BBQ N MORE
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

איך לצלות ירקות על גריל גז

גרילי גז נכנסו לתודעה שלנו בעיקר בשנים האחרונות, ונראה שהם מעניקים נוחות משתמש שגורמת לאנשים רבים לבחור בהם. בשונה מגרילי הפחמים, גרילי גז מעניקים הצתה מהירה ובערה רציפה, והם מאפשרים לנו להכין סוגי מזונות שונים ומגוונים! למרות שגריל עושה אסוציאציה לבשר, אנשים רבים דווקא שואלים את עצמם איך לצלות ירקות על גריל גז. מדובר במנת פתיחה או תוספת בריאה ומזינה, שיכולה גם לקבל מרקם וארומה ייחודיים באמצעות גריל הגז שלנו. במאמר הבא אספנו עבורכם מידע על צליית ירקות בגריל גז!

 

גריל גז – החדשנות במיטבה

גרילי גז מעניקים לנו נוחות ללא פשרות, כשאנו מדברים על צליית מזון בגינה או בחצר שלנו. אנשים רבים שבבעלותם גינה – בוחרים לרכוש לעצמם גריל גז לצורך אירועי ברביקיו ובילויים משפחתיים. גרילי הגז פועלים באמצעות מבערי נירוסטה עוצמתיים, השולחים את החום אל משולשי האמייל שדואגים לפזר אותו בצורה אחידה על משטח הצלייה. באופן זה אנו מקבלים מזון צלוי בצורה אחידה, וללא חלקים בלתי עשויים.

 

ירקות צלויים – בריא וטעים

למרות שהאסוציאציה הראשונה שעולה לנו בראש כשאנו אומרים “גריל גז” – היא בשר ועוף, גריל גז יכול לשמש להכנת מזונות רבים אחרים. ירקות צלויים הם בריאים וטעימים, ואתם עשויים להיות מופתעים מסוגי הירקות שניתן להכין על גבי גריל הגז שלנו! בין הירקות הנפוצים לצלייה על הגריל ניתן למצוא את העגבנייה, פלפלים מכל הצבעים, חצילים, פטריות, ואפילו ירוקים כמו חסה ואספרגוס!

 

איך לצלות ירקות על גריל גז

חשוב לזכור ששיטת הצלייה מתאימה לירקות שאינם צריכים זמן רב על מנת להיות מוכנים, ולכן פחות יתאימו כאן ירקות כמו בטטה או תפו”א. מעבר לכך? כמעט כל ירק יכול לעלות על גריל הגז שלכם, ולהעניק לכם מנה איכותית במיוחד! איך לצלות ירקות על גריל גז?

 

שלב ההכנה

בשלב הזה אנו בוחרים את הירקות שאנו מעוניינים לצלות, ופורסים אותם בצורה מתאימה. קחו בחשבון שאם הירק הוא קשה יחסית – למשל קישוא, רצוי לפרוס אותו לחתיכות קטנות יותר כך שהחום יוכל לחדור טוב יותר לירק. את הירקות הפרוסים ניתן להניח בקערה גדולה, ולתבל עם זמן זית ומלח. חשוב לתבל בשמן לפני ההנחה על הגריל, מכיוון שאנו לא רוצים להזליף אותו על גבי הגריל.

 

הנחת הירקות על הגריל

הנחת הירקות על הגריל תתבצע עם מחשבה תחילה, וירקות שהם ארוכים וצרים – נניח בצורה רוחבית על גבי רשת הצלייה, כדי שלא יעברו דרך פסי הרשת ויצנחו למטה.

 

צלייה במידה מתאימה

את הירקות אנו צולים עד שניכרים סימני חריכה משני הצדדים, וחשוב לא לצלות אותם יותר מדי. חלק מהקסם של ירקות צלויים על הגריל – הוא שהם עשויים חלקית, מתרככים, אך גם שומרים חלקית על הטעם והמרקם הקודם שלהם.

 

הגשת הירקות הצלויים

כאן למעשה השמים הם הגבול, ואנו יכולים להגיש את הירקות הצלויים בצורות מגוונות בהתאם לטעם שלנו. חציל בלאדי צלוי – נהוג להגיש עם טחינה ותבלינים, ירקות אחרים נהוג לתבל בלימון (בייחוד את הירוקים למיניהם), ויש ירקות שישתלבו מעולה בסלטים או מנות צד אחרות!

 

שווה לנסות!

נסיים את המאמר בהמלצה חמה מאיתנו! תירס צלוי על גבי גריל גז – יכול להעניק לכם מנה מושלמת וטעימה במיוחד! תירס טרי ואיכותי לא צריך יותר מכמה דקות על הגריל כדי לקבל טעם ייחודי, וניתן לצלות אותו עד לקבלת סימני חריכה. לאחר מכן, כל מה שנותר לעשות זה לתבלן וליהנות!

ירקות על הגריל

איך לעשות ירקות על גריל גז
די.אנד.אס בע”מ
די.אנד.אס בע”מ

חברת D&S הינה חברת יבוא המתמחה במוצרי פנאי ולייף סטייל בסגנון אמריקאי.

החברה, אשר נוסדה בשנת 1989, עוסקת ביבוא גרילים וריהוט גן והינה החלוצה בתחומה.

היום החברה נחשבת ליבואנית המובילה בענף ומספקת שרותי יבוא לרשתות המובילות בישראל ובנוסף מספקת שירות וחלקים למגוון רחב של גרילים הקיימים בארץ. די.אנד.אס הינה היבואנית המקורית של מוצרי וובר ארה”ב – החברה הגדולה בעולם, עם מכירות של למעלה ממיליון גרילים בשנה! במיתוג עצמי, החברה מייבאת באופן בלעדי את מוצרי דישף ודיגרדן הנמכרים בכל רחבי הארץ. לאורך השנים רכשה החברה קהל לקוחות המונה עשרות אלפי אנשים בכל חלקי הארץ.

די אנ אס בפייסבוק | די אנ אס ביטיוב | המייל שלנו: [email protected]

0
    עגלת הקניות
    עגלת הקניות שלך ריקהחזרה לחנות