BBQ N MORE
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מתכון לאסאדו במעשנת בשרים

אסאדו במעשנת בשרים הוא אחד מן המתכונים היותר טעימים שיצא לכם להכין. המעשנה היא מה שנותן את כל הטעמים של העשן לצד הבישול הארוך והאיטי מה שהופך את האסאדו לטעים ורך בצורה שלא ניתן לתאר. אז אם אתם אוהבים קבבים ומתים על טעמי העישון, אנחנו מזמינים אתכם לנסות את המתכון הנהדר הזה שאין סיכוי שלא תהנו ממנו. 

רשימת מצרכים

על מנת להכין את האסאדו באופן המיטבי חשוב להבין שמדובר בבשר שצריך זמן בישול ארוך מאוד ולכן תהליך העישון הוא פשוט מושלם עבורו. בהתאם לכך חשוב להבין את כלל המרכיבים הבאים לפני שאנחנו מתחילים בתהליך:

חומרים כמות
נתח אסאדו 1.5 קילו
שום 3-4 שיניים כתושות
דבש/סילאן 1/3 כוס
טריאקי ¼ כוס
שמן 1/3 כוס
מיץ לימון ¼ כוס
חרדל 3 כפות

אופן ההכנה

שלב ראשון – שלב המריחה

אז השלב הראשון הוא השלב אולי החשוב ביותר בהכנה של אסאדו במעשנת בשרים. אנחנו קודם כל צריכים לקחת את האסאדו ולבצע מריחה שלו בכלל המרכיבים שיש לנו למעלה. איך עושים את זה? מאוד פשוט, נערבב את כל המרכיבים בצורה אחידה ככה שנוכל למרוח אותם על האסדו ולא לפספס שום נקודה. לאחר שסיימנו, ניקח את האסאדו נעטוף אותו ונכניס למקרר ללילה שלם על מנת שיקבל את הטעמים של המרינדה המדהימה שהכנו.

 

שלב שני – צלייה במעשנה

כעת נתחיל בהכנה של אסאדו במעשנת בשרים. איך עושים את זה? תחילה אנחנו נחמם את המעשנה שלנו למצב של 110-120 מעלות. נחכה שהמעשנה תהיה מוכנה לפעולה בהתאם לכל הטעמים שאנחנו רוצים שהיא תביא לבשר ולאחר מכן ורק לאחר מכן נכניס את הבשר לתוך המעשנה וניתן לו להתחיל להתבשל.

כמה להתבשל? לפחות 5 שעות (עד שיגיע לחום פנימי של 70 מעלות). לאחר 5 שעות נוציא את הבשר שלנו ונעטוף אותו בנייר כסף. לאחר העטיפה נכניס אותו לתוך המעשנה שוב למשך שעתיים ורק כשאנחנו רואים שהבשר באמת רך וטעים אנחנו נוציא אותו, נפרוס ונקרא לכולם להגיע ולאכול מהדבר המושלם שהכנו.

מעשנה – כלי הצלייה שצובר תאוצה בתקופה האחרונה

אז כולנו מכירים את המעשנות, כולנו נתקלים בהן בסרטונים של הפייסבוק או האינסטגרם ואפילו בטיק טוק. מדובר בכלי צלייה ויראלי במיוחד אשר צובר פופולאריות רבה בשנים האחרונות. אז נכון, מדובר בכלי צליית בשירים ודגים מאוד מוכר ואחד מן המוכרים ביותר בשוק והביקוש למעשנות ביתיות צובר תאוצה כל הזמן.

חובבי הבשרים יודעים כמה המעשנה היא מיוחדת ומומלצת במיוחד. הרבה אנשים אבל לא מבינים את הכלי המרתק הזה ואת ההיסטוריה המעניינת שהוא מביא עמו.

אסאדו במעשנת בשרים

כלי פשוט לתפעול

אז הרבה מהאנשים חושבים שמדובר בכלי מסובך ושקשה לתפעל אותו. אבל ממש לא כך הדבר, המעשנות היום ובעבר תמיד היו כלי קליל מאוד להכנה של בשרים. לעומת כלי צלייה אחרים כל מה שהוא מצריך מאיתנו זה זמן ובעיקר סבלנות. אז כמו שאתם יכולים להבין מדובר בכלי מאוד פשוט לתפעול וכל שעליכם לעשות הוא אך ורק להמתין לכך שהאוכל יהיה מוכן.

 

המדריך לרוכש המעשנה המתחיל

אז אם החלטתם לעלות ברמת הביצועים שלכם והחלטתם לרכוש מעשנה לבית, מדובר ברכישה הטובה ביותר שחובב בשרים יכול לעשות. הכלי הוא כלי צלייה מצוין שמוסיף טעמים נהדרים לצד זמן בישול ארוך במיוחד יש לו כלכך הרבה יתרונות. אז בואו ותכירו את המדריך לרוכש המתחיל.

 

תתייעצו עם מומחה מהתחום

קודם כל אנחנו תמיד ממליצים בראש ובראשונה לא להתחיל בקניית מעשנה לפני שדיברתם עם אדם שמבין. זה יכול להיות מכר שרכש בעבר מעשנה, זה יכול להיות מומחה מהפייסבוק שעוסק בשיווק ומכירה של המוצרים או שאתם כמובן מוזמנים להתייעץ עם הצוות שלנו שיעזור לכם ככל הניתן.

 

תעשו בדיקה של תקציב לפני

רכישת מעשנה איכותית רבים מן האנשים חושבים שמדובר בהוצאה גבוהה מאוד. הכנה מוקדמת של תקציב יכולה לחסוך לכם המון כסף ברכישת המעשנה ויתכן ואפילו תצאו ככה יותר מרוצים. שוק המעשנות הוא שוק רחב וניתן כמעט בכל תקציב לבצע רכישה, חשוב להדגיש כי מעשנה יכולה לעלות כמה מאות שקלים ואפילו להגיע במקרי קיצון לעשרות אלפי שקלים.

 

רשימת דרישות מהמעשנה

אז עצה נוספת ואחרונה היא לשאול את עצמכם לשם מה אתם צריכים את המעשנה, האם לשם עישון מקצועי או שדווקא לשם פעם ב והתנסויות חד פעמיות? לכל אחד מן הדברים הללו יש משמעות ולכן חשוב לדעת לבצע רשימת דרישות מסודרת.

 

אז לסיכום

כמו שאתם יכולים להבין להכין אסאדו במעשנת בשרים זה לא דבר מסובך בכלל, כל מה שאנחנו צריכים הוא לדעת כיצד לתפעל את המעשנה ובעיקר לחכות בסבלנות. אם נהניתם מהמתכון אתם מוזמנים לחפש עוד מתכונים אצלנו באתר וכמובן לפנות אלינו בכל שאלה שיש לכם.

ינואר 15, 2024
יש לכם שאלות?
השאירו פרטים ומומחה יחזור אליכם בהקדם
0
    עגלת הקניות
    עגלת הקניות שלך ריקהחזרה לחנות