BBQ N MORE
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

גאדג’טים לגריל גז

גרילי גז הפכו להיות פופולאריים במיוחד בשנים האחרונות, ואנו רואים יותר ויותר אנשים שבוחרים בנוחות שהם מעניקים על פני מתקני צלייה אחרים. יצרניות גרילי הגז הרימו את הכפפה לפני מספר עשורים, והחלו בייצור גרילים המותאמים באופן מושלם למשתמשים. הנוחות הזו מתאפיינת בהצתה מהירה, צלייה פשוטה ונוחה, מזון איכותי ועוד. חלק בלתי נפרד ממגמה זו – הם גאג’טים לגריל גז שאנו יכולים להוסיף לגריל הגז שלנו, ועליהם נפרט במאמר הבא!

 

גרילי גז מהדור החדש

גרילי גז עברו מספר תהפוכות בשנים האחרונות, והם ממשיכים להתפתח עוד ועוד בכל שנה. בעוד בעבר היו נפוצים בעיקר גרילי הפחמים הפשוטים – שהם מעין קופסת מתכת מלבנית עם רשת צלייה מעליה, היום אנו מוצאים גרילים משוכללים במיוחד הן בקטגוריית הגז והן בקטגוריית הפחמים. גרילי גז מהדור החדש כוללים מערכת איסוף שומנים, מערכת איסוף אפר, עיצוב יעיל, חומרים מבודדים ועוד. הגרילים האלו מאפשרים הכנת מזון איכותי במיוחד, גם אם אנו לא מקצוענים בתחום הצלייה!

 

גאג’טים לגריל גז

יצרניות גרילי הגז המובילים, החליטו ללכת עד הסוף בעניין נוחות המשתמש. מעבר לעיצובים המהפכניים של הגרילים הללו – המעניקים נוחות בלתי מתפשרת, היצרניות השונות גם מציעות גאג’טים שונים שהופכים את חוויית הצלייה למהנה הרבה יותר! אילו גאג’טים לגריל גז תוכלו למצוא?

 

i-GRILL

ה- i-GRILL המהפכני מבית WEBER, הוא למעשה מכשיר בלוטוס’ המותקן על גבי הגריל שלנו, מקבל מידע מתוך מדי חום ייעודיים הנעוצים בבשר, ומעניק לנו אינפורמציה מפורטת לגבי תהליך הצלייה! את המידע אנו מקבלים דרך אפליקציה מיוחדת בסמארטפון שלנו, וכך אנו יכולים להיות בשליטה גם כשאנו לא עומדים ליד הגריל. בין השאר, האפליקציה מעניקה לנו התראה על טמפרטורות מינימום או מקסימום שאנו קובעים מראש, שעון עצר, קבלת גרפים של תהליכי הצלייה, מתכונים ממשתמשים ברחבי העולם, ועוד.

igrill-mini

פלטות יצוקות

למרות שאנו ישר חושבים על נתחי בשר עסיסיים כאסוציאציה לגרילי גז, למעשה ניתן להכין כמעט כל מזון באמצעות גריל הגז שלנו – במידה ויש ברשותנו את הציוד המתאים! יצרניות גרילי הגז מציעות גם פלטות יצוקות מסוגים שונים, המאפשרים לנו להכין מוקפצים, פיצות, חביתות, קציצות, פוקאצ’ות, ומאכלים נוספים! יש מגוון מרשים של פלטות יצוקות, ואותן ניתן להניח בקלות על גבי גריל הגז לטובת הכנת מזון חלומי ומפתיע!

 

פנס לגריל גז

לעתים אנו עורכים ברביקיו במקום חשוך, וייתכן ומדובר בגינה שלנו או במקום טבעי שבו בחרנו לעשות קמפינג. פנס לגריל הגז מעניק לנו נוחות מרבית, מכיוון שהוא מאפשר לנו לראות היטב את המזון הנצלה, ולהבין באיזה שלב הוא נמצא. בשונה מפנס ראש או כל סוג פנס אחר, פנס לגריל יוצר תאורה קבועה באזור שטח הצלייה – ולכן הוא מושלם למטרה זו!

פנס לידת המכסה של גרילי גנסיס וסמיט

סינר מקצועי

אם אתם רוצים להרגיש כמו שפים אמיתיים – מה שאתם צריכים הוא סינר מקצועי! עיסוק ברגיל גז יוצר מסביבו לכלוך רב, ואנו חשופים ללכלוך הזה בעת שאנו צולים את המזון. סינר מגן על הבגדים שלנו מכתמי פיח, שומן, ולכלוכים נוספים. זכרו שגם אם אתם נזהרים – לעתים קורים דברים בלתי צפויים שעלולים לכלכלך אתכם!
סינר וובר שחור ושתי מגבות

 

רשתות לדגים – גאג’טים לגריל גז

דגים נחשבים למזון מיוחד בעת שאנו צולים אותם על גבי גריל הגז שלנו, ולכן הם מצריכים יחס מיוחד. את הדג לא מומלץ להניח ישירות על גבי רשת הצלייה, מכיוון שהוא עלול להידבק ולהתפרק. ניתן לרכוש רשתות מיוחדות לדגים בגדלים שונים, שהן אלסטיות, ומאפשרות צלייה מושלמת לכל סוג של דג!

רשת דג גדול

גאג'טים לגריל גז
די.אנד.אס בע”מ
די.אנד.אס בע”מ

חברת D&S הינה חברת יבוא המתמחה במוצרי פנאי ולייף סטייל בסגנון אמריקאי.

החברה, אשר נוסדה בשנת 1989, עוסקת ביבוא גרילים וריהוט גן והינה החלוצה בתחומה.

היום החברה נחשבת ליבואנית המובילה בענף ומספקת שרותי יבוא לרשתות המובילות בישראל ובנוסף מספקת שירות וחלקים למגוון רחב של גרילים הקיימים בארץ. די.אנד.אס הינה היבואנית המקורית של מוצרי וובר ארה”ב – החברה הגדולה בעולם, עם מכירות של למעלה ממיליון גרילים בשנה! במיתוג עצמי, החברה מייבאת באופן בלעדי את מוצרי דישף ודיגרדן הנמכרים בכל רחבי הארץ. לאורך השנים רכשה החברה קהל לקוחות המונה עשרות אלפי אנשים בכל חלקי הארץ.

די אנ אס בפייסבוק | די אנ אס ביטיוב | המייל שלנו: [email protected]

0
    עגלת הקניות
    עגלת הקניות שלך ריקהחזרה לחנות