BBQ N MORE
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

איך לתחזק מטבח חוץ בחורף

מטבח חוץ מהווה את פסגת הנוחות, כשאנו עורכים ברביקיו או סעודה מפנקת בגינה שלנו. אנשים רבים שבבעלותם מטבח חוץ – עושים בו שימוש רב בימי הקיץ והאביב, אך פחות משתמשים בו כשמגיעים ימי החורף הסגריריים. אם בבעלותכם גינה או חצר – חשוב לדעת איך לתחזק מטבח חוץ בחורף, על מנת שתוכלו לחזור ולהשתמש בו באין מפריע כשתרצו! כל המידע במאמר הבא.

 

מטבחי חוץ – נוחות ללא פשרות

מדינת ישראל היא מדינה ים תיכונית, וככזאת היא התברכה במזג אוויר נעים ברוב ימות השנה. אם להודות בעובדות – החורף כאן הוא לא “מי יודע מה”, ורוב הימים הם קיציים או נעימים יחסית. מסיבה זו, אנשים רבים שיש בבעלותם גינה או חצר – בוחרים להתקין מטבח חוץ שישרת אותם בעת הבילוי בגינה. מטבחי חוץ מכילים מספר אלמנטים הקיימים גם במטבח הביתי שלנו, ונוכחותכם עמנו בגינה – מונעת טרטורים רבים, לכלוך שעלול להיכנס הביתה, ובעיקר – מעניקה לנו נוחות ללא פשרות!
מתי מטבח חוץ יכול לשמש אותנו בשגרה?

 

אירועי ברביקיו

אירועי ברביקיו כרוכים בהרבה לכלוך, פעולות הכנת מזון וארגונים. מטבח חוץ מביא עד אלינו את כל מה שאנו צריכים בזמן הברביקיו, ומונע מאיתנו את הצורך לטרטר את עצמנו הביתה בכל כמה רגעים.

 

ארוחות חוץ

כשאנו עורכים ארוחות חוץ, באפשרותנו להכין את האוכל, לצלחת אותו, ואף לשטוף את הכלים ולהשליך את האשפה – מבלי להיכנס אפילו פעם אחת הביתה! מטבחי חוץ מצוידים במקרר, כיריים, פח, כיור ועוד – והם מנגישים לנו את כל התשתיות הדרושות לסעודה מפנקת ועצמאית בחוץ.

 

טבילה בבריכה

גם כשאין מדובר בארוחה של ממש, ואנו בסה”כ יושבים בחוץ או טובלים בבריכה – מטבח חוץ מאפשר לנו ליהנות ממשקה קר, שטיפת ידיים, או השלכת אשפה מבלי להיכנס הביתה.

 

איך לתחזק מטבחי חוץ בחורף

למרות שהחורף במדינת ישראל הוא לא ארוך במיוחד, כשהוא מגיע – הוא יכול להביא עמו מספר ימים גשומים וסוערים במיוחד! ימיה החורף מביאים איתם משקעים, רטיבות וקור, ולכן מטבחי החוץ שלנו דורשים יחס שונה בתקופה זו. אספנו עבורכם מספר כללים, שיעזרו לכם להבין איך לתחזק מטבח חוץ בחורף:

 

נתקו חיבורי חשמל

מטבח חוץ הוא מטבח לכל דבר, ולכן הוא לעתים כולל גם חיבורי חשמל לטובת מקררים, כיריים חשמליות, או כל מתקן אחר המבוסס על אנרגיה חשמלית. כשהחורף מגיע – מטבח החוץ שלנו חשוף לרטיבות, ולכן חשוב מאוד לנתק את כל חיבורי החשמל שלו, ולעטוף אותם היטב כך שלא יירטבו.

 

נתקו תשתית גז

בחלק ממטבחי החוץ שלנו מותקנים גריל גז או כיריים, ובמידה ואנו לא משתמשים בהם למשך תקופה מסוימת – רצוי לנתק מהם את תשתית הגז ולוודא שהיא סגורה הרמטית. דליפות גז עלולות לגרום לנו להוצאות מיותרות וכמובן – לסכן את בטיחותנו!

 

כסו את מטבח החוץ שלכם

בתור התחלה, תמיד רצוי להתקין את מטבח החוץ מתחת לפרגולה או גגון, ורוב האנשים אכן עושים כך. בין אם מטבח החוץ מותקן מתחת לגגון או סככה ובין אם לא – מומלץ לכסות אותו בתקופת החורף כדי למנוע כניסת רטיבות, אבק, וכל מפגע אחר. ניתן לרכוש כיסויים מקצועיים למטבחי חוץ, המעניקים הגנה מושלמת למתקנים ולתשתיות.

 

הפעילו את המטבח מדי פעם

אל תתנו למטבח החוץ שלכם לעמוד ימים ארוכים ללא שימוש, והקפידו להפעיל מדי פעם את הברז, המקרר, הגריל, והמתקנים האחרים. באופן זה תמנעו הצטברויות של אבק, סתימות, קינון חרקים ומכרסמים ועוד.

מטבח חוץ

מטבח חוץ
די.אנד.אס בע”מ
די.אנד.אס בע”מ

חברת D&S הינה חברת יבוא המתמחה במוצרי פנאי ולייף סטייל בסגנון אמריקאי.

החברה, אשר נוסדה בשנת 1989, עוסקת ביבוא גרילים וריהוט גן והינה החלוצה בתחומה.

היום החברה נחשבת ליבואנית המובילה בענף ומספקת שרותי יבוא לרשתות המובילות בישראל ובנוסף מספקת שירות וחלקים למגוון רחב של גרילים הקיימים בארץ. די.אנד.אס הינה היבואנית המקורית של מוצרי וובר ארה”ב – החברה הגדולה בעולם, עם מכירות של למעלה ממיליון גרילים בשנה! במיתוג עצמי, החברה מייבאת באופן בלעדי את מוצרי דישף ודיגרדן הנמכרים בכל רחבי הארץ. לאורך השנים רכשה החברה קהל לקוחות המונה עשרות אלפי אנשים בכל חלקי הארץ.

די אנ אס בפייסבוק | די אנ אס ביטיוב | המייל שלנו: [email protected]

0
    עגלת הקניות
    עגלת הקניות שלך ריקהחזרה לחנות