוריית עתיקת יומין עם סיפורים מרתקים במיוחד. לדוגמא, הכלי בעבר היה בכלל בשימוש של משפחות דלות אמצעים לרוב ומטרתו הייתה לשמר את המזון לתקופה ארוכה ככל האפשר.

שיפודי פרגיות במרינדת ברביקיו וכמון במעשנה

 

מדוע בכלי שהיה משתמש בעשן על מנת לבצע תהליך “עישון” לבשר ולדגים וככה הם היו נשמרים לתקופה ארוכה. המבנה של המעשנה בנוי כך שמקור החום נמצא לצד תא סגור בעל ייעוד לעשן עצמו. אז לא פלא שרבים מן האנשים בוחרים לרכוש מעשנת בשרים לבית שלהם.

 

אז מה חדש במעשנות היום?

אז אם תסתכלו על מעשנות מהעבר אתם תופתעו לגלות כי המעשנות הן קטנות באופן משמעותי ממה שאתם מכירים היום. המעשנות בעבר היו נבנות לאותן משפחות והן לא היו צריכות להחזיק בכמויות גדולות של בשרים ודגים אלא כמויות קטנות לזמן רב ככל הניתן. אז היום המעשנות כבר גדלו והתפתחו ובמיוחד השתדרגו מאוד והיום הן מחזיקות בטכנולוגיות גדולות ומרשימות במיוחד.

אז המעשנות היום כמו שאתם מבינים הן עם עיצובים חדשניים במיוחד, ובעלי טווח מחירים רחב במיוחד וכל אדם כמעט יכול להרשות לעצמו לרכוש מעשנה ביתית משוכללת ונהדרת במחיר הוגן. כבר לא צריך לדבר עם סבא שיקח את המקרר הישן או את הדוד הישן שלנו יכול לנו מעשנה, אפשר לרכוש אחת איכותית וטובה בהרבה.

 

שכנעתם אותי, מה אני צריך לעשות כדי לרכוש מעשנה חדשה?

אז אם אתה מעוניין במעשנה חדשה ואיכותית לבית שלך קשה מאוד לתת הצעת מחיר והסיבה לכך היא מאוד פשוטה, השוק רווי בסוגים רבים של מעשנות ובהתאם לכך גם טווח המחירים הוא רחב ביותר. לכן היום בכל תקציב כמעט ניתן לרכוש מעשנה איכותית וכבר לא צריך להוציא הרבה מאוד כסף בשביל זה. אז בכדי לעזור לכם בבחירת המעשנה הבאה שלכם אנחנו ניתן לכם מספר כללי ברזל.

 

כלל ראשון – לקבוע תקציב מראש

אז החוק הראשון והחשוב ביותר ברכישת מעשנה חדשה לבית שלכם הוא קודם כל ליצור לעצמכם תקציב שאתם יכולים לעמוד בו. הסיבה לכך היא סיבה לפני רכישה של כל דבר חדש, אין צורך להוציא את כל הכסף שלכם בשביל מעשנה ואפשר לרכוש כמעט בכל תקציב מעשנה מצוינת. אז אם החלטתם על רכישה של מעשנה חדשה לבית שלכם, קודם כל תקבעו תקציב ורק אז תתחילו בחיפושים.

 

כלל שני – מומחים יכולים להועיל

ההמלצה שלנו היא תמיד להייעץ עם אדם שמביו, ואם אתם לא מבינים אז עוד יותר חשוב שתדברו עם אדם שמבין. הסיבה לכך היא די ברורה, וחשוב מאוד לדעת את האלטרנטיבות השונות ובעיקר לבחור במעשנה שתדע לספר לכם את כל הצרכים שיש לכם ממנה. לכן אם אתם מכירים אדם שמבין בתחום מצויין, אם לא? יש המון קבוצות ייעודיות בפייסבוק שיכולות לעזור וכמובן אנחנו נשמח לעמוד לרשותכם ולעזור לכם לבחור את המעשנה הטובה ביותר עבורכם.

 

לסיכום

טוב אז כמו שכבר הבנתם אפשר להכין בקלילות שיפודי פרגיות במרינדת ברביקיו וכמון במעשנה, מדובר במתכון הקליל ביותר שתכינו וכל שהוא דורש זו מרינדה איכותית ומעשנה איכותית עוד יותר. ממש כמה דקות של עבודה וכל אדם שיאכל את השיפודים הללו יתן לכם המון שבחים ואתם תהיו מרוצים במיוחד מעצמכם. אז יאאלה לכו לקצב ותביאו את כל מה שחסר ותתחילו בהכנות, בתיאבון!. למתכוני ברביקיו נוספים לחצו כאן.

ינואר 15, 2024
יש לכם שאלות?
השאירו פרטים ומומחה יחזור אליכם בהקדם
0
    עגלת הקניות
    עגלת הקניות שלך ריקהחזרה לחנות