BBQ N MORE
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

אפייה על גריל פחמים – המדריך המלא

גרילי הפחמים שאנו יכולים למצוא היום בחנויות – הם שונים לחלוטין מהמנגלים שהיו בשימוש בעבר. הגרילים החדישים מעניקים לנו אופציות כמעט בלתי מוגבלות, ואנו יכולים להכין באמצעותם מגוון של מזונות מפתיעים! אם חשבתם שגריל פחמים מיועד לצליית בשר בעיקר, אולי תשמחו לשמוע שניתן להכין בו גם מוצרי מאפה שונים! במאמר הבא אספנו עבורכם מידע לגבי אפייה על גריל פחמים – המדריך המלא.

 

גריל פחמים מהדור החדש

לפני כמה שנים, היו נפוצים גרילי הפחם הפשוטים שהסתכמו במעין קופסת אלומיניום מלבנית, שלתוכה היינו יוצקים את הפחמים. היום, יצרניות הגרילים לקחו את העניין לכיוון אחר לגמרי, ואנו מוצאים גרילי פחמים חדישים ומשוכללים. גרילי הפחמים של ימינו, כוללים לעתים מערכת אוורור, מערכת איסוף שומנים, מד חום מובנה במכסה, ופיצ’רים נוספים שעשויים להפתיע את מי שלא מודע למגמה החדשה. יצרניות הגרילים שמו להן למטרה למקסם את נוחות המשתמש, ולהפוך את חווית הצלייה לנעימה ופשוטה הרבה יותר.

אפייה על גריל פחמים – המדריך המלא

חשוב לדעת, שגרילי פחמים מהדור החדש טומנים בחובם אפשרויות כמעט בלתי מוגבלות! בין השאר, ביכולתנו לאפות על גריל הפחמים שלנו פיצות, פוקאצ’ות, קלצונה, לחמים ועוד. אילו אמצעים מאפשרים לנו את התענוג הזה, וכיצד משתמשים בהם?

אבן שמוט

אבן שמוט היא אבן מיוחדת המיוצרת באופן מלאכותי, ועל גביה ניתן להכין פיצות ומאפים נוספים. האבן מונחת על גבי משטח הצלייה הרצוי, ומשמשת לאפייה של מספר דקות בחום גבוה – לקבלת האפקט הרצוי. ייחודה של האבן הוא ביכולת לשמור חום בצורה יוצאת דופן – כך שהיא מגיעה למעלות גבוהות במיוחד, המאפשרות אפייה יעילה של בצק. אבן שמוט משמשת לבניית טאבונים, ונמכרת גם בצורה המותאמת לגרילי פחם ביתיים.

טאבון נייד

בין הפתרונות היצירתיים לאפייה ביתית, אנו מוצאים גם את הטאבון הנייד – שהוא למעשה מתקן המתאים במידותיו להנחה בתנור או על גבי הגריל שלנו. המתקן מעוצב מחומרים המאפשרים לו להגביר את עוצמת החום ולהעצים אותה, כך שהוא מאפשר אפייה של בצקים מסוגים שונים. לרוב, הטאבון עשוי מהרכב של אבן ומתכת, ואנו יכולים לרכוש אותו במידות המתאימות לגריל הפחמים שלנו.

פלטות ופלנצ’ות יצוקות

יצרניות גרילי הפחם המובילות, מציעות ללקוחותיהן גם פלטות ופלנצ’ות יצוקות, המרחיבות משמעותית את אופציות הכנת המזון שלנו! חלק מהפלטות מאפשרות אפייה תודות למבנה שלהן, ובהן נוכל להכין פוקאצ’ות, פיצות, לחמים, וכל מאפה אחר שנבחר! את מגוון הפלטות היצוקות והפונקציות שהן מציעות – ניתן למצוא בקטלוגים האינטרנטיים של החברות השונות.

בחירת גריל פחמים

אם החלטתם לרכוש לעצמכם גריל פחמים במטרה לאפות או לצלות, אתם עשויים לעמוד מבולבלים ואובדי עצות אל מול המבחר הגדול של הגרילים הקיימים בשוק. איך נדע איזה גריל פחמים מתאים לנו?

הבינו מהם דפוסי השימוש שלכם

נסו לחשוב מהי התדירות שבה אתם נוהגים להשתמש בגריל, או מהם הצרכים שעבורם אתם מעוניינים לרכוש אותו – וזה יעזור לכם להבין אם אתם צריכים גריל גדול ומקצועי, או גריל קומפקטי וצנוע.

חפשו חוות דעת איכותיות

נסו לקרוא חוות דעת אמינות באינטרנט, והקפידו להצליב חוות דעת ממספר מקורות – במטרה לקבל תמונה אמינה ככל האפשר. במידה ויש לכם חבר או בן משפחה שיכול להמליץ על מוצר, הרי שזוהי הדרך הטובה ביותר.

בחרו במותג מוביל ומבטיח

אל תתפתו לרכוש בזול – מוצר שייעלה לכם ביוקר בהמשך. כיום נהוג לרכוש גריל פחמים איכותי, שילווה אותנו במשך שנים רבות. אל תתפשרו על איכות ובחרו במותג מוביל!

אפייה על גריל פחמים

די.אנד.אס בע”מ
די.אנד.אס בע”מ

חברת D&S הינה חברת יבוא המתמחה במוצרי פנאי ולייף סטייל בסגנון אמריקאי.

החברה, אשר נוסדה בשנת 1989, עוסקת ביבוא גרילים וריהוט גן והינה החלוצה בתחומה.

היום החברה נחשבת ליבואנית המובילה בענף ומספקת שרותי יבוא לרשתות המובילות בישראל ובנוסף מספקת שירות וחלקים למגוון רחב של גרילים הקיימים בארץ. די.אנד.אס הינה היבואנית המקורית של מוצרי וובר ארה”ב – החברה הגדולה בעולם, עם מכירות של למעלה ממיליון גרילים בשנה! במיתוג עצמי, החברה מייבאת באופן בלעדי את מוצרי דישף ודיגרדן הנמכרים בכל רחבי הארץ. לאורך השנים רכשה החברה קהל לקוחות המונה עשרות אלפי אנשים בכל חלקי הארץ.

די אנ אס בפייסבוק | די אנ אס ביטיוב | המייל שלנו: [email protected]

0
    עגלת הקניות
    עגלת הקניות שלך ריקהחזרה לחנות