BBQ N MORE
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

איך לבחור את האלכוהול המתאים לבשר שלך?

דבר ידוע הוא שאלכוהול ובשר הולכים יד ביד, אך לא כולם יודעים להתאים את סוג האלכוהול לבשר. כשאנו עורכים אירוע חברתי, לרוב הוא כרוך באכילה ושתיית אלכוהול, ולשניהם יש משמעות חברתית וריגשית. עבור מי מאיתנו שאוהב לערוך בחצר ובגינה אירועי ברביקיו, ייתכן וכבר שאלתם את עצמכם לא פעם – איך לבחור את האלכוהול המתאים לבשר שלך?

 

איך משדרגים את אירוע הברביקיו שלנו?

ברביקיו הוא תחביב נפוץ בקרב חובבי תרבות הפנאי בישראל, ובמיוחד אצל מי שמחזיק ברשותו גינה או חצר. אירועי ברביקיו יכולים להיות מצומצמים יחסית, ומצד שני – יכולים לכלול עשרות אנשים! ברוב המקרים – זה תלוי בגודל הגינה שעומדת לרשותנו. המתקן הבא שאנו צריכים, הוא כמובן גריל פחמים או גריל גז איכותי, שיאפשר לנו להכין מזון בכמות מספקת לאורחים. כשאנו רוכשים גריל, עלינו לנסות לצפות את הצרכים שלנו במהלך השנה, מבחינת כמות הפעמים שאנו עורכים אירוע ברביקיו, וכמות האנשים שנרצה להזמין.

איך לבחור את האלכוהול המתאים לבשר שלך?

אין זה דבר חדש, שאלכוהול ובשר משדרגים זה את זה, ועושים לנו טוב על הנשמה! מסיבה זו, סביר להניח שנרצה לשלב באירועי הברביקיו שלנו גם מספר סוגים של אלכוהול. בעוד פעם שילוב אלכוהול עם בשר היה פשוט למדי, היום אנו נוכחים לדעת שמדובר בתורה שלמה! אספנו עבורכם מספר נקודות חשובות שתעזורנה לכם להפתיע את האורחים שלכם!

בשרים שהולכים טוב עם יין אדום

יין אדום מתחלק לעשרות זנים, ולמספר שיטות התססה שיוצרות יין בדרגות “יובש” שונות, עם גוף מלא, עגול או מחוספס, ועם ניחוחות שונים.
כשאנו בוחרים יין שיתלווה לנתח בשר עם טעמי עישון חזקים, מומלץ יהיה לבחור ביין עשיר ודומיננטי, המכיל ניחוחות מעושנים, למשל קברנה סוביניון.
כשאנו מכינים נתחי בשר עם אחוזי שומן גבוהים, ההמלצה תמיד תהיה לבחור ביין עם מעט חמיצות – הידועה כמנטרלת שומניות, ועם ניחוחות פירותיים מובהקים. כך למשל, מרלו המשולב עם ארומה של פירות – יעניק לנו כאן שילוב מושלם.

מאכלים שהולכים טוב עם יין לבן

עבור מי מאיתנו שאוהב גם ירקות על הגריל שלו, חשוב לעסוק גם בנושא זה. ירקות ברוב המקרים ישתלבו טוב עם יין לבן, וכנראה ששרדונה ייעשה את העבודה בצורה נהדרת! מאכלים נוספים שהולכים טוב עם יין לבן, הם כזכור סוגים שונים של דגים, שאותם ניתן לתבל עם מלח גס ושמן זית – לקבלת תוצאה טעימה במיוחד!

ומה עם הבירה?

עבור רבים מאיתנו, בירה מלווה אותנו לטובת פתיחת האירוע, ורובנו מכירים את הבירה האהובה עלינו. חשוב לציין שכשאנו מדברים על בשרים – הכללים הם די דומים לעולם היינות… בירה קלילה הולכת טוב עם מנות קלילות כמו דגים או ירקות, ואילו בירות “כבדות” יותר – מתאימות למנות כבדות ומתובלות במיוחד. כשאנו פותחים את האירוע ולא מעוניינים להתמלא יתר על המידה, תמיד כדאי לבחור בבירת לאגר קלילה או בבירת אייל פירותית ולא כבדה מדי.

בירה

לסיכום

לסיכום, נראה שהתאמת אלכוהול לבשר היא לא תמיד אינטואיטיבית עבור כולנו. אם שאלת את עצמך – איך לבחור את האלכוהול המתאים לבשר שלך, מאמר זה מספק את התשובות ההתחלתיות, ומטרתו היא גם לגרות ולהזמין התעמקות בנושא. אניני טעם יודעים שהתאמת אלכוהול לבשר היא תורה שלמה, ואם ברשותכם גריל או מעשנת בשרים – מומלץ שיהיה באמתחתכם מידע מסוים בנושא! בחירת האלכוהול המתאים לאירוע הברביקיו שלכם, תהפוך את החוויה למושלמת ובלתי נשכחת!

עוף בבירה
די.אנד.אס בע”מ
די.אנד.אס בע”מ

חברת D&S הינה חברת יבוא המתמחה במוצרי פנאי ולייף סטייל בסגנון אמריקאי.

החברה, אשר נוסדה בשנת 1989, עוסקת ביבוא גרילים וריהוט גן והינה החלוצה בתחומה.

היום החברה נחשבת ליבואנית המובילה בענף ומספקת שרותי יבוא לרשתות המובילות בישראל ובנוסף מספקת שירות וחלקים למגוון רחב של גרילים הקיימים בארץ. די.אנד.אס הינה היבואנית המקורית של מוצרי וובר ארה”ב – החברה הגדולה בעולם, עם מכירות של למעלה ממיליון גרילים בשנה! במיתוג עצמי, החברה מייבאת באופן בלעדי את מוצרי דישף ודיגרדן הנמכרים בכל רחבי הארץ. לאורך השנים רכשה החברה קהל לקוחות המונה עשרות אלפי אנשים בכל חלקי הארץ.

די אנ אס בפייסבוק | די אנ אס ביטיוב | המייל שלנו: [email protected]

0
    עגלת הקניות
    עגלת הקניות שלך ריקהחזרה לחנות