BBQ N MORE
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

גאדג’טים למטבח חוץ

מטבחי חוץ מהווים את פסגת הנוחות עבור המבלים בחוץ, ומנגישים עבורנו את כל מה שאנו צריכים בעת שאנו עורכים סעודת ברביקיו או כל אירוע אחר בחוץ! מעבר לעובדה שיש מטבחי חוץ מאוד מצוידים, תמיד ניתן לרכוש גאג’טים נוספים שיהפכו את החוויה למושלמת ובלתי נשכחת! אם חיפשתם גאג’טים למטבח חוץ, המאמר הבא הוא בדיוק בשבילכם!

 

מהו מטבח חוץ?

מטבחי חוץ הפכו להיות פופולאריים בשנים האחרונות, לאחר שאנשים הבינו את היתרונות שלהם עבור מי שנוהג לבלות הרבה בגינה או בחצר. מדובר במתקנים הכוללים מספר אלמנטים שניתן למצוא גם בכל מטבח ביתי, ומונעים מאיתנו את הצורך להיכנס הביתה פעמים רבות בזמן הבילוי. מטבח חוץ מעניק לנו עצמאות מוחלטת כשאנו בגינה, והופך את הבילוי שלנו לאחר לחלוטין!

 

מה ניתן למצוא במטבחי חוץ?

כיור

הכיור מהווה את נקודת ניקוז הנוזלים, ואת מקור המים שלנו כשאנו בחוץ. בכיור ניתן לרחוץ ירקות, בשרים, כלי אוכל וסכו”ם, והוא מונע מאיתנו את הטרטור הביתה בכל פעם שצריך לשטוף משהו, או להיפטר מנוזלים.

 

משטחי עבודה

לא כולם מודעים לחשיבות של משטחי העבודה, אך למעשה הם ישפיעו רבות על החוויה שלנו! כשאנו מעוניינים לחתוך מזון, לצלחת אוכל מוכן, לתבל בשר או סלטים – משטח עבודה איכותי ייעשה עבורנו את כל ההבדל! סוג משטחי העבודה תלוי במטבח החוץ, והם יכולים להיות עשויים שיש, עץ או נירוסטה.

 

גריל

הגריל למעשה הופך את המטבח שלנו למטבח אמיתי, מכיוון שהוא מאפשר לנו את הכנת המזון! בגריל אנו יכולים לצלות, לבשל, להקפיץ ולאפות כמעט כל דבר – כתלות באביזרים שיש לנו.

 

מקרר

כשיש לנו מקרר במטבח החוץ שלנו, זה אומר שאנו יכולים לשמור שתיה קרה, סלטים ובשרים בלי שיתקלקלו, ובלי הצורך להיכנס הביתה בכל פעם שצריך להביא משהו מהקירור! מקרר הוא פינוק אמיתי, ומאפשר לנו נוחות ללא פשרות בכל שהייה בחוץ.

 

גאג’טים למטבח חוץ

לאחר שרכשנו מטבח חוץ מקצועי, הגיע הזמן להפוך את החוויה למושלמת! יצרניות מובילות בתחום הפנאי והקמפינג מציעות גאג’טים שונים למטבח חוץ, ובאמצעותם אתם צפויים להפוך למקצוענים אמיתיים!

 

סינר שפים מקצועי

סינר שפים בהחלט יגרום לכם להרגיש כמו מקצוענים! מעבר למראה המרשים – הסינר מונע מבגדינו להתלכלך, ומונע מהם כתמי שמן, פיח, וכל סכנה אחרת!

 

מתקן ה- i-GRILL החכם

ה- i-GRILL הוא מהפכה של ממש, ואין ספק שחברת WEBER יצרה פה משהו ששינה את ענף הצלייה! מדובר במתקן בלוטוס’ המתיישב על הגריל שלנו, ומסוגל לתקשר עם מדי חום הנעוצים בנתחי הבשר. המכשיר שולח את האינפורמציה אל אפליקציית סמארטפון ייעודית, ומאפשר לנו לדעת מתי בדיוק צריך להוציא את הבשר, להפוך אותו וכו’. מדובר בגאג’ט מהפכני, שאף מאפשר לנו לשתף ולקבל מתכונים עם חובבי צלייה מכל העולם!

 

פנס מקצועי לגריל

כשאנו מכינים מזון במקום חשוך, פנס לגריל הופך את הכל ליותר פשוט! אין צורך להסתבך עם פנסי ראש מציקים או עם אלתורים אחרים, כיוון שהתאורה תגיע ישירות לאן שאתם צריכים!

 

פלטות יצוקות

פלטות יצוקות מרחיבות את האופציות שלנו, ומאפשרות לנו להכין מוקפצים, תבשילים ומאפים במטבח החוץ שלנו! כל שעליכם לעשות הוא לבחור את הפלטה המתאימה לצרכים שלכם, ולצאת לדרך!

 

רשתות לצליית דגים

רשתות לצליית דגים מונעות את הידבקות הדגים למשטח הצלייה, ומאפשרות להפיק מהם את המקסימום! ניתן להשיג את הרשתות בכל גודל רצוי, הן מעוצבות לנוחות משתמש מקסימלית, ומבטיחות לכם דגים עסיסיים, ארומטיים, ובעלי טעם ממכר!

די.אנד.אס בע”מ
די.אנד.אס בע”מ

חברת D&S הינה חברת יבוא המתמחה במוצרי פנאי ולייף סטייל בסגנון אמריקאי.

החברה, אשר נוסדה בשנת 1989, עוסקת ביבוא גרילים וריהוט גן והינה החלוצה בתחומה.

היום החברה נחשבת ליבואנית המובילה בענף ומספקת שרותי יבוא לרשתות המובילות בישראל ובנוסף מספקת שירות וחלקים למגוון רחב של גרילים הקיימים בארץ. די.אנד.אס הינה היבואנית המקורית של מוצרי וובר ארה”ב – החברה הגדולה בעולם, עם מכירות של למעלה ממיליון גרילים בשנה! במיתוג עצמי, החברה מייבאת באופן בלעדי את מוצרי דישף ודיגרדן הנמכרים בכל רחבי הארץ. לאורך השנים רכשה החברה קהל לקוחות המונה עשרות אלפי אנשים בכל חלקי הארץ.

די אנ אס בפייסבוק | די אנ אס ביטיוב | המייל שלנו: [email protected]

0
    עגלת הקניות
    עגלת הקניות שלך ריקהחזרה לחנות