BBQ N MORE
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

גריל גז באילת

גרילי הגז כבשו את עולם הברביקיו בסערה, וכל מי שזוכר את גרילי הפחמים הפשוטים של פעם – בוודאי מבין את גודל ההצלחה! גריל גז מאפשר לנו נוחות שאין כדוגמתה, ומעניק לנו מזון ברמה של מסעדה גם אם אנו לא מקצוענים של ממש. כל מי שחיפש גריל גז באילת, בוודאי ירים גבה כשישמע על הסניף הדרומי ביותר של חברת D&S – הממוקם בעיר עצמה! D&S היא היבואנית הרשמית של חברת WEBER העולמית, הנחשבת לאחת היצרניות המובילות של גרילי גז, גרילי פחם ומעשנות בשר.

סניף D&S אילת

כתובת: הצורף 1, (ליד מסעדת אלגאצ'ו) אילת
הסדרי נגישות: מונגש לנכים
*ללא מע"מ
שעות פעילות

חיפשתם גריל גז באילת?

חברת D&S מנהלת מספר סניפים ברחבי הארץ, ומנגישה לאזרחי ישראל את המוצרים האיכותיים של חברת WEBER. מי שמכיר את חברת WEBER, יודע שהחברה דוגלת בנוחות משתמש לפני הכל, ולכן היא מקפידה על הנדסת האנוש הבלתי מתפשרת של המוצרים שלה. במידה וחיפשתם גריל גז באילת, בוודאי תשמחו לשמוע שגרילי הגז של WEBER זמינים עבורכם בסניף האילתי של חברת D&S!

יתרונותיו של גריל הגז

גרילי גז החליפו את גרילי הפחמים אצל חובבי צלייה רבים, ולא לשווא. גריל גז מעניק לנו תהליך צלייה פשוט וקצר הרבה יותר מאשר בגריל פחמים, ודורש הרבה פחות מאמץ. מהם יתרונותיו של גריל הגז?

אין צורך בפחמים!

למרות שיש חלק מאיתנו שעדיין שומרים אמונים לשיטה הישנה, חובה להודות שפחמים קצת מסבכים את החיים לפעמים… מצבים שבהם הפחמים מסרבים להידלק זכורים לכולנו, ולכך ניתן להוסיף את העובדה שהם מאוד מלכלכים, ומעניקים עוצמת חום שאינה אחידה. גריל גז מונע מאיתנו את הצורך בפחמים, ועוצמת החום שלו מגיעה היישר ממבערי הנירוסטה העוצמתיים שבהם הוא מצויד.

הכנת מזון איכותי

בעוד הפחמים מעניקים עוצמת חום שאינה אחידה, גריל גז מאפשר פיזור חום אחיד המגיע ממבערי הנירוסטה, עובר דרך משולשי האמייל, ומתרכז ברשתות הצלייה. באופן זה, אנו נמנעים ממצבים שבהם חלק מהבשר אינו מוכן, או לחילופין חרוך יתר על המידה.

חיסכון משמעותי בזמן

בעבר היינו נאבקים זמן רב בגריל הפחם עד להדלקתו, ובמיוחד כשהסיטואציה הייתה מלווה ברוחות ותנאי שטח בעייתיים. גריל גז מאפשר הצתה מיידית, הוא יתחיל לפעול ברגע שנבקש, ויהיה ניתן לעבוד עמו מיד. כמו כן, השליטה הטוטלית בעוצמת הצלייה של גריל הגז – תאפשר לנו הכנת מזון מדויקת, יעילה, וחסכונית בזמן.

רכישת גריל גז באילת

במידה ותיגשו לסניף של D&S באילת, ייתכן והמגוון הרב של גרילי הגז יבלבל אתכם. מעבר למגוון הרב מדובר גם בחוויה לחוש הראייה שלנו – שהרי גרילי הגז של WEBER ידועים בעיצובים המרהיבים שלהם! ובכל זאת, איך נבצע בחירה חכמה כשאנו מחפשים גריל גז באילת?

התחשבות במסגרת התקציב

כשאנו מדברים על תקציב לגרילים ובכלל, הרעיון הוא לקבל את התמורה הטובה ביותר לסכום שהקצבנו לעצמנו. זה ממש בסדר לחרוג במעט מהסכום, במידה וישנה סיבה מוצדקת לכך. כשאתם מבצעים חישובי תקציב, כדאי לזכור שרכישת מוצר איכותי יותר – משמעותה פחות הוצאות לטווח הרחוק!

בחירת מוצר איכותי

הקפידו לרכוש גריל גז שיש לו “אבא ואמא”, ושמיוצר בחברה אמינה ומוכרת. חברות מובילות לרוב מעניקות אחריות על גרילי הגז שלהן – וזה בהחלט משהו שמומלץ לוודא. זכרו שמוצר איכותי ילווה אתכם זמן רב יותר, ויעניק לכם ראש שקט בכל הנוגע לבעיות, תיקונים והוצאות.

התאמת הגריל לצורך

בוודאי תסכימו עמנו, שבמידה ואתם מארחים לברביקיו אחת לשנה, אין שום סיבה לרכוש גריל גז מקצועי וגדול. נסו לנתח את דפוסי הבילוי שלכם, ולהתאים לעצמכם את הגריל ההולם ביותר!

גריל גז באילת
די.אנד.אס בע”מ
די.אנד.אס בע”מ

חברת D&S הינה חברת יבוא המתמחה במוצרי פנאי ולייף סטייל בסגנון אמריקאי.

החברה, אשר נוסדה בשנת 1989, עוסקת ביבוא גרילים וריהוט גן והינה החלוצה בתחומה.

היום החברה נחשבת ליבואנית המובילה בענף ומספקת שרותי יבוא לרשתות המובילות בישראל ובנוסף מספקת שירות וחלקים למגוון רחב של גרילים הקיימים בארץ. די.אנד.אס הינה היבואנית המקורית של מוצרי וובר ארה”ב – החברה הגדולה בעולם, עם מכירות של למעלה ממיליון גרילים בשנה! במיתוג עצמי, החברה מייבאת באופן בלעדי את מוצרי דישף ודיגרדן הנמכרים בכל רחבי הארץ. לאורך השנים רכשה החברה קהל לקוחות המונה עשרות אלפי אנשים בכל חלקי הארץ.

די אנ אס בפייסבוק | די אנ אס ביטיוב | המייל שלנו: [email protected]

0
    עגלת הקניות
    עגלת הקניות שלך ריקהחזרה לחנות