BBQ N MORE
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

תוספות BBQ ייחודיות ויצירתיות שילוו את הבשרים שלכם בגריל

אמנם המלך של האירוח הוא הגריל, אך תוספות מרגשות, מפתיעות ומעניינות בהחלט עלולות לגנוב את ההצגה. קבלו את תוספות BBQ ייחודיות ויצירתיות שילוו את הבשרים שלכם בגריל ויהפכו כל אירוח אצלכם לחגיגה של צבעים, ניחוחות וטעמים. 

 

התוספות שהן העיקר 

כל גרילאי מנוסה יודע שצריך לבחור בקפידה את הנתח המושלם, את המרינדה והראב, את הטמפרטורה המדוייקת ואת רמת העשייה. אך גם הסטייק המושלם ביותר או נתח החזה העסיסי ביותר זקוק לשותף. התוספות לארוחה לא רק הופכות אותה למשביעה וטעימה יותר, הן גם מוסיפות צבע ועניין לארוחה כולה. בחירת התוספת תלויה בטעם ובסגנון שלכם, באורח החיים שאימצתם לעצמכם ובתשלובת הטעמים המוצלחת ביותר. 

 

תוספות BBQ ייחודיות ויצירתיות שילווה את הבשרים שלכם בגריל 

כדי שחווית הגריל תהיה מושלמת, אספנו עבורכם כמה תוספות מנצחות שבהחלט גונבות את ההצגה למנה העיקרית:

תפוחי אדמה 

תפוחי האדמה הם השילוב האהוב והמוצלח ביותר עם כל סוג של בשר ומגיעים בסגנונות רבים ושונים. תפוחי אדמה ניתן לטגן, לאפות, לבשל ולצלות, הם סופגי טעמים מושלמים ומביאים לשובע גם ממנה יחסית קטנה. להלן כל הדרכים המומלצות להכין תפוחי אדמה כתוספת לארוחה:

  • תפוח אדמה מדורה – לפני שעוטפים את תפוח האדמה בנייר כסף ומניחים ישירות על הגריל מומלץ לחורר אותו קלות באמצעות מזלג או שיפוד חד, זה יעזור לחום לחדור עד לשכבות העמוקות ביותר של תפוח האדמה. 
  • מחית תפוחי אדמה – באמצעות כלי קרמי תוכלו לבשל פלחים של תפוחי אדמה במים רותחים בזמן שאתם מכינים את הבשר לצלייה. לאחר שפלחי תפוח האדמה התרככו, מרסקים אותם למחית, מוסיפים מלח, חמאה או רבע כוס חלב ( ניתן להחליף למרגרינה בטעם חמאה פרווה ) ניתן לשלב גם בצל מטוגן, פלפל שחור או פטרוזיליה קצוצה. 
  • סלט תפוחי אדמה – סלט תפוחי האדמה משתנה בהרכבו ממטבח למטבח, ובעקרון ניתן להכין את הסלט מן המרכיבים החביבים עליכם, לשנות ולגוון כאוות נפשיכם. הסלט מורכב בדרך כלל מקוביות תפוחי אדמה מבושלים, פרוסות ביצה קשה, אפונה וגזר מבושלים, בצל ירוק, מלפפון חמוץ מלח, פלפל שחור, מיונז וחרדל. 
  • סירות תפוחי אדמה אפויים בשמנת – מרוקנים חצאים של תפוחי אדמה, מערבבים את הליבה עם גבינות משובחות כגון קשקבל או גאודה, שמנת לבישול, בצל ירוק או עירית, מחזירים אל השקע שנוצר ומפזרים מלמעלה פרמזן, אופים כשעה. 
  • צ’יפס – מנת תפוחי האדמה האהובה ביותר בעולם היא צ’יפס. ניתן לטגן רצועות תפוחי אדמה בשמן עמוק או לצלות אותם בתנור. 

ירקות שורש ודלועים 

ירקות השורש והדלועים הם רבים ומגוונים, וחשוב לשלב אותם בארוחה על מנת להדגיש את הטעמים והניחוחות, להוסיף ויטימינים ומינראלים חשובים ולהביא לשובע:

  1. בטטה –  אפויה לצד הבשר היא תוספת בריאה ומזינה מאד. הבטטה מעניקה צבע וארומה נפלאים לבשר ומשתלבת נהדר עם כל נתח של בקר, עוף ואפילו דגים. 
  2. קישוא – הקישוא מסמיך ומעשיר תבשילים, מעניק טעם נפלא וניתן גם למילוי.
  3. חצילים – החציל המטוגן, המבושל או האפוי עם טחינה עשירה, שמן זית וקמצוץ פטרוזיליה טרייה הוא תוספת בריאה וטעימה מאד שבקושי תשאיר מקום לעיקרית. 
  4. גזר – הגזר הכתום מרענן כל ארוחה, משמש להספגת טעמים לבשר ונפלא גם כשהוא מטוגן, מבושל או קצוץ טרי. 

עגבנייה 

העגבנייה העשירה בטעם, בצבע, במינראלים וויטמינים רבים יכולה להעניק לבשר שלכם טעם כרוטב סמיך ואדום, או שתוכלו להגיש אותה ממולאת ואפויה כתוספת לצד המנה העיקרית. 

תירס 

את קלחי התירס ניתן לצלות על גבי האש או להוסיף גרגירי תירס לסלט המוגש כתוספת. מומלץ לנסות למרוח את התירס הצלוי בחמאת צ’ילי וליהנות מטעם עשיר וחריף. 

משפחת המצליבים 

כרוב, כרובית וברוקולי יכולים להוות תוספת בריאה וטעימה מאד בקלות רבה:

כרוב – הכרוב הלבן והכרוב הסגול יכולים לשמש כתוספת צבעונית, מלאה בטעם ובריאות. את הכרוב הלבן ניתן לבשל במיץ עגבניות כדי להעניק לו צבע כתום נאה. את הכרוב ניתן להגיש כתוספת מבושלת או למלא אותו בבשר ואורז. 

כרובית – את הכרובית ניתן לאפות שלמה או לטגן את הפרחים שלה במחבת, עם או בלי פירורי לחם, ולטבול אותה ברוטב צ’ילי מתוק או פשוט להמליח ולטרוף. 

ברוקולי – הברוקולי בעל הצבע הירוק העז יכול לשמש כמדגיש טעמים בתבשילים, נזידים וצלי בקר בתנור, כשהוא סופג את טעמי הבשר הוא טעים מאד, אך ניתן גם לאדות אותו ולהגיש אותו נקי או עם רוטב גבינות מעל. 

שעועית וקטניות אחרות 

השעועית ניתנת להשגה בישראל במגוון דרכים, מיובשת או טרייה, ירוקה, צהובה, לבנה, שחורה או אדומה, וניתן גם להשיג שעועית מש עדינה. השעועית סופגת טעמים בקלות רבה, מוסיפה ויטמינים וחלבון למזון ומסמיכה ומעשירה תבשילים. השעועית הכהה, האדומה והשחורה, גם מעניקה צבע ייחודי לבשר שנראה עסיסי מתמיד. ניתן לבשל, לאפות וגם לשלב עם תבשילי בשר בפרוייקה. בנוסף לשעועית ניתן לשלב בארוחה גם עדשים שחורות, אדומות או ירוקות, גרגירי חומוס ותורמוס. 

דגנים 

בעוד הירקות מעניקים את הצד הרך והמעודן לארוחה, הדגנים מעניקים את השובע האולטימטיבי ואת הנימוחות שאנו רגילים אליה. בין הדגנים ניתן למנות את הגריסים, הכוסמת, האורז, הקוסקוס, החיטה ( פריקי ) ועוד. הדגנים סופחים מים מן התבשילים ומסייעים להסמכתם ולתשלובת טעמים נפלאה שמשביעה כל רעב. 

פסטה

הפסטות למיניהן המבוססות על דגן הדורה מעדנות כל ארוחה והופכות אותה לאנינת טעם. ניתן לשלב מנות עם תוספת פסטה בצד, או לערבב אותן לתוך המנה עם הרוטב שנותר בתחתית הסיר. ניתן להגיש פסטות עם פיסות דג סלמון צלויות, עם בקר טחון או פיסות עוף מטוגנות למנה משביעה במיוחד, צבעונית ומלאה בניחוח וטעם. 

די.אנד.אס בע”מ
די.אנד.אס בע”מ

חברת D&S הינה חברת יבוא המתמחה במוצרי פנאי ולייף סטייל בסגנון אמריקאי.

החברה, אשר נוסדה בשנת 1989, עוסקת ביבוא גרילים וריהוט גן והינה החלוצה בתחומה.

היום החברה נחשבת ליבואנית המובילה בענף ומספקת שרותי יבוא לרשתות המובילות בישראל ובנוסף מספקת שירות וחלקים למגוון רחב של גרילים הקיימים בארץ. די.אנד.אס הינה היבואנית המקורית של מוצרי וובר ארה”ב – החברה הגדולה בעולם, עם מכירות של למעלה ממיליון גרילים בשנה! במיתוג עצמי, החברה מייבאת באופן בלעדי את מוצרי דישף ודיגרדן הנמכרים בכל רחבי הארץ. לאורך השנים רכשה החברה קהל לקוחות המונה עשרות אלפי אנשים בכל חלקי הארץ.

די אנ אס בפייסבוק | די אנ אס ביטיוב | המייל שלנו: [email protected]

0
    עגלת הקניות
    עגלת הקניות שלך ריקהחזרה לחנות