BBQ N MORE
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

אפייה במעשנת בשרים – המדריך המלא

מעשנות בשרים הפכו לפופולאריות במיוחד בקרב חובבי הצלייה, ואנו רואים יותר ויותר אנשים שבוחרים להצטייד במעשנת מסוג כלשהו. שיטת עישון הבשר היא וותיקה מאוד, ומלווה את האנושות כבר מאות שנים. מעשנות הבשרים של ימינו מאפשרות לא רק עישון בשר, עופות ודגים – אלא גם טכניקות עיבוד מזון נוספות. אם התעניינתם לגבי אפייה במעשנת בשרים – המדריך המלא לפניכם!

 

עישון בשר

עישון בשר היא שיטה עתיקה, שמטרתה המקורית הייתה לשמר בשר לתקופות ארוכות מבלי שיתקלקל. מי היה מעשן בשר? ובכן, מלחים שיצאו לים לתקופה ארוכה, חיילים שהצטיידו לקראת מלחמה, ועוד. בימינו, עישון בשר הוא עדיין נפוץ – אך מסיבה אחרת! כיום אנו מעשנים בשר בעיקר לצרכים קולינאריים דוגמת גיוון התפריט שלנו, הנאה ממנות חדשות, והוספת טעמים מעניינים לארוחה.

 

מהי מעשנת בשרים?

מעשנת בשרים היא מתקן ייעודי לעישון בשר, היוצר את התנאים המושלמים לספיגת העשן באופן מקסימלי במזון. המעשנת בנויה כך שנוצר עשן רב בתהליך הבערה, ותודות לעיצוב הייחודי שלה – העשן אופף את הבשר ונספג בו היטב. לעישון מלווה גם תהליך צלייה איטי מאוד, וניתן לשלוט בו באמצעות הנחת הנתחים במיקומים שונים במעשנת. חלק מהאנשים משתמשים בכפיסי עץ דחוסים הנקראים “פלאטס”, שמטרתם ליצור עשן רב בניחוחות שונים בעת העישון. המעשנת היא גם מתקן צלייה לכל דבר, ואולי תופתעו לשמוע שגם ניתן לאפות בה מאפים!

 

אפייה במעשנת בשרים – המדריך המלא

במעשנת הבשרים שלנו אנו יכולים לאפות פיצות, פוקאצ’ות, לחמים, פיתות ועוד – הכל תלוי באביזרים שיש ברשותנו. יצרניות מובילות בתחום הפנאי והקמפינג, מציעות מגוון אביזרים שעוזרים לנו בצלייה, בישול ואפייה. אפייה במעשנת בשרים – המדריך המלא.

 

אבן שמוט

חלק מהאנשים רוכשים אבן שמוט, שהיא אבן מלאכותית המיועדת לאפיית פיצות ומאפים אחרים.
את האבן ניתן להניח על משטח הצלייה, והיא מרכזת את החום בצורה אידיאלית לקבלת אפקט אפייה מושלם. אבן שמוט משמשת בין השאר לבניית טאבונים, אך גם נמכרת בגדלים שונים לשימוש ביתי!

 

טאבון נייד

הטאבון הנייד הוא מעין מתקן קומפקטי, העשוי מאבן ומתכת וניתן להנחה בתוך התנור הביתי שלנו או על גבי מתקן צלייה. עיצוב הטאבון הנייד מאפשר לו לצבור חום בצורה עוצמתית, ולכן הוא מגיע לטמפרטורות הרצויות לאפייה. חשוב לבדוק את מידותיו של הטאבון לפני הרכישה, על מנת לוודא שהוא אכן מתאים למתקן הצלייה שלנו!

 

פלטות ופלנצ’ות יצוקות

פתרון נוסף ויעיל לאפייה, הן הפלטות היצוקות המוצעות למכירה בקטלוגים של היצרניות המובילות. הפלטות והפלאנצ’ות מעניקות לנו אופציות רבות נוספות להכנת מזון, ומאפשרות לנו בין השאר גם אפייה של פיצות, לחמים, פוקאצ’ות, קרואסונים ועוד! כל פלטה מתאימה לצורך אחר, ומומלץ תמיד להתייעץ עם צוות החנות ולוודא את התאמת המוצר לאפייה במעשנת הבשרים שלכם.

 

איך בוחרים מעשנת בשרים?

הבינו מהם דפוסי השימוש שלכם

האם אנו מעשנים בשר בכל שבוע, או שאנו עושים זאת בתדירות נמוכה יותר? הבנת דפוסי השימוש שלנו תעזור לנו להבין אם אנו זקוקים למעשנת גדולה במיוחד, או קומפקטית וניידת.

 

חפשו חוות דעת איכותיות

חוות דעת אינטרנטיות עשויות לבלבל, ולכן מומלץ להצליב חוות דעת ממספר מקורות! אם באפשרותכם להשיג חוות דעת ממקור ראשון – הרי שזוהי הדרך המומלצת ביותר.

 

בחרו במותג מוביל ומבטיח

גם אם זה אומר שתשלמו מעט יותר ברכישה הראשונית – תמיד כדאי להעדיף מותג מוביל! באופן זה תוכלו להיות שקטים במהלך השנים הבאות, תוך ידיעה שיש “אבא ואמא” למוצר, ושיש אחריות מורחבת!

גריל גז בפתח תקווה
די.אנד.אס בע”מ
די.אנד.אס בע”מ

חברת D&S הינה חברת יבוא המתמחה במוצרי פנאי ולייף סטייל בסגנון אמריקאי.

החברה, אשר נוסדה בשנת 1989, עוסקת ביבוא גרילים וריהוט גן והינה החלוצה בתחומה.

היום החברה נחשבת ליבואנית המובילה בענף ומספקת שרותי יבוא לרשתות המובילות בישראל ובנוסף מספקת שירות וחלקים למגוון רחב של גרילים הקיימים בארץ. די.אנד.אס הינה היבואנית המקורית של מוצרי וובר ארה”ב – החברה הגדולה בעולם, עם מכירות של למעלה ממיליון גרילים בשנה! במיתוג עצמי, החברה מייבאת באופן בלעדי את מוצרי דישף ודיגרדן הנמכרים בכל רחבי הארץ. לאורך השנים רכשה החברה קהל לקוחות המונה עשרות אלפי אנשים בכל חלקי הארץ.

די אנ אס בפייסבוק | די אנ אס ביטיוב | המייל שלנו: [email protected]

0
    עגלת הקניות
    עגלת הקניות שלך ריקהחזרה לחנות