BBQ N MORE
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

איך לצלות ירקות במעשנות בשרים

בעבר, עישון בשר היה משמש בעיקר לשימור הבשר מפני קלקול, ובני האדם היו משתמשים בו לקראת יציאה למסעות ארוכים. היום מטרת עישון הבשר היא מעט שונה, ונראה ששיטה זו הופכת פופולארית יותר ויותר! אנשים רבים רוכשים מעשנת בשרים, ועליה מכינים בשרים, עופות, דגים, וגם ירקות צלויים! מדובר בתוספת בריאה וטעימה לכל ארוחה, והאמת? שהיא גם ממש פשוטה להכנה! איך לצלות ירקות במעשנות בשרים?

 

עישון בשר ויתרונותיו

עישון בשר הוא אינו שיטה חדשה, והיא מלווה את האנושות כבר מאות שנים! בעבר, אנשים השתמשו בעישון בשר על מנת לשמר את המזון מפני קלקול, ואילו היום אנו משתמשים בו בעיקר במטרה לגוון את התפריט שלנו! עישון בשר היא טכניקה הדורשת מיומנות וניסיון, וכיום רכישת מעשנת בשרים מהווה גם מעין סמל סטטוס המסמל הבנה קולינארית מסוימת.

 

איך לצלות ירקות במעשנות בשרים

מעשנות בשרים טומנות בחובן מספר אופציות מעניינות מעבר לעישון עצמו. במידה ויש ברשותנו את האביזרים הנכונים, אנו יכולים להכין קינוחים, מאפים, ומאכלים נוספים וטעימים! צליית ירקות על מעשנת בשרים לעומת זאת, לא דורשת שום אביזר מיוחד. אם שאלתם איך לצלות ירקות במעשנות בשרים, הסעיפים הבאים הם בשבילכם!

 

שיפודי ירקות צלויים

צליית שיפודי ירקות היא פשוטה וזריזה, וניתן לבצע אותה כמעט עם כל ירק! מיד מומלץ לבחור ירקות בעלי מרקם לא קשה מדי, כדי שלא נצטרך לצלות אותם זמן רב מדי. ירקות מומלצים לצלייה הם קישואים, עגבניות, בצל, פטריות ועוד, ואותם ניתן לחתוך ולשפד על שיפודי עץ או מתכת. מסובבים את השיפודים מעל רשת הצלייה של המעשנת, עד לקבלת סימני חריכה עדינים. במידה ואתם מעוניינים להעניק לירקות גם טעם מעושן ייחודי, ניתן להשתמש בפונקציית העישון ולהוסיף כפיסי עץ בעלי ניחוחות שונים.

 

חציל בלאדי

החציל הוא אחד הירקות הטעימים ביותר שקיימים, וניתן להכין אותו במגוון צורות שונות. חציל בלאדי הוא חציל המונח על הגריל או על האש החשופה, כשהוא עטוף בנייר כסף או ללא שום עטיפה. קליפתו החיצונית של החציל תיחרך ותתפחם, ואילו חלקו הפנימי יתרכך ויהפוך למעדן של ממש! את החציל הבלאדי ניתן להגיש בתוספת שמן זית, לימון, טחינה, מלח, או כל תבלין אחר שתבחרו!

 

ירקות מוקפצים

הקפצת ירקות היא מעט שונה משיטת הצלייה, אך היא מעניקה לנו מזון טעים ובעל ערכים תזונתיים גבוהים. ההקפצה מאפשרת הכנה חלקית של הירקות, כך שהם מתרככים, מקבלים ארומה ייחודית, והופכים למנת צד מושלמת לסעודה שלנו!

 

בחירת מעשנת בשרים מתאימה

שוק מעשנות הבשרים מציע מגוון של מתקני צלייה, ואנו לעתים עשויים להתבלבל אל מול האופציות הרבות המוצעות לנו. על מנת שתוכלו לבצע את הבחירה הנכונה ביותר עבורכם, מומלץ לעקוב אחרי מספר כללי צרכנות פשוטים:

 

נתחו את דפוסי השימוש שלכם

לכל אחד מתאימה מעשנת בשרים אחרת, וניתוח דפוסי השימוש שלכם יוכל לספר לכם מהי המעשנת המועדפת עבורכם. האם אתם צריכים מעשנת גדולה או קומפקטית? הכל תלוי בתדירות ובאופי השימוש שלכם!

 

עיינו בחוות דעת אמינות

כשאנו קוראים חוות דעת, חשוב להצליב חוות דעת ממספר מקורות! כך נקבל תמונה אמינה יותר על המוצר שאותו אנו מתכננים לרכוש. אם באפשרותכם לקבל המלצה ממקור ראשון, זוהי הדרך הטובה ביותר!

 

בחרו במותג מוביל ועם אחריות

אל תתפשרו על איכות מעשנת הבשרים שלכם, ואל תתפתו לרכוש מוצר זול ומאיכות ירודה! יצרניות מובילות של מעשנות בשרים מבטיחות לכם איכות לאורך זמן, ואחריות מורחבת על המוצרים שלהן!

די.אנד.אס בע”מ
די.אנד.אס בע”מ

חברת D&S הינה חברת יבוא המתמחה במוצרי פנאי ולייף סטייל בסגנון אמריקאי.

החברה, אשר נוסדה בשנת 1989, עוסקת ביבוא גרילים וריהוט גן והינה החלוצה בתחומה.

היום החברה נחשבת ליבואנית המובילה בענף ומספקת שרותי יבוא לרשתות המובילות בישראל ובנוסף מספקת שירות וחלקים למגוון רחב של גרילים הקיימים בארץ. די.אנד.אס הינה היבואנית המקורית של מוצרי וובר ארה”ב – החברה הגדולה בעולם, עם מכירות של למעלה ממיליון גרילים בשנה! במיתוג עצמי, החברה מייבאת באופן בלעדי את מוצרי דישף ודיגרדן הנמכרים בכל רחבי הארץ. לאורך השנים רכשה החברה קהל לקוחות המונה עשרות אלפי אנשים בכל חלקי הארץ.

די אנ אס בפייסבוק | די אנ אס ביטיוב | המייל שלנו: [email protected]

0
    עגלת הקניות
    עגלת הקניות שלך ריקהחזרה לחנות