BBQ N MORE
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

גרילי גז לגינות וחצרות

טווח מחירים
טווח מחירים - slider
טווח מחירים - inputs
יצרן
בחר יצרן
יצרן
תתי קטגוריות
בחר את סוג המוצר
במלאי
בחר
במלאי

המלאי אזל

- בקרוב בישראל הSUMMIT החדש! -
גריל גז Summit FS38s נירוסטה 2024
23,999
טוען מוצרים נוספים...

בחנות האונליין של BBQN’MORE בכתובת http://www.bbq.co.il   או בסניפי הרשת הפרושים בכל רחבי הארץ תוכלו למצוא עשרות דגמים ממותגים מובילים של גרילי גז לגינות וחצרות. על מנת לברר איזה גריל גז מביניהם הוא המתאים לכם ביותר, חשוב להבין מהם הצרכים והרצונות שלכם, מה גודל החצר או הגינה שלכם וגם מה גובה התקציב שלכם. הינכם מוזמנים לבקר באחד הסניפים הפרושים ברחבי הארץ או להתרשם מן המבחר שבאתר ולבחור לעצמכם גריל גז מושלם שמתאים בדיוק בשבילכם.

ישנם דגמים רבים מאד של גרילי גז, החל מחסכוניים ואיכותיים שלא יעלו לכם יותר מ – 2,500 ש”ח וכלה בגרילי יוקרה שיחצו את ה – 15,000 ש”ח. על מנת לבחור מתוכם את גריל הגז לגינות וחצרות שיענה בדיוק על התקציב שלכם הינכם מוזמנים להכנס לאתר הבית של חברת BBQN’MORE בכתובת http://www.bbq.co.il   או לבקר באחד מסניפי הרשת הפרושים בכל רחבי הארץ, ולבחור לעצמכם את גריל הגז שעונה באופן מושלם על הצרכים והרצונות שלכם, וגם על התקציב.

בהחלט, זהו גריל גז שיעניק לכם חווית משתמש מעולה ומתאים מאד לגינות וחצרות, גם כאלו שאינן מאד גדולות, רק שימו לב שבדגם זה המדפים לא מתקפלים ונשארים פתוחים כל הזמן. היתרונות של דגם זה הוא היכולת לבשל את כל הארוחה בגינה או בחצר כולל התוספות עם כירת צד נוחה מאד לשימוש להנחת סירים ומחבתות. גוף הגריל עשוי מפח מצופה אמייל והרשתות עשויות מברזל יצוק עם אמייל, מה שמבטיח מוצר חזק ועמיד לאורך שנים ארוכות. את המוצר ניתן להשיג באתר הבית של חברת BBQN’MORE בכתובת http://www.bbq.co.il  או באחד מסניפי הרשת הקרובים למקום מגוריכם. ניתן גם להשיג אביזרים וחלקי חילוף לשיפור חווית המשתמש מן המוצר לשנים ארוכות.

גם המותג Dchef וגם המותג Webber שניהם בעלי עולמי ואיכות ללא פשרות של גרילי גז לגינות וחצרות. לשני המותגים מוצרים מעולים אשר יעניקו לכם חווית משתמש מצויינת לאורך שנים ארוכות. כדי לבחור מתוך עשרות הדגמים המוצגים למכירה מומלץ לבקר באחד מסניפי רשת חברת BBQN’MORE הקרוב למקום מגוריכם או להכנס לאתר החברה בכתובת http://www.bbq.co.il  ולבחור את המוצר שמתאים לכם ביותר. בנוסף גם ניתן לרכוש אביזרים וחלקי חילוף לדגמים השונים.

דגם זה מתאים מאד לגינות וחצרות קטנים בשל המידות הנוחות שלו. המדפים המתקפלים אף מפנים יותר מקום ושטח הצלייה שלו הוא 52X45 בלבד. על אף המידות הקטנות מדובר במוצר איכותי ביותר, נוח מאד לתפעול ושימוש, בעל שני מבערי נירוסטה עוצמתיים, אמבטית גריל העשויה יציקת אלומיניום משובחת, רשתות יצוקות ומשולשי נירוסטה. זהו מוצר שנועד להחזיק מעמד שנים ולהעניק לכם חווית משתמש מעולה. ניתן להשיגו בחברת BBQN’MORE באחד מן הסניפים הפרושים ברחבי הארץ או להזמינו אונליין באתר החברה בכתובת http://www.bbq.co.il .

במידה והתקלקל לכם חלק או שתרצו להחליפו בגריל גז לגינות וחצרות שיש ברשותכם, תוכלו לפנות דרך האתר של חברת BBQN’MORE בכתובת http://www.bbq.co.il  או לגשת לאחד מסניפי הרשת הקרובים למקום מגוריכם על פי נוחותכם.