BBQ N MORE
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

איך לתחזק את גריל הגז בחורף

גריל גז חוסך לנו מאמץ רב בעת שאנו עורכים ברביקיו, ולכן אנשים רבים מעדיפים אותו על גבי גריל הפחמים. בימי החורף, לעתים גריל הגז שלנו שוכב כאבן שאין לה הופכין, ועוברים ימים רבים שבהם אנו לא משתמשים בו. האם גריל גז מסוגל להתעורר אחרי שנת חורף ארוכה ולתפקד כרגיל, או שמא אנו צריכים לבצע פעולות כלשהן על מנת לשמור עליו במצב תקין? במאמר הבא אספנו עבורכם מידע וטיפים שיסבירו לכם איך לתחזק את גריל הגז בחורף!

 

גריל גז – נוחות ללא פשרות

גרילי גז הפכו לפופולאריים במיוחד לאחרונה, ואנו נתקלים בהם אצל בני משפחה וחברים שברשותם גינה, חצר או מרפסת. גריל גז מאפשר לנו הצתה מהירה, ומונע מאיתנו את הצורך להיאבק בגחלים סרבניות, ולנפנף ללא הרף על מנת ללבות את האש. מסיבות אלה, אנשים רבים עברו להשתמש בגרילי גז, המעניקים לנו נוחות בלתי מתפשרת לצד מזון איכותי, עסיסי וטעים!

 

כיצד עובד גריל גז?

גרילי גז צורכים את הגז שבאמצעותו מתבצעת הבערה – באמצעות חיבור לצינור הגז הביתי או למיכלי גז המחוברים למתקן. המבערים מכוונים את בערת הגז אל משולשי אמייל מיוחדים, שתפקידם הוא לפזר את החום בצורה מבוקרת ואחידה על גבי משטחי הצלייה. משטחי הצלייה יכולים להיות ממוקמים במרחקים משתנים מהאש, וחלק מגרילי הגז אף כוללים מספר קומות צלייה – המאפשרות תמרון עם עוצמת ההכנה הרצויה.

 

השימוש בגריל גז

תפעול גריל גז הוא פשוט הרבה יותר מאשר תפעול של גרילים אחרים, ולכן אנשים רבים בוחרים בו. באפשרותנו לבחור את גריל הגז המתאים לנו, בהתאם לגודל החצר או הגינה ובהתאם לדפוסי השימוש שלנו. הצתת הגריל תתבצע בפשטות וללא מאמץ, והנפנוף לא יהיה דרוש בזמן הצלייה! גרילי גז איכותיים גם כוללים מד חום אינטגרלי לבקרה מושלמת, מערכת איסוף שומנים ואפר, ופיצ’רים שימושיים נוספים. גריל גז מסמל את פסגת הנוחות כשמדובר בצליית בשר, עופות, דגים ומזונות אחרים, והוא יעניק לנו ארוחה איכותית בכל שימוש!

 

איך לתחזק את גריל הגז בחורף?

כשמזג האוויר הוא חם ונעים – הכל טוב ויפה, אך מה קורה בימי החוף הסגריריים? ומה קורה כשגריל הגז שלנו עומד ימים ארוכים ללא שימוש ומעלה אבק? חשוב מאוד לדעת איך לתחזק את גריל הגז בחורף, ולכן אספנו עבורכם מספר טיפים רלוונטיים:

 

נתקו את הגריל מאספקת הגז

במידה ויש ברשותכם גריל המחובר לצינור הגז הביתי, או גריל נייד שניתן להפריד ממנו את בלון הגז – הקפידו לנתק את הגריל מאספקת הגז! פעולה זו היא מקבילה לסגירת השיבר הראשי של המים בעת שאנו נעדרים מהבית – והיא תעניק לנו ראש שקט מבחינה בטיחותית. דליפות גז עשויות לסכן אותנו ואת בני ביתנו, ולכן חשוב להימנע מהן.

 

השתמשו בכיסוי ייעודי

רוב האנשים לא מודעים לכך, אך פגעי מזג האוויר משפיעים ישירות על אורך חיי גריל הגז שלנו!
גם כשמדובר בשמש קופחת, ובעיקר כשמדובר בגשמים ומשקעים נוספים – חשוב מאוד לכסות את גריל הגז בכיסוי ייעודי המותאם לכך. אל תתפתו להשתמש בניילון פשוט או כל חומר אחר שאינו מיועד לכך, וכך תמנעו חדירת מים והרס של גריל הגז.

 

הפעילו את הגריל אחת למספר ימים

גריל גז מכיל מספר חלקים שיכולים להיסתם מסיבות שונות, דוגמת מבערים, מערכת איסוף שומנים, צינורות הגז ועוד. לכן, יש תועלת רבה בהפעלה של הגריל מדי פעם – כדי למנוע הצטברות של אבק או לכלוכים שונים שיפגעו בתקינותו.

גריל גז

גריל גז ראשית
די.אנד.אס בע”מ
די.אנד.אס בע”מ

חברת D&S הינה חברת יבוא המתמחה במוצרי פנאי ולייף סטייל בסגנון אמריקאי.

החברה, אשר נוסדה בשנת 1989, עוסקת ביבוא גרילים וריהוט גן והינה החלוצה בתחומה.

היום החברה נחשבת ליבואנית המובילה בענף ומספקת שרותי יבוא לרשתות המובילות בישראל ובנוסף מספקת שירות וחלקים למגוון רחב של גרילים הקיימים בארץ. די.אנד.אס הינה היבואנית המקורית של מוצרי וובר ארה”ב – החברה הגדולה בעולם, עם מכירות של למעלה ממיליון גרילים בשנה! במיתוג עצמי, החברה מייבאת באופן בלעדי את מוצרי דישף ודיגרדן הנמכרים בכל רחבי הארץ. לאורך השנים רכשה החברה קהל לקוחות המונה עשרות אלפי אנשים בכל חלקי הארץ.

די אנ אס בפייסבוק | די אנ אס ביטיוב | המייל שלנו: [email protected]

0
    עגלת הקניות
    עגלת הקניות שלך ריקהחזרה לחנות