BBQ N MORE
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

איך להכין פיצה בטאבון הביתי שלכם?

רוצים לאפשר למשפחה שלכם ארוחות בריאות וטעימות יותר? באמצעות טאבון גז לפיצה תוכלו להכין שפע של מטעמים החל מפיצות ופוקאצ’ות וכלה בלאפות, פיתות, מאפים שונים ואפילו עוגות והכל בעבודת יד ביתית שלכם בקלות רבה ביותר. הטאבון הביתי מגיע במספר דגמים איכותיים, קלים להפעלה, לניקוי ולאחסון, ואתם נהנים מאינספור מתכונים בריאים וטעימים לכם ולכל המשפחה. 

 

טאבון גז ביתי

לצד הגריל הביתי תמיד ניתן להוסיף גם טאבון גז לאפייה שיאפשר לכם לחזור לטעמים של בית סבתא וליהנות מטעם אותנתי מיוחד שאפשר לקבל רק מטאבון אפייה. בטאבון ניתן לאפות פיתות, לאפות, פוקצ’ות, פיצות, פשטידות וקישים, עוגות, מאפי בצק עלים ועוד ועוד. כך שבזמן שאתם טורחים על ארוחת הבשרים, תוכלו גם להכין את הלאפה שתעטוף אותם או את הקינוח המיוחד שלכם כדי להפוך כל ארוחה לחגיגה אמיתית של ניחוחות וטעמים. ישנם מספר סוגים של טאבונים החל מהקטן ביותר בעל רגלים קצרות וחזקות שמותאם לעמוד על משטח עבודה, וכלה בגרילי אבן מתקדמים אשר מעוצבים מלבנים שישתלבו נהדר במראה הכללי של המרפסת או החצר. 

 

היתרונות של טאבון גז ביתי 

הימצאותו של טאבון גז בבית מאפשר לכם שלושה יתרונות ברורים:

  • הגשת ארוחות בריאות יותר – כולם אוהבים פיצה, פוקאצ’ות, מאפים פריכים ונימוחים, לאפות ופיתות טריות מהתנור. אז למה לא לעשות אותם בריאים יותר ובאמצעות המתכון הסודי שלכם? כשאתם אופים את הפיצה במקום להזמין אותה או אופים מאפים במקום לקנות  אותם בסופרמרקט, אתם מכינים אותם בדיוק מחומרי הגלם שאתם אוהבים בלי החומרים המשמרים ובלי כל התוספות הלא בריאות. יש לכם שליטה מלאה על מה נכנס לפה של הילדים ושלכם, והאפשרות לשים כמה תוספות שבא לכם תמיד פתוחה. 
  • התחברות לבית סבתא – רבים מאיתנו הגיעו ממקומות רחוקים שבהם חיבור לחשמל היה בגדר חלום רחוק, זה נכון לגבי ארצות צפון אפריקה, עירק ואיראן וגם למזרח אירופה והקווקז. בישול על גבי טאבון שהיה בנוי בחצר מטיט ולבנים מעניק למזון טעם ייחודי שלא ניתן להשיגו בתנור אפייה רגיל, ומי שרוצה להתחבר למטעמים מבית סבתא ולהפיק ממחברת המתכונים שלה את הטוב ביותר, יכול להעזר רבות בטאבון מקצועי אצלו בחצר. 
  • משחקי טעמים ויצירתיות – במקום ללכת למכולת ולקנות מוצרי מאפה יקרים, למה שלא תכינו אותם בבית מחומרי הגלם הטובים ביותר ותהפכו את המטבח למשטח יצירה? מאפים מבצקי עלים במילויים עילאיים, לחמים עם עגבניות ואגוזים, לחמניות מתוקות ותוספות מגניבות לפוקצ’ה, כל אלו ועוד יפתיעו את האורחים שלכם בטעמים וניחוחות חדשים מדי פעם ויאפשרו לכם לבטא את היצירתיות שלכם באפייה טבעית ובריאה. 

 

איך להכין פיצה בטאבון הביתי שלכם?

על מנת שתוכלו להתחיל ברגל ימין את האפיה באמצעות טאבון, להלן שני מתכונים קלילים להכנה מיידית:

פיצה בטאבון

רכיבים 

רכיבים לבצק 

שתיים או שתיים וחצי כוסות מים פושרים

כף סוכר

שתי כפות שמרים

רבע כוס שמן זית

קילו קמח

כף מלח

רכיבים לרוטב הפיצה 

250 גר’ רסק עגבניות 

ארבע כפות שמן

בזיליקום ואורגנו לפי הטעם

חצי כפית מלח

200 גר’ מוצרלה מגוררת 

 

הוראות הכנה 

תחילה יש להכין את הבצק. מערבבים את המים הסוכר והשמרים ונותנים להם לנשום כמה דקות, לאחר מכן מוסיפים את השמן, הקמח והמלח ומערבבים. לשים את הבצק עד לקבלת בצק לא דביק, מעבירים לקערה משומנת מעט, עוטפים בניילון נצמד או מגבת לחה ומניחים להתפחה למשך כחצי שעה עד שעה. בינתיים ניתן להכין את רוטב הפיצה, חוץ מהגבינה, מערבבים את כל המצרכים היטב ומניחים במקרר לספיגת טעמים עד שהבצק מותפח היטב ומוכן. לאחר שהבצק תפח לפחות פי שתיים מגודלו המקורי, מניחים אותו על משטח מקומח ומרדדים אותו דק דק בצורה מרובעת או עגולה לפי הרצון. את השוליים מגביהים מעט למעלה ומברישים אותם בשמן זית להקשייתם. את מרכז הפיצה מורחים היטב ברוטב שהכנו, מפזרים מלמעלה גבינת מוצרלה וכל תוספת אחרת שמתחשק לנו לאכול, ומכניסים לטאבון ב – 200 מעלות למשך עשר עד עשרים דקות מקסימום. 

 

תוספות 

אף על פי שיש רבים שאוהבים את הפיצה שלהם ללא תוספות, רק עם הרבה גבינה נימוחה, התוספות הינן האמנות האמיתית של הפיצה. להלן מספר שילובים שיהפכו כל ערב פיצה לחגיגה של ממש:

  • זיתים שחורים, עגבניות, בצל סגול – השילוב בין הבצל הסגול, העגבניה והזית השחור הינו קלאסי ומושלם וטעים מאד. מתאים במיוחד עם כוס בירה טובה ביד. 
  • פפרוני ואננס – החריפות של הפפרוני עם המתיקות של האננס יוצרת תשלובת טעמים ייחודית. מי שרוצה פיצה כשרה יכול להכין אותה עם תחליף גבינה פרווה. 
  • גבינות ופטריות – תוספת של צד’ר, פרמזן, גבינה בולגנית ופרוסות דקות של פטריות שמפיניון בהחלט יעניקו לכם טעם של עוד ועוד. מומלץ עם כוס יין אדום בצד. 
  • קרם שמנת וכמהין – אם יש לכם חיך יוקרתי, למה שלא תנסו את פיצת קרם השמנת והכמהין עם מעט טימין ופלפל שחור? פיצה ייחודית שהופכת כל ביס לחגיגה של אנינות טעם ויוקרה, מומלץ להגיש עם שמפנייה צוננת בצד. 

 

פוקצ’ה 

אין כמו פוקצ’ה טרייה להתחיל את הארוחה, ניתן לשלב בה כל דבר שאתם אוהבים, מזיתים ועד עגבניות שרי ואגוזים, עשבי תיבול ועוד, ואל תשכחו טרפנדים מדליקים לטבול בהם את הלחם הפריך! כל מה שאתם צריכים זה לערבב בקערה חמש מאות גרם קמח לבן, כף  שמרים יבשים 

כפית סוכר, כוס מים פושרים, שלוש כפות שמן זית וכפית מלח. מתפיחים חצי שעה, משטחים באמצעות מערוך ליצירת לחם שטוח או מעט עגלגל ומאורך, אופים בטאבון ב- 200 מעלות למשך כעשרים דקות ומתענגים על כל ביס. 

די.אנד.אס בע”מ
די.אנד.אס בע”מ

חברת D&S הינה חברת יבוא המתמחה במוצרי פנאי ולייף סטייל בסגנון אמריקאי.

החברה, אשר נוסדה בשנת 1989, עוסקת ביבוא גרילים וריהוט גן והינה החלוצה בתחומה.

היום החברה נחשבת ליבואנית המובילה בענף ומספקת שרותי יבוא לרשתות המובילות בישראל ובנוסף מספקת שירות וחלקים למגוון רחב של גרילים הקיימים בארץ. די.אנד.אס הינה היבואנית המקורית של מוצרי וובר ארה”ב – החברה הגדולה בעולם, עם מכירות של למעלה ממיליון גרילים בשנה! במיתוג עצמי, החברה מייבאת באופן בלעדי את מוצרי דישף ודיגרדן הנמכרים בכל רחבי הארץ. לאורך השנים רכשה החברה קהל לקוחות המונה עשרות אלפי אנשים בכל חלקי הארץ.

די אנ אס בפייסבוק | די אנ אס ביטיוב | המייל שלנו: [email protected]

0
    עגלת הקניות
    עגלת הקניות שלך ריקהחזרה לחנות