BBQ N MORE
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

אפייה על גריל גז – המדריך המלא

גרילי הגז הפכו לפופולאריים במיוחד בשנים האחרונות, והם טומנים בחובם יתרונות משמעותיים ככל שמדובר על נוחות משתמש. על גרילי הגז שלנו אנו יכולים להכין מגוון מזונות, וחלקם עשויים להפתיע אתכם! בעוד רוב האנשים מדמיינים בעיקר נתחי בשר עסיסיים, מסתבר שגריל הגז שלנו מאפשר גם אפייה מקצועית לכל דבר. אפייה על גריל גז – המדריך המלא לפניכם!

 

גרילי גז – כבר לא צריך להתפשר!

גרילי הגז שפרצו לשוק הצלייה בשנים האחרונות, מאפשרים לנו נוחות ללא פשרות! בעוד בעבר, היינו צריכים להיאבק עם פחמים המסרבים להידלק, לנפנף בצורה מאומצת, ולאכול מזון שלעתים אינו עשוי בצורה מושלמת ואחידה – הרי שכל הבעיות האלה תיפתרנה ברגע שנרכוש לעצמנו גריל גז איכותי! גרילי הגז מהדור החדש כוללים מערכות איסוף אפר ושומנים, מערכת אוורור, מד חום מובנה, משטחי עבודה ועוד.

מזונות להכנה על גבי גריל גז

גריל הגז שלנו מהווה תוספת נהדרת לגינה, והוא מאפשר לנו לגוון את התפריט שלנו וליהנות ממזון ברמה גבוהה במיוחד! האסוציאציה הראשונה כשאנו מדברים על גריל – היא כמובן בשרים ועופות, אך ניתן להכין עליו גם ירקות, טופו, ואפילו מאפים!

אפייה על גריל גז – המדריך המלא

תאמינו או לא, גריל הגז שלכם יכול להפוך למיני – מאפייה שתספק לכם מאפים טעימים ובעלי ניחוחות בלתי נשכחים!  כשאתם מעוניינים לנסות אפייה על גריל גז – המדריך המלא שלנו יסייע לכם בכל השלבים:

על גבי מה אנו אופים?

בעיקרון ניתן לאפות גם על גבי רשת הצלייה הרגילה, אך זה פחות מומלץ. יצרניות הגרילים מאפשרות לרכוש אביזרים מיוחדים לצורך אפייה, דוגמת פלאנצ’ות, פלטות יצוקות, ותבניות מיוחדות אחרות. אנשים רבים מעדיפים להשתמש באבן שמוט – שהיא אבן אפייה מלאכותית המיועדת לאפיית פיצות ומאפים אחרים.

על כמה מכוונים את הגריל?

הגריל צריך להיות בערך על טמפרטורה של 250 מעלות, ומומלץ לחמם אותו מבעוד מועד. כשהחום מגיע לטמפרטורה המתאימה יש להניח את הבצק על גבי שטח האפייה, ולאחר 10 דקות או קצת פחות – ניתן לזלף מעט שמן זית על הבצק שכבר אמור להיות מוכן כמעט לגמרי.

כמה זמן לאפות?

זמן האפייה תלוי בסוג המאפה, ותוכלו למצוא מתכונים נהדרים ברשת! למשל, כשאנו מדברים על פיצה יעברו בין 7 ל- 10 דקות עד שהבצק יהיה מוכן, בשלב זה ניתן לזלף את שמן הזית ולהוסיף תבלינים יבשים כמו טימין ואורגנו. לאחר מכן יש לתת לפיצה עוד כמה דקות עד למצב שבו הגבינה תבעבע, ואז להוריד את הפיצה מהגריל… ובתיאבון!

מה ניתן לאפות על גבי גריל גז?

על גריל הגז שלכם תוכלו לאפות כמעט כל דבר, כתלות בציוד שיש ברשותכם לצורך האפייה. יצרניות של גרילי גז מספקות גם אביזרי אפייה מיוחדים ללקוחות, ביניהם פלטות יצוקות, פלאנצ’ות בצורות שונות, סכיני גלגל לחיתוך מאפים, מגשי פיצה מיוחדים ועוד. למעשה השמים הם הגבול, וברגע שיש בבעלותכם גריל גז – ניתן למצות את הפוטנציאל הקולינארי שלו עד תום!

 

בחירת גריל גז לאפייה

בחירת גריל גז לאפייה עשויה להיות מבלבלת לעתים, וזאת עקב המגוון הגדול שהשוק מציע. בראש ובראשונה – מומלץ לבחון את דפוסי השימוש שלנו, ובהתאם להחליט איזה גריל גז אנו מעוניינים לרכוש. בהמשך נעיין בחוות דעת ונצליב המלצות על המוצר – כדי לקבל את התמונה המלאה, ובסופו של דבר, נעדיף לבחור במותג מוביל שיעניק לנו אחריות מורחבת על הגריל שלנו. אם אנו מייעדים את הגריל לאפייה – חשוב לוודא מול היצרן או המוכר שהוא מתאים לכך!

אפייה על גריל גז

אפייה על גריל גז
די.אנד.אס בע”מ
די.אנד.אס בע”מ

חברת D&S הינה חברת יבוא המתמחה במוצרי פנאי ולייף סטייל בסגנון אמריקאי.

החברה, אשר נוסדה בשנת 1989, עוסקת ביבוא גרילים וריהוט גן והינה החלוצה בתחומה.

היום החברה נחשבת ליבואנית המובילה בענף ומספקת שרותי יבוא לרשתות המובילות בישראל ובנוסף מספקת שירות וחלקים למגוון רחב של גרילים הקיימים בארץ. די.אנד.אס הינה היבואנית המקורית של מוצרי וובר ארה”ב – החברה הגדולה בעולם, עם מכירות של למעלה ממיליון גרילים בשנה! במיתוג עצמי, החברה מייבאת באופן בלעדי את מוצרי דישף ודיגרדן הנמכרים בכל רחבי הארץ. לאורך השנים רכשה החברה קהל לקוחות המונה עשרות אלפי אנשים בכל חלקי הארץ.

די אנ אס בפייסבוק | די אנ אס ביטיוב | המייל שלנו: [email protected]

0
    עגלת הקניות
    עגלת הקניות שלך ריקהחזרה לחנות