BBQ N MORE
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

גריל גז קטן – נוחות וניידות – כל הסיבות לעבור לגריל גז קטן

גריל גז הפך במידה מסוימת לפריט חובה עבור המשפחה הישראלית הממוצעת, שיודעת כי אין הרבה חוויות משפחתיות מוצלחות יותר (וטעימות יותר) מאשר מנגל משותף. המטרה היא למצוא את מתקני הגריל המשובחים ביותר במחיר סביר ועם התאמה מלאה לצרכים הנקודתיים שלנו.

גריל גז קטן אמור לעשות את העבודה, ולאפשר לכם הכנת בשר הן במרפסת הביתית והן בחיק הטבע.

לכן אנחנו ממליצים לכם לדעת את כל מה שחשוב לדעת עליו ועל היתרונות שלו.

 

אז למה כדאי לעבור לגריל גז קטן

גריל גז קטן משנה במידה מסוימת את כל מה שאנחנו יודעים על הכנת בשר.

זהו גריל שמאפשר להכין את הבשר בצורה פשוטה מאד, לעיתים בלחיצת כפתור, כאשר התוצאה היא משביעת רצון, מכמה סיבות:

סיבה ראשונה – הגריל מאפשר פיזור אחיד של החום, מה שבא לידי ביטוי באחידות ההכנה של הבשרים.

סיבה שנייה – הגריל מאפשר שליטה מלאה על שלבי התהליך, כך שכל אחד יוכל להכין את הבשר בדיוק כפי שהוא רוצה.

סיבה שלישית – אלו הם הממדים הקטנים של גריל הגז, שהופכים אותו ברוב המקרים לנייד. מכאן שאת הגריל ניתן למקם לא רק במרפסת, אלא גם לקחת לשטח עצמו, לכל אותם פיקניקים משפחתיים שמזוהים כל כך עם התרבות הישראלית.

השימוש בגריל בסביבה חיצונית תלוי בגודל מיכל הגז של הגריל (אותו ניתן לחבר בעת שימוש ביתי לתשתית הגז המותקנת בבית), כשהחדשות הטובות הן שגם מתקני הגריל הקטנים ביותר מגיעים לרוב עם מיכלי גז ראויים בהחלט, שיוכלו לאפשר שעות ארוכות של שימוש רציף. אם מוסיפים לכך את תג המחיר הנמוך והאטרקטיבי של מתקני הגריל, מבינים עוד יותר מדוע רכישה שלהם מומלצת עבורכם.

גרילי גז קטנים

אז איך מתחילים?

לאחר שמחליטים להצטייד בגריל, יש להיכנס לעובי הקורה ולבחור במתקן הספציפי, המתאים ביותר לצרכים. יש הרבה משתנים שמשפיעים על בחירת המתקן, ועליכם להכיר אותם בדרך לבחירה המושכלת.

עיקר הקושי הוא לדעת כיצד להמיר את הדרישות לנתונים טכניים של הגריל, מה שמסביר מדוע פנייה לחברות המתמחות בתחום היא מומלצת מאד. בחברות אלו תוכלו למצוא מגוון רחב של מתקנים מהם ניתן לבחור, ולקבל ייעוץ מקיף בדרך לבחירה האידאלית של גריל גז קטן עבורכם.

 

גריל גז קטן מסדרת Q של היצרן המוביל בעולם WEBBER מותאם באופן מיוחד לכל מי שזקוק לגריל גז להכנת ארוחות בריאות ומזינות שאותו נוח וקל להזיז ולהניע ממקום למקום, כמו למשל לפיקניקים ולפארקים, לגינות וחצרות קטנות או אפילו לשפת הים. בדרך זו תוכלו להיות ניידים ולקחת את הגריל שלכם לכל מקום ללא מאמץ, מבלי לתפוס הרבה מקום, אך עדיין לקבל תוצאות מדהימות של בשרים, דגים, ירקות ועופות צלויים מתי שרק תרצו. בכל אחד מסניפי חברת BBQN’MORE או באתר החברה בכתובת http://www.bbq.co.il  תוכלו למצוא את סדרת גרילי הגז Q וליהנות מארוחות חמות, טעימות ומזינות בכל מקום שתרצו, מתי שתרצו. 

משפחת גרילי הגז הקטנים מסדרת Q של היצרן הבינלאומי המוביל  WEBBER כוללת את דגם Q1200  המצטיין במראה צעיר, צבעוני ועכשווי, דגם Q2200 שמכיל שטח צלייה מעט יותר גדול, ואת דגם Q3200 אשר מגיע עם רגליים מובנות על גבי גלגלים, להנעה נוחה וקלה ממקום למקום. חשוב לציין כי לדגמי Q אשר אינם כוללים רגליים מובנות ניתן לרכוש בנפרד רגליים מתקפלות אשר ניתן לאחסן בקלות רבה ובנוחות בארון או בתא המטען של המכונית. מחירי גריל הגז הקטן נעים בין 1,399 עד ל – 3,240 בהתאם לדגם, ויכולים לשמש לכם כגריל מקצועי לכל דבר ועניין, לצלות בשרים, דגים, עופות וירקות, קבבים, סטייקים ושישליקים ממש כמו בגריל בגודל רגיל, רק עם הנוחות והניידות של גריל קל משקל שניתן להכניס לתא המטען של המכונית ולנסוע לפארק הקרוב למקום מגוריכם לארוחה נפלאה באויר הפתוח. 

כן, אפשר לרכוש בנפרד רגליים מתקפלות המותאמות לסדרת  Qמתוצרת וובר. כמו כן, דגם Q3200 מגיע עם רגליים מובנות על גלגלים ליתר נוחות. בכל אחד מסניפי חברת BBQN’MORE או באתר החברה בכתובת http://www.bbq.co.il  תוכלו למצוא את סדרת גרילי הגז Q וליהנות מארוחות טעימות ומזינות ומגריל קל משקל ונייד שניתן לקחת לטיולים וקמפינג. גריל הגז הקטן מגיע במגוון צבעים אופנתיים ומדליקים, קל לנקות ולהשתמש בו, והוא מתאים במיוחד למי שעושה את צעדיו הראשוניים בצלייה ומחפש מוצר שיהיה מצד אחד מקצועי לחלוטין ומצד שני נוח וקל לתפעול ללא מאמץ מיוחד. על גבי הגריל ניתן לצלות מגוון רחב של ארוחות, החל מארוחות בשריות וכלה בארוחות צמחוניות, וליהנות מחווית גריל אמיתית. 

במידה ואתם מחפשים גריל גז קטן לשימוש ביתי או כדי לצאת איתו לטיולים וארוחות על האש בפארקים ציבוריים, תוכלו למצוא את סדרת גרילי הגז הקטנים Q מתוצרת וובר בכל אחד מסניפי חברת BBQN’MORE או באתר החברה בכתובת http://www.bbq.co.il . בנוסף, תוכלו למצוא שפע של אביזרים וכלים לבישול שישדרגו לכם את חווית הצלייה ויאפשרו לכם להפיק הרבה יותר מן הגריל שלכם ולהכין מגון רחב ביותר של ארוחות טעימות מזינות ובריאות לכם ולכל המשפחה. 

סדרת Q הינה הסדרה המומלצת ביותר בקטגוריית גרילי הגז הקטנים. הסדרה המיוצרת על ידי חברת וובר המובילה בעולם בתחום הגרילאות מציעה לכם גריל קטן מידות, קל משקל ונייד שנוח לקחת לכל מקום, לטיולים, למחנאות, לפארקים ולחוף הים, אך להפיק ארוחות טעימות ומשביעות באופן מקצועי לכל דבר. את סדרת Q ומוצרי גריל נוספים תוכלו למצוא בכל אחד מסניפי חברת BBQN’MORE או באתר החברה בכתובת http://www.bbq.co.il .

גריל גז קטן
די.אנד.אס בע”מ
די.אנד.אס בע”מ

חברת D&S הינה חברת יבוא המתמחה במוצרי פנאי ולייף סטייל בסגנון אמריקאי.

החברה, אשר נוסדה בשנת 1989, עוסקת ביבוא גרילים וריהוט גן והינה החלוצה בתחומה.

היום החברה נחשבת ליבואנית המובילה בענף ומספקת שרותי יבוא לרשתות המובילות בישראל ובנוסף מספקת שירות וחלקים למגוון רחב של גרילים הקיימים בארץ. די.אנד.אס הינה היבואנית המקורית של מוצרי וובר ארה”ב – החברה הגדולה בעולם, עם מכירות של למעלה ממיליון גרילים בשנה! במיתוג עצמי, החברה מייבאת באופן בלעדי את מוצרי דישף ודיגרדן הנמכרים בכל רחבי הארץ. לאורך השנים רכשה החברה קהל לקוחות המונה עשרות אלפי אנשים בכל חלקי הארץ.

די אנ אס בפייסבוק | די אנ אס ביטיוב | המייל שלנו: [email protected]

0
    עגלת הקניות
    עגלת הקניות שלך ריקהחזרה לחנות