BBQ N MORE
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

איך לבחור גריל גז

גרילי גז הופכים את חיי הברביקיו שלנו להרבה יותר פשוטים, ומסיבה זו רבים מאיתנו עוברים להשתמש בהם. בשונה מגרילי הפחמים הוותיקים – גריל גז מאפשר לנו הכנת מזון יעילה יותר, וחוויית משתמש בלתי מתפשרת. במידה ושאלתם את עצמכם איך לבחור גריל גז, המאמר הבא יסייע לכם באמצעות מספר טיפים ונקודות חשובות בנושא. קריאה נעימה!

 

מהפכת גרילי הגז

גרילי הגז נכנסו לחיינו לפני מספר שנים, והחליפו את גרילי הפחם אצל רבים מחובבי הצלייה בישראל. גריל גז טומן בחובו מספר יתרונות משמעותיים, שהופכים אותו למוצר נוח במיוחד גם עבור מי שאינו מקצוען מוחלט בתחום הברביקיו. מהם יתרונותיו של גריל הגז?

תהליך הכנה נוח

תהליך ההכנה בגריל גז הוא הרבה יותר נוח, מכיוון שהוא לא מצריך עמידה ממושכת ליד הגריל, נפנוף נמרץ, הזזת פחמים מצד לצד וכו’. כל שעלינו לעשות הוא להשגיח על טמפרטורת הצלייה מדי פעם, ולזכור לשלוף את הבשר בזמן או להפוך אותו במידת הצורך!

אין צורך בפחמים

למרות שחלקנו אוהבים את השיטה הישנה, נהיה חייבים להודות שפחמים יוצרים לכלוך והתעסקות מרובה. כולנו זוכרים סיטואציות של פחמים עיקשים שמסרבים להידלק, ומאלצים אותנו להשתמש בשיטות יצירתיות שגוזלות מאיתנו זמן ואנרגיה. גריל גז מסיר מאיתנו את העול הזה, והדלקתו היא פשוטה ומתבצעת בצורה מיידית!

צליית מזון אחידה

גריל גז מבטיח לנו צלייה אחידה עקב המנגנון שבו הוא פועל. עוצמת החום בגרילי גז מגיעה ממבערי הנירוסטה העוצמתיים, ששולחים אותו אל משולשי האמייל המונחים מתחת לרשתות הצלייה. המשולשים דואגים להעביר את החום בצורה אחידה אל רשת הצלייה, כך שכל חלקיה מקבלים עוצמת חום זהה. באופן זה, אנו נמנעים ממצבים שבהם הבשר מוכן רק בחלקו, או שרוף יתר על המידה בחלקים מסוימים.

ניצול זמן יעיל

בוודאי כולנו נסכים – הזמן שלנו הוא יקר מפז, וכשאנו רעבים כל דקה מרגישה ארוכה מהרגיל! גריל גז מאפשר לנו הצתה מיידית ותחילת עבודה באותו הרגע, ובנוסף – אנו שולטים באופן מושלם בטמפרטורת הצלייה, כך שתהליך צליית הבשר מתייעל והופך לקצר במיוחד. בתוך זמן קצר נוכל לשבת ולסעוד את ליבנו במזון טעים ועסיסי!

איך לבחור גריל גז ?

מספר חברות מייבאות ארצה גרילי גז מקצועיים במיוחד, והמגוון עשוי לבלבל אותנו כשאנו מחפשים גריל גז לרכישה. יחד עם זאת, באמצעות מספר כללים פשוטים – נוכל להבטיח לעצמנו בחירה נכונה ומוצר איכותי.

איכות לפני הכל!

כשאנו רוכשים גריל גז, חשוב לזכור שרכישת גריל באיכות נמוכה יחסית עשויה להיות בעוכרינו בעתיד. אם חסכנו בקנייתו הראשונית של הגריל, אך הוצאנו כסף רב על תיקונים או רכישת גריל חדש – זה אומר שהפסדנו בסופו של יום. מסיבה זאת תמיד מומלץ לרכוש גריל גז עם “אבא ואמא”, ומתוצרת חברה אמינה ומוכרת. חברות מובילות לרוב גם מעניקות אחריות מורחבת על גרילי הגז שלהן, ומומלץ לוודא זאת לפני הרכישה!

ניתוח דפוסי השימוש שלנו

אם נחשוב בהיגיון, אין לנו סיבה לרכוש גריל גז גדול במיוחד, כשאנו נוהגים לעשות ברביקיו פעמיים בשנה. מצד שני, אם אנו מארחים בגינה שלנו בכל שבוע – בהחלט ראוי שנפנק את עצמנו בגריל גז מקצועי שייעשה את העבודה כיאות. למי מאיתנו שנוהג לטייל, מומלץ לשקול לרכוש גריל גז נייד שישרת אותנו בקמפינג, ביקורים משפחתיים, וטיולים יומיים.

עמידה במסגרת התקציב

שאלת התקציב היא קריטית ועומדת לפני הכל. הקפידו להישאר במסגרת התקציב שלכם, ונסו לקבל את התמורה הטובה ביותר במחיר שהקצבתם לעצמכם!

איך לבחור גריל גז

איך לבחור גריל גז ראשית
די.אנד.אס בע”מ
די.אנד.אס בע”מ

חברת D&S הינה חברת יבוא המתמחה במוצרי פנאי ולייף סטייל בסגנון אמריקאי.

החברה, אשר נוסדה בשנת 1989, עוסקת ביבוא גרילים וריהוט גן והינה החלוצה בתחומה.

היום החברה נחשבת ליבואנית המובילה בענף ומספקת שרותי יבוא לרשתות המובילות בישראל ובנוסף מספקת שירות וחלקים למגוון רחב של גרילים הקיימים בארץ. די.אנד.אס הינה היבואנית המקורית של מוצרי וובר ארה”ב – החברה הגדולה בעולם, עם מכירות של למעלה ממיליון גרילים בשנה! במיתוג עצמי, החברה מייבאת באופן בלעדי את מוצרי דישף ודיגרדן הנמכרים בכל רחבי הארץ. לאורך השנים רכשה החברה קהל לקוחות המונה עשרות אלפי אנשים בכל חלקי הארץ.

די אנ אס בפייסבוק | די אנ אס ביטיוב | המייל שלנו: [email protected]

0
    עגלת הקניות
    עגלת הקניות שלך ריקהחזרה לחנות