BBQ N MORE
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

איך לבחור גריל פחמים

בימינו, גרילי פחמים הם לא מה שהיו פעם, וייתכן שתתפלאו לגלות כמה משוכללים חלק מהם יכולים להיות! אנשים רבים שואלים את עצמם איך לבחור גריל פחמים, בעת שהם ניצבים אל מול המבחר המרשים הקיים בשוק. חברות מובילות דוגמת WEBER – מציעות גרילי פחמים לכל מטרה, בין אם אנו יוצאים לפיקניק בחיק הטבע, או יושבים בגינה ומארחים עשרות אנשים לאירוע ברביקיו. אז ממש לפני שאנו רצים לחנות הקרובה… איך לבחור גריל פחמים?

 

גרילי הפחמים של פעם

כולנו זוכרים את הגרילים הוותיקים, שליוו אותנו בכל יום עצמאות ובכל אירוע “על האש” אקראי. היו אלה קופסאות אלומיניום מלבניות עם שתי ידיות אחיזה, כשמעליהן מונחת רשת צלייה דקה ופשוטה. היינו מכנים אותם “מנגלים”, והם היו משמשים אותנו לתקופה קצרה ברוב המקרים. המתקנים הללו היו נוטים לצבור חלודה די מהר, והסרת שאריות השומן והפיח מהרשתות שלהן – דרשה אנרגיה רבה. על אף שחלק מהאנשים מעדיפים את המתקנים הפשוטים האלו, אחרים כבר התקדמו לליגה הבאה של גרילי הפחם.

גרילי פחמים מהדור החדש

כיום ניתן למצוא גרילי פחם משוכללים במיוחד, כשיש מספר יצרניות מובילות בעולם – שאין חובב צלייה שלא מכיר את שמן. אחת מהיצרניות האלה היא חברת WEBER העולמית, המייצרת מתקני צלייה המתאפיינים בנוחות משתמש בלתי מתפשרת, ותהליך צלייה המעניק לנו מזון חלומי! מה מאפיין את גרילי הפחם מהדור החדש?

בערת פחמים פשוטה

כולנו יודעים וזוכרים, ש”עקב אכילס” של גרילי הפחמים הוותיקים הוא עניין הצתת הפחמים! סיטואציות שבהן הפחמים מסרבים להידלק זכורות לכולנו, והן גובות מהמשתמשים זמן יקר בעת הכנת הגריל. גריל פחמים מהדור החדש, לרוב מצויד במערכת אוורור המאפשרת זרימת אוויר רציפה אל הגחלים – מה שמאפשר את הליבוי שלהן כל הזמן. פונקציה זו גם מונעת את הצורך בנפנוף מאומץ במהלך הכנת המזון.

מערכת ניקוז שומנים ואיסוף אפר

נוחות המשתמש קיבלה מקום מכובד בתכנון גרילי הפחמים החדישים, ולכן הם מצוידים במערכות רבות שהופכות את חיינו להרבה יותר קלים! מערכת ניקוז השומנים מאפשרת ניקוי פשוט ומונעת הצטברות של שומן באמבטיית הגריל, ומערכת איסוף האפר כשמה כן היא – מאפשרת איסוף יעיל של האפר, ומונעת לכלוך מיותר.

ניצול חום אידיאלי

עיצובי הגרילים החדישים מאפשרים ניצול יעיל במיוחד של אנרגיית הבערה, מכיוון שהם מתוכננים בצורה מחושבת, ומיוצרים מחומרים מבודדי חום דוגמת פורצלן, אמייל ואלומיניום. בנוסף, עיצוב הגרילים תורם לעסיסיות המזון ולארומה שלו, מה שמעניק לנו סעודה משובחת בכל פעם מחדש!

איך לבחור גריל פחמים?

לאחר שהבנו פחות או יותר מהן הפונקציות העיקריות שמציעים לנו גרילי הפחם, נוכל לעבור לתהליך הבחירה של גריל המיועד עבורנו. ריכזנו עבורכם מספר כללי אצבע, שיעזרו לכם לבחור את הגריל המושלם עבורכם!

בחנו את הצרכים שלכם

בראש ובראשונה, חשוב לא לעשות את הטעות שרבים עושים – ולא לרכוש גריל שאינו מתאים לצרכים שלנו. אם אנו עורכים ברביקיו פעם בחצי שנה – אין טעם לרכוש גריל מקצועי וגדול, וכנראה שנוכל להסתפק בגריל בינוני או קטן.

עיינו בחוות דעת

מומלץ לקרוא על המוצר, ולא רק במקור אחד אלא במספר מקורות שונים – מה שיחזק את אמינות חוות הדעת. אם באפשרותכם, נסו להשיג המלצה ממקור ראשון של בני משפחה או חברים!

בחרו במותג איכותי

מומלץ להשקיע קצת יותר כסף, ולקבל גריל פחם איכותי שילווה אתכם בשנים הבאות. מותגים מובילים לרוב גם מעניקים אחריות נרחבת על גרילי הפחם שלהם, וזה בהחלט משהו שמומלץ לוודא מראש!

איך לבחור גריל פחמים

איך לבחור גריל פחמים ראשית
די.אנד.אס בע”מ
די.אנד.אס בע”מ

חברת D&S הינה חברת יבוא המתמחה במוצרי פנאי ולייף סטייל בסגנון אמריקאי.

החברה, אשר נוסדה בשנת 1989, עוסקת ביבוא גרילים וריהוט גן והינה החלוצה בתחומה.

היום החברה נחשבת ליבואנית המובילה בענף ומספקת שרותי יבוא לרשתות המובילות בישראל ובנוסף מספקת שירות וחלקים למגוון רחב של גרילים הקיימים בארץ. די.אנד.אס הינה היבואנית המקורית של מוצרי וובר ארה”ב – החברה הגדולה בעולם, עם מכירות של למעלה ממיליון גרילים בשנה! במיתוג עצמי, החברה מייבאת באופן בלעדי את מוצרי דישף ודיגרדן הנמכרים בכל רחבי הארץ. לאורך השנים רכשה החברה קהל לקוחות המונה עשרות אלפי אנשים בכל חלקי הארץ.

די אנ אס בפייסבוק | די אנ אס ביטיוב | המייל שלנו: [email protected]

0
    עגלת הקניות
    עגלת הקניות שלך ריקהחזרה לחנות